Uudessa Tekniikan Maailmassa (numero 17) oli juttu uudesta iMacista. Jutussa oli lähinnä kehuja käyttöönotosta ja käyttiksestä.
Näyttö sai monessa suhteessa kunnon haukut osakseen. "Apple on siis tinkinyt näyttöpaneelin laadussa sen kuuluisan piirun verran liikaa". Olivat testanneet vieläpä kolmea eri konetta, joten kyseessä tuskin on yksilövika. Aika surkeaa. Kaupassa en tykännyt yhtään kiiltävästä näytöstä ja vielä tämä testi. Jäipähän oma iMac päivittämättä :(
iMac testissä
4
1135
Vastaukset
kyllä senkin, että kalibroimalla kuva parani selvästi. Moitteissakin oli näyttö vain tarkennuksella "oletuksena" (tjsp) eikä muuta moitittavaa iMacista sitten löytynytkään. Tämä tärkeähkö pointti ei oikein käynyt selville viestistäsi.
Testissä Windowsia muistettiin taas kunnon pyyhkeillä, kun vertailukohtana oli OS X.
Kansa on kyllä enimmäkseen tykännyt kiiltävästä näytöstä, minkä tulemme huomaamaan siitä että seuraava kvartaalitulos todennäköisesti osoittaa Macien myynnin nousseen iMacin tultua aivan uusiin korkeuksiin.- Vanha-iMac
"Tämä tärkeähkö pointti ei oikein käynyt selville viestistäsi. "
Tärkeähkö pointti minulle - maksavalle asiakkaalle - on se että en maksa huonosta laadusta. Minulle on ihan sama vaikka se kone maksaisi tonnin enemmän, mutta sen pitää olla myös hyvä! Siksi minä aikanaan Macin juuri hankin. Toistaiseksi ei ole tarvinnut muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta katua.
"Kansa on kyllä enimmäkseen tykännyt kiiltävästä näytöstä, minkä tulemme huomaamaan siitä että seuraava kvartaalitulos todennäköisesti osoittaa Macien myynnin nousseen iMacin tultua aivan uusiin korkeuksiin."
Applella laatu laskee ja sinä puhut osakekursseista? Kansa on myös sitä paitsi enimmäkseen tykännyt sen kilpailevan puljun tuotteista, jos katsotaan menneiden vuosien vauhtia ja Billin omaisuutta. Mutta miljoona kärpästä...
En tiedä paljonko sinulla on Applen osakkeita, kun olet niin kovin kuohuksissasi tuosta kvartaalituloksesta. Minulla ei ole yhtäkään. Minulle on tärkeintä että kone on hyvä ja että se toimii. Vanha-iMac kirjoitti:
"Tämä tärkeähkö pointti ei oikein käynyt selville viestistäsi. "
Tärkeähkö pointti minulle - maksavalle asiakkaalle - on se että en maksa huonosta laadusta. Minulle on ihan sama vaikka se kone maksaisi tonnin enemmän, mutta sen pitää olla myös hyvä! Siksi minä aikanaan Macin juuri hankin. Toistaiseksi ei ole tarvinnut muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta katua.
"Kansa on kyllä enimmäkseen tykännyt kiiltävästä näytöstä, minkä tulemme huomaamaan siitä että seuraava kvartaalitulos todennäköisesti osoittaa Macien myynnin nousseen iMacin tultua aivan uusiin korkeuksiin."
Applella laatu laskee ja sinä puhut osakekursseista? Kansa on myös sitä paitsi enimmäkseen tykännyt sen kilpailevan puljun tuotteista, jos katsotaan menneiden vuosien vauhtia ja Billin omaisuutta. Mutta miljoona kärpästä...
En tiedä paljonko sinulla on Applen osakkeita, kun olet niin kovin kuohuksissasi tuosta kvartaalituloksesta. Minulla ei ole yhtäkään. Minulle on tärkeintä että kone on hyvä ja että se toimii.En kyllä missään vaiheessa inahtanutkaan osakekursseista. Myytyjen Macien määrä on täysin eri asia. Sattumoisin se luku vain kerrotaan ulos kvartaalitulosjulkistuksessa. Minä olen tähän menettelyyn aivan syytön.
TM:n jutussa korostettiin kuvan parantuvan säätämällä reippaasti, minkä lisäksi myös mainittiin 24-tuumaisen paneelin olevan laadukkaampaa mallia.
Jos avataan kokonainen ketju jonkun lehtijutun perusteella, olisi hyvä antaa siitä jutusta oikea kuva. Sinä et antanut, etkä jostain syystä sitten myöskään tykännyt siitä että tarkensin kuvaa vastaamaan paremmin jutun sisältöä.
Sinun pointtisi ovat tietysti sinulle tärkeitä, mutta ei nyt sentään sotketa niitä ja TM:n pointteja keskenään.
- jason-blue
Apple sais kyllä tarjota mattaa optiona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446