Käykää osoitteessa:
http://wrestlingland.urli.fi
Uusi foorumi kaikille showpainia seuraaville.
Rekisteröitykää, ja liittykää keskusteluun.
Wrestlingland
5
567
Vastaukset
- Badass
Miksi helvetissä tuolla pitäisi käydä kun olemassa on WrestlingAlert ja VP.com.
- Teppo Numminen
Rekkasin tonne itteni. Tämmöset foorumit ovat hyviä, koska aina ei tarvitse olla hirveän totista, eikä mitään kirjoitusoikeuksia poistella sen takia koska aina ei kirjoita kunnolla.
- Badass
Mielestäni on ihan hyvä että nämä trollit jotka omia saitteja tekevät, pysyvät poissa 'Alertista.
- Badass'
Badass kirjoitti:
Mielestäni on ihan hyvä että nämä trollit jotka omia saitteja tekevät, pysyvät poissa 'Alertista.
Itsekki oon alkanu jo oikeastaan kyllästymään Alerttiin, paska paikka.
- p5ouikyg
Eilen registöröidyin WrestlingLandiin, mutta eivät ole vieläkään aktivoineet. Toivottavasti tänään pääsis sinne kirjoittelemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117