Olemme kaksi pariskuntaa, jotka lähdimme Eckerö linen matkalle pari viikkoa sitten. Tallinnan matkan tarkoitus oli kierrellä vanhaa kaupunkia sekä käydä lääkärissä. Meistä jokainen kärsii vakavasta sairaudesta, yhdellä asperger, kaksi uni ja ahdistushäiriöistä fibromyalgikkoa, sekä yksi epileptikko, joka myös kärsii ahdistushäiriöistä. Meillä jokaisella on B-lausunto sairaudestamme ja tallinnassa lääkärissä käynnin syy oli suomen kalliit erikoilääkäreiden hinnat. Palattuamme satamaan meidät pysäytti virolainen itseään turvamieheksi kutsuva mies, hän sanoi ettemme pääse laivaan, vaikka emme olleet kättäytyneet mitenkään häiritsevästi, ja kun väittelimme asiasta hän innostui tutkimaan matkatavaramme ja meille sanottiin, että Eckerö linen linja on olla päästämättä laivaan matkustajia joilla on paljon lääkkeitä mukanaan, joka on kummaa kun meillä oli kaikkiin reseptit ja viro mainostaa itseään maana josta kannattaa hakea terveydenhoitopalveluita. Laivaan emme päässeet mutta turvamiehet kyllä käyttäytyivät uhkaavasti meitä kohtaan, yksikin tokaisi minulle problems ja antoi ilmeen että haluaisi tapella. Menimme seuraavalla laivalla joka oli superseacat ja ongelmia ei ilmennyt, ylimääräiset laivaliput maksoivat meille 200 euroa. Lakimieheni otti Eckero linen suomen toimistoon yhteyttä ja pyysi että he korvaisivat ylimääräiset matkakulut, sekä maksaisivat 100 euroa per henkilö vahingon korvausta aiheuttamastaa stressistä, joka useiden meidän matkaseurueen jäsenten kohdalla pahensi sairauden tilaa. Eckerö line kieltäytyi korvauksita ja käyttäytyi töykeästi lakimietäni kohtaan. Eckerö linen omistaa suomessa asuva henkilö, mutta palvelu on kuin sotilasjuntan antamaa. Ensi kerralla tiedän että millä yhtiöllä en matkusta.
Älä matkusta
Eckerö linellä
4
1283
Vastaukset
- tapaus....
Juttusi taitaa olla trolli.
- todellakin
Mutta juttuni ei ole trolli vaan tapahtui ihan tosi elämässä.
- julih
Me olimme asuntoautolla pari vuotta sitten lähdössä Viroon. Ackerön mies tuli rauhaan, vaikka olimme eri firman laivalla lähdössä. Päätimme: ei ikinä EckerÖ.
Hyvin on matkat onnistunut muilla firmoilla, kiitos heille!- painovirhepaholaiset
tuli siis reuhaan kun auto oli puoli metriä väärässä paikassa lippuja ostettaessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848