Olen ensimmäistä kertaa suhteessa neitsytmiehen kanssa. Jostain kumman syystä minusta tuntuu etten "vapaudu" hänen seurassaan ollenkaan, vaan mietin hyvin tarkkaan mitä puhun ym. ja alitajunnassa tuntuu, että hän myös tarkkailee minua koko ajan ja siksi varmasti myös käyttäydyn noin. Mistähän tämä voisi johtua?
Neitsytmies ja vaakanainen?
2
1116
Vastaukset
- ...
Ihan tyypillinen kuvio neitsytmiehelle. Täytyy ensin tarkkailla tilannetta ja todettuaan asian olevan ok niin sitten varmaankin osaa myös itse rentoutua. Itse tunnen muutaman neitsytmiehen ja itse olen neitsytnainen niin eiköhän se näin jotenkin mene...
- Codetsu
näinhän se on jos neitsytmies
silmiin sattuu nainen jonka kanssa edes
pohtii yhdessä oloa niin
suurennuslasin alle joutuu pitkääksikin toviksi
hyväksikäyttäjiä on niin paljon että
oppii vähemmästäkin tarkaksi ketä lähelleen huolii
ole oma itsesi näyttelijät paljastuvat jos rooli pettää hetkeksikään
sinusta luodaan profiilia tarkalla sihdillä ;D
mutta tarkkailu kyllä hellittää kunhan tutustutte
hiemankin pidempään ja läpäiset kokeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745