HÄRKÄ M

fanni

voisitteko vastata yksinkertaisesti näihin kysymyksiin kiitos!

Mistä ihmeestä tietää että nimenomaan härkä mies on kiinnostunut sinusta? ja miten hän näyttää kiinnostuksensa?

Onko luotettava ystävänä ja parisuhteessa?

Millaisista naisista hän pitää?

ovatko epävarmoja ja ujoja vai seurallisia naisten naurattajia?

näihin kun vastaatte niin auttaa varmasti monia jotka liikkuu tällä palstalla!

11

3057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta useammasta.

      Kun on kysymys härkä-herrasta,ei voi yksinkertaisia vastauksia antaa,mutta parhaani yritän.2härän kanssa aviossa ja kun loin vapaa niin aina oli joku härkä tyrkyllä,en ymmärrä kyllä mikä minussa oikein härkiä viehättää mutta niin totta kun olla voi,aina härät piirittelee mua.vastaus1)siitä että ne seuraa sua silmillään alati ja yrittää päästä juttusille.2)Ystävänä aika lojaali,luotettavakin,parisuhteessa aikpaljo toivomisen varaa(kai miettii ettei enää tartte jahdata).3)Ei helpot nakit kiinnosta,naisella pitää olla hyvä toimeentulo ja mieluusti näyttävä auto,no ulkonäkökin ehkä merkkaa jotain.4)Useimmat härät eivät ulospäin vaikuta epävarmoilta eikä ujoilta,ennemminkin seurallisia naisten vonkaajia,kun on löytänyt mieluisen naisen.Ei hevillä luovu piirittämästä,ja kumma kyllä usein onnistuukin.Niin kui tämän vastaajankin kohdalla.ter.25v,pelkkää härkää18v VAPAANA5vhärkää kohta3vuotta jälleen.

      • pirjo tonttu

        En oo näin monimutkasta merkkiä aikasemmin tavannu

        Mitäs ihmettä tämä herra meinaa?

        Ensin hän on niin kiinnostunut ja "metsästää" oikein kunnolla, katselee ja vähän niinkuin yrittää juttusille.. ja sitten tekstailee innokkaasti ja jopa flirttiä mukana.

        kun haluaisi tavata ihan ystävyys merkeissä vain..niin "ei tiedä, pitää katella" , olen nimittäin kuullut sanottavan että "jos härkä haluaa nähdä, niin hän kyllä järjestää aikaa!" . mitäs tuo tuommonen sitten meinaa että ei?

        flirttiä,vihjailua mutta ei se kehu millään tavalla esim. ulkonäköä tai luonnetta vaikka olen kuullut sanottavan että härkä tykkää sanoa asiat suoraan ja miten ne on!(sanoiskin vain.. edes jotain), kuulemma itse pitää kun sitä kehutaan jne. mutta kun itse kehuu herran ulkonäköä tai luonetta niin sanoo kylmästi esim. että "no en ole.. (no ei,enkä ole) tyyliin" .. no mitäs siihen sit sanomaan?

        sitten välistä aina taas kauhean kylmä ja tulee pakostakin sellainen olo että "no nyt herraa ei taidakkaan enää kiinnostaa", kunnes se taas seuraavana päivänä on lämmin ja flirttaileva!

        Mitä tähän tapaamiseen vielä tulee.. niin jos kyselee vaikka että missäs päin liikku tänään? ja että voisiko liittyä seuraan? niin heittää vitsiä ja sanoo suloisesti vaikka että herraa jännittää ja että ei tiedä kannattaisiko.

        mitä tunteisiin tulee..
        jos kertoo suoraan että kiinnostusta voisi olla ilmassa, niin jäätyy täysin? ja ottaa etäisyyttä.

        Mitäs sitten seuraavaksi voisi olla luvassa?

        Vastatkaa pian ja hyvää joulun odotusta kaikille!


      • horoskoopiltasi?

        Mikä olet itse horoskoopiltasi?
        Olen myös samoja kokemuksia kokenut härkämiehistä.


    • herkkä kauris

      pitää vahvoista, naisellisista naisista.

      TODELLA luotettava ihminen, niin suhteessa kuin ystävänä. Luotettavampaa merkkiä saa hakea.

      HärkäM tulee todella hyvin toimeen naisten kanssa, eräs ystävä härkäM on yleensä aina naisten seurassa, osaa viihdyttää ja miellyttää naisia hyvällä huumorilla, ja pilkettäkään ei puutu silmäkulmasta! HärkäM ymmärtää naisia kaikin puolin.

      • ei ole ohi?

        Mistä sinä olet LUOTETTAVAN härän tavannut? Ei sellaista ole olemassakaan. Minä olen elänyt härkien keskellä ja yli 30 vuotta läheisessä suhteessa härkään. Kun se sanoo päivää niin katson ulos onko todella päivä. Pahempaa valehtelijaa ja kierompaa merkkiä en kyllä tunne edes tuttavapiirissäni.


      • Nii no..
        ei ole ohi? kirjoitti:

        Mistä sinä olet LUOTETTAVAN härän tavannut? Ei sellaista ole olemassakaan. Minä olen elänyt härkien keskellä ja yli 30 vuotta läheisessä suhteessa härkään. Kun se sanoo päivää niin katson ulos onko todella päivä. Pahempaa valehtelijaa ja kierompaa merkkiä en kyllä tunne edes tuttavapiirissäni.

        Tapaamani naispuoliset härät ovat olleen hyvin kieroja, kaksnaamasia oikuttelijoita, mutta kun kyse on mies puolisesta härästä niin ne ovat olleen hyvin luotettavia ja rehellisiä.
        Vikaa heistä saa hakea..


      • ---
        Nii no.. kirjoitti:

        Tapaamani naispuoliset härät ovat olleen hyvin kieroja, kaksnaamasia oikuttelijoita, mutta kun kyse on mies puolisesta härästä niin ne ovat olleen hyvin luotettavia ja rehellisiä.
        Vikaa heistä saa hakea..

        nii eli miten tämä kyseinen härkämies osoittaa kiinnostusta? pelaako ne varmanpäälle?

        mulla nyt sellanen tilanne et ottaa yhteyttä melkein päivittäin ja on tosi hauska jne. mut ku ois tilaisuus nähä niin jäätyy täysin.


      • harso
        --- kirjoitti:

        nii eli miten tämä kyseinen härkämies osoittaa kiinnostusta? pelaako ne varmanpäälle?

        mulla nyt sellanen tilanne et ottaa yhteyttä melkein päivittäin ja on tosi hauska jne. mut ku ois tilaisuus nähä niin jäätyy täysin.

        tuohon ku vastaisitte niin helpottaisi minunkin elämääni aika paljon!


      • drunkenbunnie
        ei ole ohi? kirjoitti:

        Mistä sinä olet LUOTETTAVAN härän tavannut? Ei sellaista ole olemassakaan. Minä olen elänyt härkien keskellä ja yli 30 vuotta läheisessä suhteessa härkään. Kun se sanoo päivää niin katson ulos onko todella päivä. Pahempaa valehtelijaa ja kierompaa merkkiä en kyllä tunne edes tuttavapiirissäni.

        ..ovat kaikki mies -puoleisia, en tiedä onko vaikutusta asiaan, mutta jokainen on ÄÄRETTÖMÄN uskollinen omalle naiselleen. Ihan kateeksi käy näin sivusta seuranneena! ;)

        Terveisin ex -herkkä kauris, nykyinen drunkenbunnie


    • HärkäN

      olen seurustellut yhden härän kanssa 9kk ja siitä voin sanoa että hän kyllä näytti kiinnostuksensa heti kun tapasimme mutta totesi itse että jos olisin ollut ns."tyrkyllä" häntä ei olisi kiinnostanut. jos härkä on kiinnostunut et saa häneltä rauhaa mikä kylläkin on ihanaa :)ystävänäni on ollut yksi härkäM jo monta vuotta ja voin kyllä sanoa että ystävä on luotettava ja mieheni hmm.. luotan häneen 100% hän teki sen jo alussa selväksi että jos hän pettää niin hän häviää minun elämästäni heti kuten myös toisin päin. niin ku alussa sanoin hän ainakin totesi että ei tykkää naisista jotka on tyrkyllä..näkö vaikuttaa hieman mutta enimmäkseen se vahva luonne. kyllä minun tuntemani härät ovat seurallisia naisten naurattajia mutta se jää naurattamiseksi.välillä mieheni liianki seurallinen ..ei saa suun vuoroa :D toivottavasti näistä oli apua jollekkin mutta täytyy tietenkin muistaa että kaikki yksilöitä. se minun kaverini ja mieheni ovat kuin yön ja päivän ero vaikka härkiä molemmat.. kaveri härkäkuun alussa syntynyt ehkä hieman hiljaisempi kun taas mieheni kuun loppu puolella ja täys hölösuu :)

    • härän vaimo

      kyllä sen ajan kanssa huomaa, mutta aikaa se tosiaan vie... saattaa mennä härältä tilaisuus sivu suun kun miettii niin kauan, jos on muitakin kiinnostuneita siinä sivussa

      kiinnostusta pitää härästä vähän itse kaivaa, muuten saattaa jäädä näyttämättä

      on äärimmäisen luotettava, ystävänä ja parisuhteessa

      pitää teeskentelemättömistä naisista, sellaisista jotka osaavat saada hänet nauramaan, jotka osaavat vedellä oikeista naruista, ei mitään moraalittomia keikistelijöitä härälle, näkee punaista

      epävarma ei ole, ujo saattaa olla, seurallinen ilman muuta, naisten naurattaja ei missään nimessä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe