Miten pelaisit?
3
689
Vastaukset
- jonttu1
En olis ikinä foldannu kurkoja ennen floppia, ellei vihu näytä ässiään. Akat olisin ehkä kipannu, jos 2 pelaajaa olis ollu edellä all-in. Taisi vaan olla aika pot commited tuo akoilla pelannut, että hänenkään asemassaan en ehkä näin olis tehny.
Sen sijaan nää muut pikkuparit helppoja foldattavia, olihan edellä tullut 3 reissua kolmelta eri pelaajalta.
Kyllä pokeri on sitten ihanaa välillä! - mut varmaan all-init
Paha tilanne. Todennäköisesti olisin laittanut all-init KK:lla.
Pelaaja a - korottaa KK:lla.
Pelaaja b - reraise.
Pelaaja c - all in.
Eli todennäköisesti oli jonkinlaiset riidit pelaajasta b ja c, jolloin oli odotettavissa että edes toisella on ässät.- kooooooooo
todellinen bad-biitti,riverillä ohi niinkuin B2B-peleissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36526
- 25515
- 43492