ASUS,S775 IP965 DDR2 SATA2 R GBL 8CH HDA PCI-E(P5B) . Siinä ois lankku johon pitäis Bios saada päivitettyä, koska vähän väliä kaatuilee kone sekä äänet ei toimi oikein. Sen tiedän että äänet ainakin korjautuu päivityksellä mutta kaatuilusta en tiedä auttaako.
BIOS-päivitys on nimeltään P5B-1604
Winflashillä olen koittanut aukaista tätä, mutta tulee lukemaan "onboard bios not award bios"
DOS:ssa koitettiin kanssa päivitystä, yhtä heikoin yrityksin :/
kiitos jos joku viitsisi auttaa hermonsa menettänyttä :)
BIOS-päivitys takkuaa
4
1453
Vastaukset
- tarkka..
malli, noita P5B kun on useampaa sorttia
- asus...
Itse koitin pelkkää P5B päivitystä joka löytyy kans sieltä, koska en löytänyt mitään muuta joka sopisi paremmin tuohon.
tai siis en lapuista löytänyt sen tarkemmin kuin pelkän P5B:n
tuossa ylemässä viestissä taitaa olla kaikki mitä itse tiedoista sain irti. jos tarvitsette jotain muuta tietoa niin koitan etsiä, joka vain auttaisi tähän ongelmaan.
kaikki apu on tervetullutta. - zxcvbnm
asus... kirjoitti:
Itse koitin pelkkää P5B päivitystä joka löytyy kans sieltä, koska en löytänyt mitään muuta joka sopisi paremmin tuohon.
tuossa ylemässä viestissä taitaa olla kaikki mitä itse tiedoista sain irti. jos tarvitsette jotain muuta tietoa niin koitan etsiä, joka vain auttaisi tähän ongelmaan.
kaikki apu on tervetullutta.Yksi tapa, joka on todettutoimivaksi.
Tallennetaan bios muistitikulle. Biossissa löytyy Tools-valikon alta ohjelma, jolla uuden koodin saa koneeseen. - noita..
asus... kirjoitti:
kaikki apu on tervetullutta.http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=307
Koita selvittää mikä noista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452549
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541649Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331623Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461344- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131170Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2721147- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22904Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889