Eli haeskelen Halloween aiheista tietokilpailua/ hyviä kysymyksiä aiheeseen liittyen vastauksineen tietenkin.
kiitos heille jotka vaivaituivat vastamaan asiallisesti
tietokilpailu
10
8121
Vastaukset
- pinkyuu
ekaks kuinka monta kysymystä haluaisit??
minkä ikäsille? tiedän kyviä alle 13vuotiaille... ite olen 12 vuotta..- Anonyymi
Niggas
- pinkyuu
tässä muutama:
1. kuka laulaa laulun 'this is halloween'? vastaus: Marilyn Monson
2. Mikä halloween oikeasti on?
vastaus: pyhän miehen päivä.
3. Mitä noidankin on vaike tehdä itselleen?
vastaus: nuolla kyynerpäätään!
Kolmas kysymys on sitten totta!- halloween girl
Eli otan vastaan kaikki kyssärit, poimin sitten parhaimmat. kiitos pinkyuu kysymyksistä ( ja vastauksista)
- jo vähän vanhempi
Bändeistä ja heidän kappaleistaan voisit itse värkätä kysymyksiä. (Itse en ole ihan ajanhengessä tässä suhteessa, en tiedä tarkkaan mitä tuon ikäiset kuuntelee...) Eli mikä bändi esittää xxxxx kappaleen? Tai millä kappaleella xxxx yhtye tuli tunnetuksi? Näitä lisää niin paljon kuin keksit. Tai sitten jos soittaa aina lyhyen pätkän jostain kappaleesta ja toisten pitää arvata mikä ja kenen esittämä kappale. Oisko tästä apua...
- kurpitsapää
1. Milloin Halloweenia vietetään USA:ssa?
2. Miten talot ja pihat koristellaan?
3. Mikä on Jack-O-Lantern?
4. Mitä lapset sanovat kierrellessään taloissa?
1. 31.10.
2. Luurangoilla, lakanoista tehdyillä kummituksilla, hämähäkinverkoilla, joita ruiskutetaan spray-pulloista, ja kurpitsalyhdyillä. Koristeista käyvät myös varisseiden lehtien kokoamiseen kätettävät oranssinväriset muovisäkit, joihin on maalattu silmät ja suu.
3. Kurpitsalyhty. Hedelmän sisus kaavitaan pois, kuoreen leikataan silmä- ja suuaukot ja sisälle asetetaan kynttilä.
4. Trick or treat! Karkki tai kepponen! Muistuttaa Suomen virpomisperinnettä
katsokaa myös: http://www.yle.fi/opintoradio/englanti/kurssi2/k234.htm
minulla oli tulostettuna paperille hyviä kysymyksiä ne oli valio.fi mutta nyt niitä ei enää ole siellä :/ noh, yritän etsiä ne!
- lolololol3
Minä päivänä halloween oikeasti on?
-keskiviikkona - Lawunen
pitäiskö niitten olla helppoja vai vaikeita?
- kummitus
Vaikeita
- njhjjnj n vnl
hahahahahahahahahahahahahahah gaaay kiitti täst sivust.. sai paljo hyvii kysymyksii mut viel saa laittaa lisääää !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458580Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472449Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272251- 371995
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221390Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091147Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015