Tietääkö kukaan mistä saa sellaisia mustia noidankattiloita? Siis sellaisia missä noidat yleensä hämmentää sotkujaan??
Noidankattila?
3
968
Vastaukset
- Mie vaan
jos päällystäisit tavallisen ison kattilan mustalla jätesäkillä, niin eikös se menisi noitakattilasta. Vai pitääkö sinun keittää siinä jotain.... sammakoita ja etanoita...iik. Kirpparilta vois löytyä vanhoja patoja.
- -CatWoman-
Käviskö ihan perus musta uuniin tarkoitettu pata?
Jos pataan haluaa laittaa karkkia tai jotain "kuivaa" tarjottavaa niin sellaisen padan voi itse askarrella styrox-pallosta ja kranssista, ohjeen saa ainakin sinooperista. - saat
www.pinjata.fi
(Hinta 14e plus postikulut)
Eilen tein kattilaa liisteröimällä sanomalehtipaperia jättiilmapallon ympärille. Nys saa juivua pari päivää jonka jälkeen puhkaisen pallon ja maalaan "astian" mustaksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991