En ole unohtanut

Ikkuna avoimena kuulen,
kuinka viimeiset vaahteran lehdet
varisevat kahisten
maan viileälle sydämelle.

Jälleen tämä uneton yö,
jonka hiljaisuuden rikkoo
haukan viiltävä huuto.

Puut mykkinä,
lähes alastomina jo
taipuvat toisiaan vasten
ja järvi nukkuu.

Tämä huoneenikin
vaiennut kuiskauksista.

Mutta muistan vieläkin
kuinka silloin joskus
toistit nimeäni lakkaamatta.

Ja sen,
kuinka suudelma suudelmalta
tatuoit
omaksesi merkitsit minut.

14

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Tässä on jotain sydäntäsärkevän surullista samalla kun on täynnä rakkautta - kiehtova sekoitus ja upea kokonaisuus!

      Pikkujalkojen tepsutusta iltaasi sekä roppakaupalla iloa ja onnea =)

      • lindal.

        Pikkujalat alkoi aamulla 6:n jälkeen
        tepsuttamaan, joten ei kun puuron keittoon.

        Niin, mitä sanoisin palautteestasi ?

        En osaa ehkä muuta, kuin kiittää ja todeta että
        jos se kuulosti upealta, olen otettu.


    • Marin Frist

      Kyllä sinulla on ihania runoja. ;)
      Olet oikea "runosielunsisko" minulle.:)
      Kuinka pystytkin olemaan noin laadukkaan tuottelias?
      Se on lahja, ihan oikea ;))
      Toivon sinulle "parempaa"yötä, kuin tuo kuvailemasi.:)

      • lindal.

        Siis, Sinun sanasi ovat kyllä ylisanoja
        " laadukkaan tuottelias "

        Kirjoittaminen sinänsä on kyllä lahja, sitä en
        kiellä, ja jos runoni ovat lukijan/Sinun mieles-
        täsi ihania, niin se on jo sinänsä kiitos
        minulle, olen tavoittanut runoillani silloin jo-
        tain/jonkun.

        Yö oli parempi, kyllä.

        Kiittäen,
        linda


      • Marin Frist
        lindal. kirjoitti:

        Siis, Sinun sanasi ovat kyllä ylisanoja
        " laadukkaan tuottelias "

        Kirjoittaminen sinänsä on kyllä lahja, sitä en
        kiellä, ja jos runoni ovat lukijan/Sinun mieles-
        täsi ihania, niin se on jo sinänsä kiitos
        minulle, olen tavoittanut runoillani silloin jo-
        tain/jonkun.

        Yö oli parempi, kyllä.

        Kiittäen,
        linda

        tarvi keksiä ylisanoja, vaikka alkaa tuntua siltä, että sinun kohdallasi ne kyllä alkavat jo loppua. :)
        Sillä runosi ovat minusta laadukkaita, hyviä, loistavia ym..jne..., sopivat yleensä minun mielenmaailmaani;).
        Sanon nyt miltei saman kuin sinä sanoit minulle
        -En vastaa kaikkin runoihn ja niihin joihin vastaan, on yleensä olemassa hyvä syy; tykästyminen. :)
        Sinä osaat kirjoittaa, oikeasti, et saa olla liian vaatimaton.. :)
        Mukavaa lauantai päivää, sinulle Lindal. :D


      • lindal.
        Marin Frist kirjoitti:

        tarvi keksiä ylisanoja, vaikka alkaa tuntua siltä, että sinun kohdallasi ne kyllä alkavat jo loppua. :)
        Sillä runosi ovat minusta laadukkaita, hyviä, loistavia ym..jne..., sopivat yleensä minun mielenmaailmaani;).
        Sanon nyt miltei saman kuin sinä sanoit minulle
        -En vastaa kaikkin runoihn ja niihin joihin vastaan, on yleensä olemassa hyvä syy; tykästyminen. :)
        Sinä osaat kirjoittaa, oikeasti, et saa olla liian vaatimaton.. :)
        Mukavaa lauantai päivää, sinulle Lindal. :D

        olen aina ollut äärettömn kriittinen omien ru-
        nojeni suhteen täällä ja usein vetänyt niitä
        poiskin, ellei ne ole tulleet huomioiduksi, kai
        olen liian kriittinen.

        Mutta jos laisesi palaute, vaikka vain ainoana
        olisi johonkin aiempaan runooni tullut, niin en
        varmasti olisi vetänyt pois, koska sanot niin
        paljon, paljon.
        Tietäisitpä vain, kuinka paljon sanasi kosketti-
        vat minua, lämmittivät.

        Niin kriittinen kuin olenkin, niin kaikki mitä
        sanot antaa jollakin tapaa uutta uskoa runoiluu-
        ni, usko pois, vaikka siinä nytkin oli ihan mie-
        lettömästi adjektiiveja, ehkä liikaakin.

        Lämmin, suuri kiitokseni Sinulle ja leppoisaa
        päivän jatkoa.


    • Iivar

      oli se runo. Mietteliääksi jäin omiin muistoihini. Samastuin. :)

      • lindal.

        En tiedä, oliko se hyvä vaiko paha, että jäit
        omiin muistoihisi runoni myötä kiinni.

        Mutta kiitän käynnistäsi ja toivotan oikein hyvää
        päivän jatkoa, runoilemisiin.


    • Nautin tunteesta, minkä runosi nostattaa.
      Hyvää yötä ystäväin.

      • lindal.

        Olen jälleen kerran sanoistasi otettu, on ihanaa
        jos runoni on tavoittanut ja jos ne tunteenikin
        on siitä aistittavissa, aina vain parempi.

        Kiitos ja hyvää päivän jatkoa myöskin Sinulle.


    • Sydänjää

      ..lukea kauniita runojasi.Herätit minut myös...olen muutaman tänne jo kirjotellut..purkaen tunteitani ..ajatuksiani ja elämääni. Tällä nimimerkillä...

      Kivaa lauantaipäivää "vanha ystis" ilosilmäN:)

      • lindal.

        senkin wenkula, ettet oo voinu kertoo * mur ja
        vielä kerran mur *

        Pittääkö sitä olla nuin salaperänen, olisit
        voinu paljastaa itsesi, mutta pitääpä olla silmä
        tarkkana jatkossa.

        Kiitos ja vielä toinenkin kiitos sanoistasi.
        Sitä elämäähän näissä runoissa tulee aina käytyä
        tavalla tai toisella läpi. Omissanikin on lähes
        poikkeuksetta jotain elämästä ja jotain
        fiktiota, niin kuin varmaan monella muullakin.

        Oikein rentouttavaa viikonloppua Sinullekkin,
        ystikseni.


    • lastu

      Sano, miten vastaan
      kauniiseen runoosi !

      Kiitos Linda, lastu.

      Puiden on aika levätä,
      myös järvi pian kulkijaa kantaa,
      mutta muista Linda, kun unessas,
      hellän suudelman "kulkija" antaa.

      • lindal.

        Sinua Lastuseni.

        Sinun sydämesi kantaa kauniita sanoja,
        joita ojennat minulle vaatimattomasti.
        Unessani astut minua kohti,
        suudelma polttaa.

        Kiitos.

        Mokomakin, että pitää kahdella nicillä kirjoittaa
        ettei voi millään tietää, kuka kaikkien kaunii-
        den sanojen takana on, greyhoundini, lastuseni.

        Hyvää yötä ja nuku hyvin,
        lämmöllä linda


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe