Olen ensimmäistä kertaa suhteessa neitsytmiehen kanssa. Jostain kumman syystä minusta tuntuu etten "vapaudu" hänen seurassaan ollenkaan, vaan mietin hyvin tarkkaan mitä puhun ym. ja alitajunnassa tuntuu, että hän myös tarkkailee minua koko ajan ja siksi varmasti myös käyttäydyn noin. Mistähän tämä voisi johtua?
Neitsytmies ja vaakanainen?
2
1135
Vastaukset
- ...
Ihan tyypillinen kuvio neitsytmiehelle. Täytyy ensin tarkkailla tilannetta ja todettuaan asian olevan ok niin sitten varmaankin osaa myös itse rentoutua. Itse tunnen muutaman neitsytmiehen ja itse olen neitsytnainen niin eiköhän se näin jotenkin mene...
- Codetsu
näinhän se on jos neitsytmies
silmiin sattuu nainen jonka kanssa edes
pohtii yhdessä oloa niin
suurennuslasin alle joutuu pitkääksikin toviksi
hyväksikäyttäjiä on niin paljon että
oppii vähemmästäkin tarkaksi ketä lähelleen huolii
ole oma itsesi näyttelijät paljastuvat jos rooli pettää hetkeksikään
sinusta luodaan profiilia tarkalla sihdillä ;D
mutta tarkkailu kyllä hellittää kunhan tutustutte
hiemankin pidempään ja läpäiset kokeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422682Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423382397- 352094
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471766- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251559- 431429
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361146