Kala vai Rapu

RK2

.............Apuva ! Mina rapu mies han kala nainen ... missa meille tulee ongelmia. Lammin kiitos avustasi !
Rk..............

7

1644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koska

      ette kumpikaan saa suutanne auki tai sitten vain hempeilette ettekä saa kunnon raameja seurusteluunne...unoha..nämä kaks herkkismerkkiä ei sovi toisilleen vaikka väitetään. suhteeseen tarvitaan yks heikompi, toinen voimakkaampi merkki. toinen tukee toista. toinen kannustaa ja tuo voimaa, toinen rauhoittaa.
      skorpioni ja rapu/kalat on hyvä, kokeileppa tässä tapauksessa skorpionia;)

      • kala N-rapu M

        Tässä on jo reilut 20 vuotta elelty kimpassa ja kasvatettu kolme lasta siinä sivussa aikuisiksi.
        Suuria yhteenottoja ei ole ollut ikinä. Tosin itse en ole aivan tyypillinen kalat vaan "evät maassa" pitävä touhottaja ja asioiden liikkeellepanija. Puoliso kotona viihtyvä ja perhettä rakastava köriläs.


      • sellainen
        kala N-rapu M kirjoitti:

        Tässä on jo reilut 20 vuotta elelty kimpassa ja kasvatettu kolme lasta siinä sivussa aikuisiksi.
        Suuria yhteenottoja ei ole ollut ikinä. Tosin itse en ole aivan tyypillinen kalat vaan "evät maassa" pitävä touhottaja ja asioiden liikkeellepanija. Puoliso kotona viihtyvä ja perhettä rakastava köriläs.

        ravut ja kalat ei sovi yhteen:
        molemmat odottavat aloitteita,
        hylkivät toisiaan siis

        hae tulimerkkejä, leijonia tai jousimiehiä


      • just onkin
        kala N-rapu M kirjoitti:

        Tässä on jo reilut 20 vuotta elelty kimpassa ja kasvatettu kolme lasta siinä sivussa aikuisiksi.
        Suuria yhteenottoja ei ole ollut ikinä. Tosin itse en ole aivan tyypillinen kalat vaan "evät maassa" pitävä touhottaja ja asioiden liikkeellepanija. Puoliso kotona viihtyvä ja perhettä rakastava köriläs.

        ei suuria yhteenottoja...riidat puhdistaa ilmaa, parhaimmillaan vahvistaa suhdetta (eri asia on jos ei osaa riidellä vaan nalkuttaa ainoastaan omaa kantaansa minäolenainaoikeassa -asenteella).
        eli kaks hempeilijää ei ole sitä täydellisyyttä. rapu sekä kala tarvitsee molemmat rinnaleen vahvan ja päättäväisen kumppanin, ja samalla tavalla rauhallinen rapu/kalat rauhoittaa menevää persoonaa (skorpionia tässä tapauksessa). :)


    • täällä sanotaan

      meillä ainakin menee hyvin samalla reseptillä. Tosin ihmettelen kyllä tätä että kaikki kalat ja ravut ovat hempeilijöitä, eivät riitele yms. Kyllä mulle on monta kertaa sanottu että kalat voi olla hyvinkin kipakka kun sille päälle sattuu. Eniten rapumiestäni ärsyttääkin mun kiukuttelu ja mua taas ärsyttää kun rapumiestä on usein niin avikea saada kuorestaan.

      • jos tahtoo

        Kala ihmisenä osaa sanua että kalat(kin) osaa riiellä oikeasti. Ja tullee toimeen ravun kanssa jos tahtoo.. Saa toimivan suhteen oikeesti aikaseksi, jos vain tahtoa on!


    • kalat

      Molemmat ovat herkkiä ja henkisiä merkkejä. Jos he avautuvat ja puhuvat tunteistaan, suhde on pala taivasta maan päällä. Mutta jos kumpikin hautoo asioita sisällään, ennen pitkää molemmat ovat ajautuneet alkoholiin tai huumeisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe