Auttaako moiseen vaivaan antibiootit.
Päkijä on hyvin tulehtunut ja se on nostanut pientä lämpöä. Kiputulehduslääkkeitä olen ottanut, mutta kysyisin pitääkö tuohon hakea antibioottikuuri?
Kihti tms, auttaako antibiootit?
4
3886
Vastaukset
- vinkistä
Jos on kihti, en usko että antibiootit auttaa. Ainoastaan lepo ja särkylääkkeet. Kokeile ihmeessä IcePower nimistä voidetta tai geeliä jota saa apteekista ilman reseptiä. Ainakin minulle on auttanut kihtikohtauksen tullessa. Se lyhtentää potemisaikaa ja jotenkin kuolettaa sen tulehduksen nivelessä muutamassa päivässä. En sitten tiedä, toimiiko kaikilla.
Jos mitattu veren virtsahappopitoisuus on selkeästi koholla, voi lääkäri määrätä siihen ko. pitoisuutta alentavaa lääkettä. Taisi olla Allinopuriini tms. nimeltään. Se auttaa pitkällä juoksulla kihtiin, muttei akuuttiin vaiheeseen.- kihti...
Kihtikohtauksen laukaisee takuuvarmasti nestettä poistavat verenpaine, sydän ym. lääkkeet. Juoda pitää runsaasti ja säännöllisesti, mieluiten ihan vettä. Laihdutuskuurille ei pidä alkaa, vaan on syötävä usein pieniä annoksia. Syksy on useimmiten altistavaa aikaa vuodesta. Silloin kannattaa ainakin muistaa syödä ja ehdottomasti pitää vaikkapa vesipulloa työpisteen lähettyvillä.
Kokemusteni mukaan satunnaisella silakan tai muikunsyönnillä ei ole mitään vaikutusta koko oireisiin, vaikka niin väitetään. Olut voi olla myrkkyä, en tosin tiedä, koska sitä en juurikaan milloinkaan ole käyttänyt.
- Elisama
Kai olet tietoinen omahodosta (ruokavalio muut).
- auttaa
ja kihtiin tarkoitettu lääkitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693