aki joutui pois talosta koska ei ollut kertonut totuutta tuotanto tiimille rikosrekisteristään.. onkohan kukaan katsonut seiskan sivuilla helin haastattelua ennen taloon menoa?? juontaja kysyi onko rikosrekisteriä..heli sanoo ei ole..
heli pois talosta myös
9
783
Vastaukset
- saa....
Valehdella, tuotannolle ei.
- ettekö haluu tajuta vai oot...
niin... juontaja kysyi... mitä sil on välii.ei juontaja tee valintaa=)
kyse on siitä mitä kertoo tuottajatiimille.
heh heh. - papparainen
heli kertoi talossa avoimesti vetäneensä jotain pannuun mutta akissa ei ollut vielä lähtiessäkkään miestä tekemään niin.
- RITULIINI
Katoin justiin sen sanman haastattelun siinä se vain väitti etta rikosrekisteri on puhdas se on kaikka muuta kuin puhdas
- onko nyt
mennyt sinulla vellit ja puurot sekaisin???
- vetää sen
johtopäätöksen, että ääliöitä saa potkia päähän koska siitä rehellisesti kerran puhuu ja maksaa pienet sakot ?
Ei ole siis moraalisesti arveluttavaa pitää sellaista ihmistä näytillä talossa?
Onneksi Heli oli reipas eikä välehdellut mistään tuotantotiimille.
Tietävätkö ne muuten, että Heli seurustelee?
AI NIIN ...sillekin on olemassa ihan uusi termi nykyään...ja sehän onkin tapailee.
Kun tapailee jotakuta voi yhä sanoa olevansa SINKKU.
Tietääkö tuotantotiimi myös, että Heli ei enää opiskele vaikka niin väittää?
MISSÄ ON NE TISSIT?- Fikzu
Ymmärrän hyvin, että jos on valehdellut tai salannut asioita tuotantotiimiltä, hän joutuu ulos. Harmittaa kyllä, että Aki joutuu pois. Enkä edes usko, että kyse on rasismista. Heli taas on kertonut OSAtotuuden. Sen, että hän on joutunut syytteeseen pahoinpitelystä, MUTTA kertoiko hän tuotantotiimille, että hän on pahoinpidellyt muitakin ihmisiä kuin vain häntä, jonka vuoksi hän joutui syyteeseen? Muista tapauksista hän ei vain ole joutunut syyteeseen. Kertoiko hän, että hän "tapailee" jotain miestä? Entäs miten ne opiskelut? Joo, eipä tämä tuotantotiimin toiminta täysin loogista näytä olevan...
- omituista touhua
Fikzu kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, että jos on valehdellut tai salannut asioita tuotantotiimiltä, hän joutuu ulos. Harmittaa kyllä, että Aki joutuu pois. Enkä edes usko, että kyse on rasismista. Heli taas on kertonut OSAtotuuden. Sen, että hän on joutunut syytteeseen pahoinpitelystä, MUTTA kertoiko hän tuotantotiimille, että hän on pahoinpidellyt muitakin ihmisiä kuin vain häntä, jonka vuoksi hän joutui syyteeseen? Muista tapauksista hän ei vain ole joutunut syyteeseen. Kertoiko hän, että hän "tapailee" jotain miestä? Entäs miten ne opiskelut? Joo, eipä tämä tuotantotiimin toiminta täysin loogista näytä olevan...
Kyllä on omituista touhua tuotantotiimiltä, jos ei Heli saa passitusta pihalle!! Sehän on valehdellut myös päin pläsiä tuotannolle. Heli pihalle myös!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602