Uusi

asukas?

Tuleekohan Akin tilalle uusi asukas? Mitä luulette?

36

12131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KIKI  

OLIN EKA JOKA VASTASI TÄHÄN VISTIKETJUUN JOKA TULEE SAAMAAN SATOJA VASTAUKSIA JA KYMMENIÄ TUHANSIA LUKIJOITA, ONNITELKAA MINUA, SAATANA ONNITELKAA MINUA

• toinen.

onneks olkoon.

• ruska

Onko oikein,että Heli sai jäädä taloon,vaikka hän jätti kertomatta pahoinpitelysyytteestään???

• muumibuumi

Helihän ilmoitti pahoin pitelynsä taloon haun yhteydessä.

• janinaja

Mä haluun Einarin takas.

• einari takas

einari takas

• MacGyver73
        einari takas kirjoitti:

einari takas

ois muute tosi et mun verhoilija eno64v lummpajoelt ois mukana niiinku näyttämäs mallia muille et vanhaki pärjää ihan voittotaistossa varmana ja taidan mukaa pistääki jos tuottaja kaipaa vaihtelua ja kunnon naurua ohjelmaan!!

• Kurko

..et ole tosissasi, se ruumiin näköinen hiippari????
        Einarinarinari..pieri ja pani..

• tollo3

taloon uusia asukkaita että ohjelma ois viihdyttävä? -köyhä syy!

-muutenhan ohjelma ei olekaan ollut tänä vuonna viihdyttävä?! : (

• "Vanhukset" kunn...

Tuskinpa siinä olisi paljon järkeä enää tuoda sinne uusia asukkaita, kun niitä jo otettiin 4 lisää tuossa sunnuntaina. Urheilussakin on pelattava niillä miehillä, jotka on käytössä.

Suurin moka tämän vuoden BB:ssä on kyllä ollut tuo ikäjakauma eli tuo 18-25-vuotiaiden ryhmä on kyllä rankasti yliedustettuna. Taitaa kyllä olla, niin että ihmiset ovat tuossa iässä vielä helpommin muokattavissa kun vaikka 30-40-vuotiaat olisivat. Sen vuoksihan se armeijankin käyminen on helpompaa 19 vuoden kuin 29 vuoden iässä.

Mitä tulee sitten alkoholin käyttöön talossa, niin miksi muuten Suomessa pitää aina perustella sitä juomattomuutta mutta ei juomista? Osa ihmistä viihtyy hyvin ihmisten seurassa selvinkin päin ilman mitään pakollista kaljaa tai siideriä.

• Karhu-Karhu
        "Vanhukset" kunn... kirjoitti:

Tuskinpa siinä olisi paljon järkeä enää tuoda sinne uusia asukkaita, kun niitä jo otettiin 4 lisää tuossa sunnuntaina. Urheilussakin on pelattava niillä miehillä, jotka on käytössä.

Suurin moka tämän vuoden BB:ssä on kyllä ollut tuo ikäjakauma eli tuo 18-25-vuotiaiden ryhmä on kyllä rankasti yliedustettuna. Taitaa kyllä olla, niin että ihmiset ovat tuossa iässä vielä helpommin muokattavissa kun vaikka 30-40-vuotiaat olisivat. Sen vuoksihan se armeijankin käyminen on helpompaa 19 vuoden kuin 29 vuoden iässä.

Mitä tulee sitten alkoholin käyttöön talossa, niin miksi muuten Suomessa pitää aina perustella sitä juomattomuutta mutta ei juomista? Osa ihmistä viihtyy hyvin ihmisten seurassa selvinkin päin ilman mitään pakollista kaljaa tai siideriä.

"Bear bear, voita ja pääse BB-taloon..." - mainos kertoo, et sinne tulee vielä. näin sen viimeksi eilen.

• Aikuinen..ainaki iän puoles...
        Karhu-Karhu kirjoitti:

"Bear bear, voita ja pääse BB-taloon..." - mainos kertoo, et sinne tulee vielä. näin sen viimeksi eilen.

onkohan se sittenkää karhu-karhu...hmm hmm...vaiiii...katoppa uudestaa mainos ja soita Englannin opettajalle mitäs siin sanotaa ja mikäs se oluen nimi onkaan??!!

• Jerew.

BB tiesi Akin menneisyyden. Tämä pommi piti vain räjäyttää nyt, miehen tämän hetkisen saavutetun turvallisen tasapainoisen elämän kustannuksella. Ohjelma on taitavasti tehty. Uskottava ”tenttaaminen” Akin kohdalla, ”et ole täyttänyt kaikkia kohtia…miksi vain viiva”. Tuottajalla oli jo vastaus tiedossa. Jenkeissä tehdään tätä paljon, mutta siellä selviytyjät ovat myös sankareita ja esimerkkejä jotka nostetaan. Suomessa ei, nekin lyödään ja leima vielä päälle loppu elämän, sekä hyväksi käytetään kaikilla median alueilla. Säälittävää hyväksi käyttöä. Katsokaa 24/7 ja verratkaa esille tulevaan tunnin mittaiseen lähetyksen. Asiat saadaan näyttämään ja tunne tasolla tuntumaan juuri siltä kuin BB käsikirjoitus menee halutusti.
      Taitavaa manipulointia ja ihmisten hyväksi käyttö ei voida selittää millään, varsinkaan kliseellä ”sinä halusit ja tiesit mihin ryhdyit” taitavaa sosiaalista manipulointia. Tämä oikeuttaa muka sananvapauteen tuoda kaikki esille. Medialla luulisi olevan jotain vastuuta.

• menee naurettavaksi taas tää touhu !
      kaivetaan ikivanhoi juttui! Ymmärrrän jos haku lomakkeess kysyttiin rikoksist, muuten en !

• hakulomakkeessa..

nimenomaan kysyttiin rikoksista. Aki laittoi viivan siihen kohtaan. Etkö ole ollenkaan seurannut ohjelmaa??

• Turha poisto
        hakulomakkeessa.. kirjoitti:

nimenomaan kysyttiin rikoksista. Aki laittoi viivan siihen kohtaan. Etkö ole ollenkaan seurannut ohjelmaa??

Se mitä 36 vuotias on liki 20 vuotta sitten tehnyt nuoruuden hölmöilyjä ja kärsinyt niistä
        saadut tuomiot. Ja rikosrekisteri on puhdistunut.
        Kuten Aki sanoi, että hänellä on puhdas rikosrekisteri, se pitäis riittää.
        Kun vanhenee niin viisastuu sanoo sananlaskukin.

• niin on
        Turha poisto kirjoitti:

Se mitä 36 vuotias on liki 20 vuotta sitten tehnyt nuoruuden hölmöilyjä ja kärsinyt niistä

ohjelmakin yksinkertainen, missä tällainen bb-talo on, taitaa olla joku studio tekonurmikolla, ja kamala nukkumatila, jossa sekaisin kaikki kuin sanonko missä bordellissa

• ei akifani
        Turha poisto kirjoitti:

Eihän tässä ole kyse siitä, että Aki on tehnyt rikoksia. Kyse on siitä, että hän ei niistä kertonut. Tasapuolisuuden nimissä hänet täytyi poistaa talosta.

• TALOON !!!

Sunnuntaina, JEEE !!!

• no jaa

kyllähän sinnevielä uusia tullee.. miksen sunnuntaina :)

• Anssi

Telkkarin pysty laittamaan heti kiinni Akin lähdön jälkeen, hommasta meni maku totaalisesti.

Väärin se on, jos kaivelemalla aletaan katsoa vanhoja asioita. Niin se joku viisas kansanedustaja ehdokaskin on joskus sanonu et "virheistä oppii ja kokemus karttuu" ja näin se elämässä menee.

Loisto sälli Aki oli. Toivottavasti sälli ei lannistu tästä vaan kamina eikun vaan kuumemmaksi
      ja TV työn pariin mukaan! Miehessä on ainesta.

• kaivelemista,

vaan ihan tuore asia se oli, kun vastasi hakulomakkeessa väärin.

Jos olisi vastannut oikein, niin siinä tapauksessa ei olisi valittu taloon ja sen Aki tiesi. Hän pelasi ja onnistui: pääsi taloon. Ja nyt on tuossa talossaolo ajassa on saanut kannatusta, periaatteessa vilpillisn keinoin.

Sehän on niin, että ne henkilöt, jotka tuonne menevät tulevat automaattisesti julkkikisi ja sitä kautta nuorison idoleiksi. Ja on ehdottomasti VÄÄRIN jos televisioväki valitsee rikollisen taustan omaavan ihmisen julkkikiseksi. Millaisen viestin se antaa nuorisolle? Ajatelkaa sitä? Varmasti löytyy sellaisiakin ihmisiä, joilla ei ole rikollista taustaa, tuonne taloon.

Se että Akin rikoksista on jo pidemmän aikaa ja on melkein parantanut tapansa, niin se on hyvä asia. Sanoin sitä varten melkein, kun kerran taloon tullessa piti valehdella. Ei ole päässyt kepulikonsteista totaalisesti eroon, valitettavasti.

• Talossa on rikosrekisterino...
        kaivelemista, kirjoitti:

vaan ihan tuore asia se oli, kun vastasi hakulomakkeessa väärin.

Jos olisi vastannut oikein, niin siinä tapauksessa ei olisi valittu taloon ja sen Aki tiesi. Hän pelasi ja onnistui: pääsi taloon. Ja nyt on tuossa talossaolo ajassa on saanut kannatusta, periaatteessa vilpillisn keinoin.

Sehän on niin, että ne henkilöt, jotka tuonne menevät tulevat automaattisesti julkkikisi ja sitä kautta nuorison idoleiksi. Ja on ehdottomasti VÄÄRIN jos televisioväki valitsee rikollisen taustan omaavan ihmisen julkkikiseksi. Millaisen viestin se antaa nuorisolle? Ajatelkaa sitä? Varmasti löytyy sellaisiakin ihmisiä, joilla ei ole rikollista taustaa, tuonne taloon.

Se että Akin rikoksista on jo pidemmän aikaa ja on melkein parantanut tapansa, niin se on hyvä asia. Sanoin sitä varten melkein, kun kerran taloon tullessa piti valehdella. Ei ole päässyt kepulikonsteista totaalisesti eroon, valitettavasti.

Ehkä Aki pelasi, ehkä ei. Mielestäni hän käyttäyi inhimillisellä tavalla talossa ja ilman "naisittelua/miehittelyä" olisi ollut todella hyvä loppupelaaja.

Myös minä toivotan Akille, hänen tyttöystävälleen ja koirille todella kaikkea hyvää.

Se, joka vahoja muistelee sitä tikulla silmään.
        Niin ja eiköhän me kaikki syyllistytä jossakin elämän tilanteessa valehtelemiseen, vaikka valkoiseenkin. Ei Akin valehtelun olisi pitänyt ketään loukata.

• pitää noudattaa
        Talossa on rikosrekisterino... kirjoitti:

Ehkä Aki pelasi, ehkä ei. Mielestäni hän käyttäyi inhimillisellä tavalla talossa ja ilman "naisittelua/miehittelyä" olisi ollut todella hyvä loppupelaaja.

Myös minä toivotan Akille, hänen tyttöystävälleen ja koirille todella kaikkea hyvää.

Se, joka vahoja muistelee sitä tikulla silmään.
        Niin ja eiköhän me kaikki syyllistytä jossakin elämän tilanteessa valehtelemiseen, vaikka valkoiseenkin. Ei Akin valehtelun olisi pitänyt ketään loukata.

Talossa on selkeät säännöt ja niitä tulee noudattaa.

Haittaahan se tavallisessakin elämässä muita, kun joku ei noudata sovittuja sääntöjä.

Mieti vaikka liikennettä....sopimus nopeuksista,promillerajoista, väistämisestä ym. ym. Miten paljon kanssa kulkijoita haittaa, kun joukossa kulkee säännöistä piittaamaton.

• -Ei akifani-

Kuinka 36-vuotias voi olla niin tyhmä, että kuvittelee menevänsä BB-taloon ja salaavansa jotain rikosasioita. Kyllä pitäisi ymmärtää, että sensaatiolehdistö kyllä kaivaa ne esille. Aki omien sanojensa mukaa haluaisi jo unohtaa nuoruutensa tyhmyydet. Silloin olisi ollut parempi olla menemättä BB-taloon. Julkkiksiltahan menneisyys kaivetaan esille ja nyt sitten kaikki tietävät, että Akilla on rikostausta.

• Omatuntosiko
        pitää noudattaa kirjoitti:

Talossa on selkeät säännöt ja niitä tulee noudattaa.

Haittaahan se tavallisessakin elämässä muita, kun joku ei noudata sovittuja sääntöjä.

Mieti vaikka liikennettä....sopimus nopeuksista,promillerajoista, väistämisestä ym. ym. Miten paljon kanssa kulkijoita haittaa, kun joukossa kulkee säännöistä piittaamaton.

Niinpä.

Tietenkin pitää pyrkiä noudattamaan ja jos ei noudata, rangaistus tulee. Yleensä rangaistus on kohtuullinen rikkeeseen nähden ja sitä tutkaillaan varmaan tarkkaan.

Pakko tuo Isonveljen tuomio on hyväksyä mutta minkä ihmeen vuoksi se ei itse tutki paremmin taustatietoja, kun taloon tullaan. Minusta Aki oli edelleenkin ihan ok TALOSSA, ja jo 15 v ennen sitä. Minun oikeustajuntaan se juttu ei mene, sorry nyt vaan.

Kuitenkin siis olet itse henkilö, joka on jokalailla putipuhdas vailla mitään rikettäkö mutta hyvä tuomitsemaan toisia ?

• Se on periaatteeni ja mieli...
        Omatuntosiko kirjoitti:

Niinpä.

Tietenkin pitää pyrkiä noudattamaan ja jos ei noudata, rangaistus tulee. Yleensä rangaistus on kohtuullinen rikkeeseen nähden ja sitä tutkaillaan varmaan tarkkaan.

Pakko tuo Isonveljen tuomio on hyväksyä mutta minkä ihmeen vuoksi se ei itse tutki paremmin taustatietoja, kun taloon tullaan. Minusta Aki oli edelleenkin ihan ok TALOSSA, ja jo 15 v ennen sitä. Minun oikeustajuntaan se juttu ei mene, sorry nyt vaan.

Kuitenkin siis olet itse henkilö, joka on jokalailla putipuhdas vailla mitään rikettäkö mutta hyvä tuomitsemaan toisia ?

Jos kerran on säänöt laadittu, eikö niitä silloin kuulu noudattaa. Kyllä, itse otan säännöt todesta ja pyrin toimimaan yhteisesti sovituin säännöin.

Sinun logiikkasi mukaan olen pulmunen, kun pidän säännöistä kiinni. Tarkoittaako se sitä, että itselläsi on rikollionen tausta, kun hyväksyt sääntöjen noudattamatta jättämisen.

Luulen tietosuojan sanelevan kuka voi kenenkäkin taustoja tarkistella. Esim työn antaja ei saa kysellä hakijan edellisestä työpaikasta tietoja, jos sen hakija kieltää.

• pullaa koko aihe.

Myöntääkö joku ihan katsovansa tätä ks sarjaa.
      Eikö nyt muuta aihetta ole. Vai onko Eniro tehnyt
      mainossopimuksen ks. TV yhtiön kanssa. Ilmeisesti on, koska ei tätä ilman rahaa täällä voi olla.

• KYLLÄ TULEE

SINNE TALOON SAADAAN TÄNÄÄN SKINARI joka ei pidä kenestäkään eikä sitä saa äänestää koko kisan aikana

• Epäilen ainakin

Tulee tietenkin. Ehkä kaljupäinen. Eikä Etelästä.

• Baarikärpänen...

Olin perjantaina baarissa viettämässä iltaa. Pöytääni istui mies, joka jossain välissä sitten alkoi kehuskella, että on BB:ssä töissä. En tietenkään uskonut, mutta ajattelin kokeilla tilaisuutta, ja aloin utelemaan juonipaljastuksia, koska mies oli täysin päissään. Lopulta hän suostui kertomaan, että tänään tulee uusi asukas taloon, ja vielä kertoi, että Einari palaa!!! En kyllä itse usko, että mies oli BB:llä töissä, mutta uskokoon, ken haluaa...

• todellakaan

vitut ei sinne mikään aneeminen hinttaripelle enää tuu..hyi vittu sitä einarii...sinne menee joku suomalainen,jolla on tazka suomenleijonasta ja pää nahkaa sekä käyttää maihareita,sekä pilottitakkia.rupee fabulla bunttitutisee...

• analyst

Joko halus tehdä vaikutuksen suhun tai sitten...

Jos taloon joku vielä palaa, se on Einari. Sillä oli sen verran laaja kannatuspohja, etten yhtään ihmettelis, että etelänmatkalta palais taloon.

• firefighter

Miehen näkökulmasta katsottuna ei Jussi ole mitenkään niin erikoisen näköinen. Ihan tavallisen keskiverron näköinen tyyppi. Varmaan ihan Yes.

• mie vaan

tuo jussi ja tuttujaki ollaan 8=)

• ihan sama

tuli jo sen nimi on jussi

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2328
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2193
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1494
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1427
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    9. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe