Mitä mieltä?

Kokemuksia?

Mies ei halua enää seksiä ja ajattelin sitten, etten enää minäkään -häneltä. Tosin en petä häntä toisen miehen kanssa mutta en ala myöskään kieltämään omaa seksuaalisuutta, harrastelen sitä sitten itsekseni (seksilelumarkkinat ovat loistavat ja ideoista ei ole puutetta) Jos mies innostuu vielä ehdottamaan niin tulen minäkin sanomaan, että taidan mennä nukkumaan. En siis kysele, en osoita haluavani, en kyöhnää kyljessä hellyydenkipeänä. Annan hänen olla se aktiivisempi osapuoli mikäli hänellä vielä haluja minua kohtaan joskus löytyy. Osoitan hänelle, etten ole mikään itsestäänselvyys, asia, jota hän tällähetkellä ilmeisesti kuvittelee.
Kysymykseni onkin, että onko joku muu toiminut samoin ja miten kävi? Oliko hyvä ajatus lopettaa liika miehen ymmärtäminen ja alkaa huolehtia itse itelleen omat orgasmit ja nautinnot? Tietenkään en ala halutonta miestä vuostolkulla katselemaan mikäli haluttomuuden taustalla ei ole muuta syytä kuin "väsymys"..vaihtoon sitten vaan mutta tällähetkellä vielä näin yhdessä eläen.

9

1860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mts

      ..jos fiilikset on tuollaiset, eikö olisi jo aika lähteä väljemmille vesille. Miksi jäädä suhteeseen, missä pitää taktiikkaa hioa niin kauan, että toinenkin huomaa ettet välitä. Peli poikki ja baanalle, ennen kuin on myöhäistä. Sopivampi löytyy vielä jostain..

      • Niinpä niin, kun se ukkokulta on muuten niin hyvä ja ahkera tyyppi.
        Ei dokaa eikä hakkaa.
        Jotenkin tulee vaan olo, ettei yhdessä paketissa voi kaikkea saada. Sillon kun noita pitkiä taukoja tulee, voi muistella niitä aikoja kun oltiin missä ja milloin vaan.....


      • ennätysten ennätys
        tiiakka kirjoitti:

        Niinpä niin, kun se ukkokulta on muuten niin hyvä ja ahkera tyyppi.
        Ei dokaa eikä hakkaa.
        Jotenkin tulee vaan olo, ettei yhdessä paketissa voi kaikkea saada. Sillon kun noita pitkiä taukoja tulee, voi muistella niitä aikoja kun oltiin missä ja milloin vaan.....

        kuinka pitkä on "pitkä tauko"?

        vuosia mennyt kerran pari vuodessa, nyt kaksi vuotta -ei mitään. itsetunto, henkisesti kaikki lopussa.


      • ennätysten ennätys kirjoitti:

        kuinka pitkä on "pitkä tauko"?

        vuosia mennyt kerran pari vuodessa, nyt kaksi vuotta -ei mitään. itsetunto, henkisesti kaikki lopussa.

        pisin taitaa olla jotain puolenvuoden paikkeilla, muut siltä väliltä.
        Stressi tuntuu meillä ainakin vievän ajatukset muualle, minä sitten en vaan viitsi edes yrittää.....kyllä sitä taas joskus...


    • ekm

      Kuullostaa hyvin tutulta,siis koko kuvio.Usein olen päättänyt et en vaan ryhdy mihinkään mutta mies osaa hommansa ja mä olen siinä vaiheessa jo niin vailla et sitte sorrun....tuskastuttavaa.Herää kysymys onko vika minussa kun ei kiinnosta vai missä.tätä kestänyt jo pari vuotta ja eroa on väläytelty mut jos jollain on toimiva resepti niin kuulen kans mielelläni,kun tää strategia ei tunnu toimivan.

    • aika...

      ...mies ei halua vai ei pysty seksiin. Kyllä apu löytyy ja se alkaa asian kahdenkeskisellä tunnustamisella. Jos löytyy halua, mutta ei seiso, eikun hakemaan erektiolääkettä. Jos ei huvita, mutta seisoisi, eikun mittauttamaan testos-arvot. Saattaa olla myös psyykkistä taustalla, esmes masennusta tai perussaurauden lääkkeitä jotka syövät halun ja kyvyn ?

      Tuo pikkasen naivi asenne (sori) "ei sullekkaan kun mäkään en saa" ei johda mihinkään paitsi katkeroitumiseen... hakekaa ratkaisua yhdessä, kyllä hyvään seksiin on oikeus parisuhteessa, ellei sitten kumpikin halua siitä tietoisesti luopua. Erokin voi olla hyvä vaihtoehto lopulta, mutta kannatta yrittää ensin. Ja se lelujenkin käyttö on yhdessä kivaa, jos ei siis satu jöpöttämään sillä kertaa ;D

      Tsempit !

      Koo42

    • Jukka.Virtanen

      Suomessa tuhannet, ehkä jopa kymmenet tuhannet parit elävät parisuhteessaan samantyyppisessä tilanteessa kuin sinä ja miehesi. On varsin tavallista, että jossakin vaiheessa yhteistä elämää toinen haluaa enemmän ja toinen vähemmän. Tai sitten odotuksen seksin laadun suhteen ovat kumppaneilla erilaiset. Se, että toinen haluaa vähemmän tai ei lainkaan seksiä, ei vielä tarkoita, että kyse olisi haluttomuudesta. Miehesi saattaa elää omassa elämänkaaressaan sellaista vaihetta, että seksin merkitys ja motivaatio seksiin on vähäisempää kuin aiemmin. Halu voi olla täysin tallella mutta se ei vaan nouse esiin tekemisen tasolle. On pareja, jotka elävät yhdessä hyvää elämää vaikka seksiä olisikin varsin vähän tai ei lainkaan. Ja itsetyydytyshän on hyvä ratkaisu, jos kaipaa nautintoja. Jäin pohtimaan ilmaisuasi "laittaa mies vaihtoon". Mielestäni miestä ei kannata laittaa vaihtoon pelkästään halu-ongelman takia ... voisitte etsiä apua tilanteeseenne lääkärin tai seksuaaliterapeutin luota.

      Jukka

      • alkup.

        Kiitoksia vastauksesta josta olin iloisesti yllättynyt ja josta sain uutta tietoa. Luulin aiemmin, että tilanteemme on harvinaisempi, ettei niin monella ihmisellä ole samaa tilannetta.
        Asia on ollut minulle vaikea ja siksi tuli uhottua "Thelma&Louise"-tyyliin..mutta enin puhti hävisi jo melko pian tuosta ristiretkestä..
        Nykyään annan miehen olla niinkuin hän on..vaikka se satuttaakin ja ihmetyttää miksi niin aktiivisesta tuli lyhyessä ajassa niin haluton. Tilannetta on kestänyt jo monta kuukautta; aiemmin seksiä oli noin 2-3 krt viikossa, sitten kerrat harvenivat 1 krt viikossa, sitten kerran kolmessa viikossa...
        Syitä siihen ajattelin olevan, etten ole hänen silmissään enää haluttava tai hänellä on toinen nainen..
        Lääkärille tai seksiterapeutille en saisi häntä lähtemään, senverran hän on kertonut jo kokeneensa minun ongelmanratkaisuyrityksiäni häntä ahdistavina/painostavina, etten halua lisätä tuota tuskaa enää yhtään enempää..tai suoraansanoen en uskalla enää puhua asiasta sen syvällisemmin.
        Näillä "eväillä" siis eteenpäin...


      • ...alkup.
        alkup. kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksesta josta olin iloisesti yllättynyt ja josta sain uutta tietoa. Luulin aiemmin, että tilanteemme on harvinaisempi, ettei niin monella ihmisellä ole samaa tilannetta.
        Asia on ollut minulle vaikea ja siksi tuli uhottua "Thelma&Louise"-tyyliin..mutta enin puhti hävisi jo melko pian tuosta ristiretkestä..
        Nykyään annan miehen olla niinkuin hän on..vaikka se satuttaakin ja ihmetyttää miksi niin aktiivisesta tuli lyhyessä ajassa niin haluton. Tilannetta on kestänyt jo monta kuukautta; aiemmin seksiä oli noin 2-3 krt viikossa, sitten kerrat harvenivat 1 krt viikossa, sitten kerran kolmessa viikossa...
        Syitä siihen ajattelin olevan, etten ole hänen silmissään enää haluttava tai hänellä on toinen nainen..
        Lääkärille tai seksiterapeutille en saisi häntä lähtemään, senverran hän on kertonut jo kokeneensa minun ongelmanratkaisuyrityksiäni häntä ahdistavina/painostavina, etten halua lisätä tuota tuskaa enää yhtään enempää..tai suoraansanoen en uskalla enää puhua asiasta sen syvällisemmin.
        Näillä "eväillä" siis eteenpäin...

        ..lyhyellä ajalla tarkoitan alle parin vuoden seurustelua ja sillä, että "annan miehen olla niinkuin hän on" etten torju häntä "taidanpa mennä nukkumaan"-mentaliteetilla..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      181
      4157
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2656
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2234
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2195
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1910
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      109
      1391
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1061
    Aihe