Ollaan suunnittelemassa reppumatkaa ensi loppukesäksi Aasiaan. Jos ajattelisi, että lentäisi Intiaan ja lähtisi siitä junalla siirtymään esim. kohti Vietnamia.Kuinka helppoa se olisi, vai onko sellainen edes mahdollista?? Onko kukaan koittanut moista hulluutta? Ideana on ettei tarvitsisi mennä pakettimatkalle, vaan saisi itse päättää aikatauluista ja reiteistä ilman lentämistä sielläpäässä.Onko junalla siirtyminen tälläisiä matkoja edes kannattavaa?
reppumatkailua Aasiassa
4
1178
Vastaukset
- se siitä
Reppumatkailu on helppoa mutta junalla ei pääse Intiasta Vietnamiin. Lentomatka taitaa olla sillä välillä tarpeen.
- kartta käteen
ja tutkia onko edes mahdollista. No, miltä näytti?
- mieluummin
Tee nain: Lenna Intiaan. Saatuasi tarpeeksi maasta, lenna Kolkatasta Bangkokiin. Sielta voit turvallisesti ja halvalla menna Laosin ja Kambodjan kautta Vietnamiin. Niin olen mennyt. Kolkatasta menee halpoja lentoja Bangkokiin paivittain. Sudder streetilta saat vaivatta lennon milloin vain. Thaimaassa menee hyvia ja halpoja busseja Laosiin ja Kambodjaan.
- Jeppe xx
reittiä Intia-Nepal-Tiibet-Kiina-Vietnam. Ei tarvi lentää ellei halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023