Elikkäs meillä on 325l akvaario ja siinä asustaa 2 partamonnia,4piikkisilmää ja 6 punaevätonkiaa.5 niistä on itse kasvatettuja puolentoista vuoden ikäisiä ja noin 6cm pituisia.kuudes on heidän 14cm isä. Onko akvaario ylikansoitettu? Eillen huomasin että kääpiökokoiset tonkiat olivat kutenneet saviseen putkeen ja pari on vielä samasta pesueesta! Nyt kudun väri on muuttunnut kirkkaan valkoisesta hieman harmahtavaan ja niiden keskellä on mustat täplät. Poikasilla ei ole mitään mahdollisuutta selvitä hengissä jos ne edes kuoriutuvat. Mitähän mutaatteja niistäkin tulisi?
Kitukasvuiset punaevätonkiat
Tekivät kudun
3
670
Vastaukset
- Rihma
Akvaariosi on jo nyt liian pieni koko sakille.
Pariskunta tarvitsis 430-litraisen akvaarion!
Punaevätonkija voi kasvaa jopa 25 senttiseksi(Tieto on peräisin uudesta Akvaariokalat-kirjasta)
Luovuota kaikki paitsi vanha kutupari, jos haluat sen itselläsi pitää, mutta suosittelisin niillekkin isompaa allasta.
Sisaruksia ei tietenkään pidä kudettaa keskenään. - tekivät kudun
ei ollut tarkotus teettää niillä kutua. Kauppis sanoi kun ostimme pari vuotta sitten että ne eivät kasva kuin 16cm pituisiksi ja 325l on sopiva 5 yksilölle!
- Rihma
Kuka käski luottaa akvaariokauppiaaseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662