heli pois talosta myös

syystä että

aki joutui pois talosta koska ei ollut kertonut totuutta tuotanto tiimille rikosrekisteristään.. onkohan kukaan katsonut seiskan sivuilla helin haastattelua ennen taloon menoa?? juontaja kysyi onko rikosrekisteriä..heli sanoo ei ole..

9

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa....

      Valehdella, tuotannolle ei.

    • ettekö haluu tajuta vai oot...

      niin... juontaja kysyi... mitä sil on välii.ei juontaja tee valintaa=)

      kyse on siitä mitä kertoo tuottajatiimille.
      heh heh.

    • papparainen

      heli kertoi talossa avoimesti vetäneensä jotain pannuun mutta akissa ei ollut vielä lähtiessäkkään miestä tekemään niin.

    • RITULIINI

      Katoin justiin sen sanman haastattelun siinä se vain väitti etta rikosrekisteri on puhdas se on kaikka muuta kuin puhdas

    • onko nyt

      mennyt sinulla vellit ja puurot sekaisin???

    • vetää sen

      johtopäätöksen, että ääliöitä saa potkia päähän koska siitä rehellisesti kerran puhuu ja maksaa pienet sakot ?
      Ei ole siis moraalisesti arveluttavaa pitää sellaista ihmistä näytillä talossa?

      Onneksi Heli oli reipas eikä välehdellut mistään tuotantotiimille.
      Tietävätkö ne muuten, että Heli seurustelee?
      AI NIIN ...sillekin on olemassa ihan uusi termi nykyään...ja sehän onkin tapailee.
      Kun tapailee jotakuta voi yhä sanoa olevansa SINKKU.
      Tietääkö tuotantotiimi myös, että Heli ei enää opiskele vaikka niin väittää?
      MISSÄ ON NE TISSIT?

      • Fikzu

        Ymmärrän hyvin, että jos on valehdellut tai salannut asioita tuotantotiimiltä, hän joutuu ulos. Harmittaa kyllä, että Aki joutuu pois. Enkä edes usko, että kyse on rasismista. Heli taas on kertonut OSAtotuuden. Sen, että hän on joutunut syytteeseen pahoinpitelystä, MUTTA kertoiko hän tuotantotiimille, että hän on pahoinpidellyt muitakin ihmisiä kuin vain häntä, jonka vuoksi hän joutui syyteeseen? Muista tapauksista hän ei vain ole joutunut syyteeseen. Kertoiko hän, että hän "tapailee" jotain miestä? Entäs miten ne opiskelut? Joo, eipä tämä tuotantotiimin toiminta täysin loogista näytä olevan...


      • omituista touhua
        Fikzu kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin, että jos on valehdellut tai salannut asioita tuotantotiimiltä, hän joutuu ulos. Harmittaa kyllä, että Aki joutuu pois. Enkä edes usko, että kyse on rasismista. Heli taas on kertonut OSAtotuuden. Sen, että hän on joutunut syytteeseen pahoinpitelystä, MUTTA kertoiko hän tuotantotiimille, että hän on pahoinpidellyt muitakin ihmisiä kuin vain häntä, jonka vuoksi hän joutui syyteeseen? Muista tapauksista hän ei vain ole joutunut syyteeseen. Kertoiko hän, että hän "tapailee" jotain miestä? Entäs miten ne opiskelut? Joo, eipä tämä tuotantotiimin toiminta täysin loogista näytä olevan...

        Kyllä on omituista touhua tuotantotiimiltä, jos ei Heli saa passitusta pihalle!! Sehän on valehdellut myös päin pläsiä tuotannolle. Heli pihalle myös!!!


      • Miten niin Heli ei enää opiskele??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe