iMac testissä

Vanha-iMac

Uudessa Tekniikan Maailmassa (numero 17) oli juttu uudesta iMacista. Jutussa oli lähinnä kehuja käyttöönotosta ja käyttiksestä.

Näyttö sai monessa suhteessa kunnon haukut osakseen. "Apple on siis tinkinyt näyttöpaneelin laadussa sen kuuluisan piirun verran liikaa". Olivat testanneet vieläpä kolmea eri konetta, joten kyseessä tuskin on yksilövika. Aika surkeaa. Kaupassa en tykännyt yhtään kiiltävästä näytöstä ja vielä tämä testi. Jäipähän oma iMac päivittämättä :(

4

1168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä senkin, että kalibroimalla kuva parani selvästi. Moitteissakin oli näyttö vain tarkennuksella "oletuksena" (tjsp) eikä muuta moitittavaa iMacista sitten löytynytkään. Tämä tärkeähkö pointti ei oikein käynyt selville viestistäsi.

Testissä Windowsia muistettiin taas kunnon pyyhkeillä, kun vertailukohtana oli OS X.

Kansa on kyllä enimmäkseen tykännyt kiiltävästä näytöstä, minkä tulemme huomaamaan siitä että seuraava kvartaalitulos todennäköisesti osoittaa Macien myynnin nousseen iMacin tultua aivan uusiin korkeuksiin.

• Vanha-iMac

"Tämä tärkeähkö pointti ei oikein käynyt selville viestistäsi. "

Tärkeähkö pointti minulle - maksavalle asiakkaalle - on se että en maksa huonosta laadusta. Minulle on ihan sama vaikka se kone maksaisi tonnin enemmän, mutta sen pitää olla myös hyvä! Siksi minä aikanaan Macin juuri hankin. Toistaiseksi ei ole tarvinnut muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta katua.

"Kansa on kyllä enimmäkseen tykännyt kiiltävästä näytöstä, minkä tulemme huomaamaan siitä että seuraava kvartaalitulos todennäköisesti osoittaa Macien myynnin nousseen iMacin tultua aivan uusiin korkeuksiin."

Applella laatu laskee ja sinä puhut osakekursseista? Kansa on myös sitä paitsi enimmäkseen tykännyt sen kilpailevan puljun tuotteista, jos katsotaan menneiden vuosien vauhtia ja Billin omaisuutta. Mutta miljoona kärpästä...

En tiedä paljonko sinulla on Applen osakkeita, kun olet niin kovin kuohuksissasi tuosta kvartaalituloksesta. Minulla ei ole yhtäkään. Minulle on tärkeintä että kone on hyvä ja että se toimii.

• Vanha-iMac kirjoitti:

"Tämä tärkeähkö pointti ei oikein käynyt selville viestistäsi. "

Tärkeähkö pointti minulle - maksavalle asiakkaalle - on se että en maksa huonosta laadusta. Minulle on ihan sama vaikka se kone maksaisi tonnin enemmän, mutta sen pitää olla myös hyvä! Siksi minä aikanaan Macin juuri hankin. Toistaiseksi ei ole tarvinnut muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta katua.

"Kansa on kyllä enimmäkseen tykännyt kiiltävästä näytöstä, minkä tulemme huomaamaan siitä että seuraava kvartaalitulos todennäköisesti osoittaa Macien myynnin nousseen iMacin tultua aivan uusiin korkeuksiin."

Applella laatu laskee ja sinä puhut osakekursseista? Kansa on myös sitä paitsi enimmäkseen tykännyt sen kilpailevan puljun tuotteista, jos katsotaan menneiden vuosien vauhtia ja Billin omaisuutta. Mutta miljoona kärpästä...

En tiedä paljonko sinulla on Applen osakkeita, kun olet niin kovin kuohuksissasi tuosta kvartaalituloksesta. Minulla ei ole yhtäkään. Minulle on tärkeintä että kone on hyvä ja että se toimii.

En kyllä missään vaiheessa inahtanutkaan osakekursseista. Myytyjen Macien määrä on täysin eri asia. Sattumoisin se luku vain kerrotaan ulos kvartaalitulosjulkistuksessa. Minä olen tähän menettelyyn aivan syytön.

TM:n jutussa korostettiin kuvan parantuvan säätämällä reippaasti, minkä lisäksi myös mainittiin 24-tuumaisen paneelin olevan laadukkaampaa mallia.

Jos avataan kokonainen ketju jonkun lehtijutun perusteella, olisi hyvä antaa siitä jutusta oikea kuva. Sinä et antanut, etkä jostain syystä sitten myöskään tykännyt siitä että tarkensin kuvaa vastaamaan paremmin jutun sisältöä.

Sinun pointtisi ovat tietysti sinulle tärkeitä, mutta ei nyt sentään sotketa niitä ja TM:n pointteja keskenään.

• jason-blue

Apple sais kyllä tarjota mattaa optiona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      69
      2512
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2187
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      105
      2157
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      99
      2121
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      9
      2062
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      107
      1963
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1895
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      595
      1875
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      21
      1669
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      41
      1443
    Aihe