Millä pääsee kätevimmin/edullisesti charles de gaullelta-orlyn lentokentälle?
lentokentältä-lentokentälle
3
943
Vastaukset
- La Vache
Nopein tapa, ja luultavasti edullisin, on mennä rer-junalla Antony-asemalle ja vaihtaa siellä Orlyval-linjan metroon suuntaan Orly sud. Aikaa menee reilu tunti, jopa puolitoista.
Taksilla voi päästä nopeamminkin, tai sitten huomattavasti hitaammin, riippuen ruuhkista. Kalliimmaksi tulee joka tapauksessa. - Täällä Angers
Viimeksi mennessäni oli aikataulunmukainen aika lentojen välillä 2,5 tuntia. Finski oli vähän myöhässä, ei menty tuubin kautta vaan bussilla terminaaliin, sitten laukut hihnalta ja asemalle: aika riitti juuri ja juuri, tosin lippuautomaatilla oli vähän jonoa, mutta niinhän niillä tuppaa olemaan. Ja kannattaa sitten katsoa, että se RER-juna, johon olet menossa menee Antonyn asemalle (valkoinen täplä tai merkkivalo näyttää ne asemat, minne juna menee), josta vaihdetaan sitten Orlyvalin automaattijunaan. Maksoi jotain 16,50, automaattiin ei kelpasi ainakin Visa, mastercardin pukkasi ulos.
- ja halvin
Kätevin ja helpoin tapa on suora AF:n shuttle bus CDG-ORY (16 EUR). Ei tarvii vaihtaa ja pääsee terminaalin ovelta ovelle.
http://www.aeroportsdeparis.fr/Adp/en-GB/Passagers/Arrivees/EnCorrespondance/AeroportALAutre/
Halvin on ottaa RER B Pariisiin (muistaakseni 8,60 EUR) ja vaihtaa (jo ennen Antonya) Denfert-Rochereaulla ja ottaa sieltä Orlybus (6 EUR).
http://www.ratp.info/orienter/aeroport_orlybus.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503924
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342861Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201909
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 371815
- 1861787
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258