Kuunteleeko pojat... miehet HIMiä?

..jertsu...

Aika tyttöjen bändi... selasta hiukan rokahtavaa stailattua poppia.

Soittajina eivät mitään erityisen lahjakkaita, livenä huonoja... ei oikein löydy mitään mistä miehet saisivat jotain irti.

26

2217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meetwurstinakki

      Ahaa, ai vihjaatko sä tällä, että tytöt kuuntelee paskaa musiikkia?? :'D

      • ...jertsu...

        Tytöille on ulkomusiikilliset tekijät yleensä tärkeämpiä kuin pojille. Tytöt tykkää söpöistä rokkipojista ja rihkamasta harva kiinnittää vaikkapa kitarasoolon laatuun huomiota. Pojille.. miehille musiikki on se tärkein juttu.

        Vai tapaatko usein naisia jotka kehuvat esim. Jimy Pagen kitarataituruutta tai Neil Peartin rumpalintaitoja. Yleensä ottaen naiset ymmärtävät musiikista hyvin vähän. Ihanat kuvat, videot ja haastattelut ovat kivempiä. HIMi voi tehdä ihan mitä kuraa tahansa niin se menee tytöille kaupaksi.


      • eikös joo???

        Jotkut vähättelevät ns. melodisempaa, jopa pehmeämmistä asioista kuten rakkaudesta kertovaa musiikkia kun pitää olla niin miestä. Kuunnellaan mieluummin lauluja hautojen häpäisystä ja teurastuksesta ettei joku vaan epäile vaan ettei olisi helvetin kova jätkä.En toki halua yleistää. Ja toki raskaampi ja karskimpikin musiikki voi olla hyvää, mutta epätoivoinen uhoaminen ei ole mikään laadun tae, kuten ei pehmoilukaan.


      • sinulta
        ...jertsu... kirjoitti:

        Tytöille on ulkomusiikilliset tekijät yleensä tärkeämpiä kuin pojille. Tytöt tykkää söpöistä rokkipojista ja rihkamasta harva kiinnittää vaikkapa kitarasoolon laatuun huomiota. Pojille.. miehille musiikki on se tärkein juttu.

        Vai tapaatko usein naisia jotka kehuvat esim. Jimy Pagen kitarataituruutta tai Neil Peartin rumpalintaitoja. Yleensä ottaen naiset ymmärtävät musiikista hyvin vähän. Ihanat kuvat, videot ja haastattelut ovat kivempiä. HIMi voi tehdä ihan mitä kuraa tahansa niin se menee tytöille kaupaksi.

        Kaikki tytöt ei ole kuvaamasi kaltaisia strereotyyppejä. Itse arvostan musiikkia itsessään, en sitä miltä sen esittäjä näyttää.Kaikenmaailman kauniit pojat eivät kiehdo juuri ollenkaan. Mutta niitä joita kiehtovat, nyky-yhteiskunnan kauneuden ja nuoruuden palvonta, median pakonomainen artistien "ulkomusiikillisilla" tekijöillä mällääminen ja yleinen pinnallisuus tekevät tehtävänsä. Syytetäänkö siis yhteiskuntaa näistä tyhjäpäistä.Ja lyön vetoa että siihen joukkoon mahtuu yhtälailla molemman sukupuolen edustajia.


      • meetwurstinakki
        ...jertsu... kirjoitti:

        Tytöille on ulkomusiikilliset tekijät yleensä tärkeämpiä kuin pojille. Tytöt tykkää söpöistä rokkipojista ja rihkamasta harva kiinnittää vaikkapa kitarasoolon laatuun huomiota. Pojille.. miehille musiikki on se tärkein juttu.

        Vai tapaatko usein naisia jotka kehuvat esim. Jimy Pagen kitarataituruutta tai Neil Peartin rumpalintaitoja. Yleensä ottaen naiset ymmärtävät musiikista hyvin vähän. Ihanat kuvat, videot ja haastattelut ovat kivempiä. HIMi voi tehdä ihan mitä kuraa tahansa niin se menee tytöille kaupaksi.

        No okei, en muista kuka on J. Page tai ole koskaan kuullutkaan Neil Pearlista, mutta kyllä mä väitän musiikista jotain sentään tietäväni, vaikka tyttö olenkin. Soittotaitoinenkin satun olemaan peräti.. Kyllä mä juttelisin mieluusti musiikillisista hienouksista. :|

        Puhutkohan sä tossa nyt jostain pikku-tytöistä vai minkä ikäisistä tytöistä? Tosin en mä kyllä ala-asteellakaan ollut tuommoinen kuvailemasi.

        Pyhpah! Kyllä muuten jotkut pojatkin varmasti kattoo ihaillen kaiken maailman rokkareita sun muita, mutta ehkä he ihan ymmärrettävästi eivät hehkuta tyyliin "ai että se Slash on komee!" tai muuta vastaavaa.. Puhumattakaan vähäpukeisten naisartistien tiirailusta. Että syytä sinä vaan joo tyttöjä ulkomusiikillisten asioiden diggailusta.. :D


      • toinen tyttö
        meetwurstinakki kirjoitti:

        No okei, en muista kuka on J. Page tai ole koskaan kuullutkaan Neil Pearlista, mutta kyllä mä väitän musiikista jotain sentään tietäväni, vaikka tyttö olenkin. Soittotaitoinenkin satun olemaan peräti.. Kyllä mä juttelisin mieluusti musiikillisista hienouksista. :|

        Puhutkohan sä tossa nyt jostain pikku-tytöistä vai minkä ikäisistä tytöistä? Tosin en mä kyllä ala-asteellakaan ollut tuommoinen kuvailemasi.

        Pyhpah! Kyllä muuten jotkut pojatkin varmasti kattoo ihaillen kaiken maailman rokkareita sun muita, mutta ehkä he ihan ymmärrettävästi eivät hehkuta tyyliin "ai että se Slash on komee!" tai muuta vastaavaa.. Puhumattakaan vähäpukeisten naisartistien tiirailusta. Että syytä sinä vaan joo tyttöjä ulkomusiikillisten asioiden diggailusta.. :D

        Jimmy Paige on Led Zeppelinin perustajia, aikas huikea kitaristi. Itse olen Zeppeliinin tuotantoon ehtinyt tutustua ja kyllä kolisee meikätytölle, vaikka bändi on kuopattu ennen syntymääni. Nykyään netin kautta voi kuka tahansa saada sitä asiatietoa myös musiikista jos kiinnostus herää-oli kyse legendoista tai tuntemattomammista tekijöistä.
        Ja mitä siihen pinnallisuuteen tulee, yhdellä se voi ilmetä suhteessa musiikkiin, toisilla suhteessa muihin ihmisiin ja sanoisin että näistä vaihtoehdoista jälkimmäinen on huomattavasti pahempi.


      • ..jertsu...
        meetwurstinakki kirjoitti:

        No okei, en muista kuka on J. Page tai ole koskaan kuullutkaan Neil Pearlista, mutta kyllä mä väitän musiikista jotain sentään tietäväni, vaikka tyttö olenkin. Soittotaitoinenkin satun olemaan peräti.. Kyllä mä juttelisin mieluusti musiikillisista hienouksista. :|

        Puhutkohan sä tossa nyt jostain pikku-tytöistä vai minkä ikäisistä tytöistä? Tosin en mä kyllä ala-asteellakaan ollut tuommoinen kuvailemasi.

        Pyhpah! Kyllä muuten jotkut pojatkin varmasti kattoo ihaillen kaiken maailman rokkareita sun muita, mutta ehkä he ihan ymmärrettävästi eivät hehkuta tyyliin "ai että se Slash on komee!" tai muuta vastaavaa.. Puhumattakaan vähäpukeisten naisartistien tiirailusta. Että syytä sinä vaan joo tyttöjä ulkomusiikillisten asioiden diggailusta.. :D

        J Page on Led Zeppelinin kitaristi ja Led Zeppelin on yhä kaikkien aikojen menestynein rock (heavy) yhtye, heidän levyjään on myyty lähes saman verran kuin Beatlesin ja Elviksen!
        Heidän tunnetuin biisi:
        http://youtube.com/watch?v=ayzhJKy8H_A
        J Page tekee kitaralla mitä tahtoo:
        http://youtube.com/watch?v=BG-aoRWjLdE

        Neil on RUSHin rumpali (kohta eka keikka Suomessa). Heidän tunnetuin biisi:
        http://youtube.com/watch?v=KNZru4JG_Uo
        Neilin kanssa harva tohtii kisaan lähteä:
        http://youtube.com/watch?v=O8aqtgT6lgw


      • ..jertsu...
        sinulta kirjoitti:

        Kaikki tytöt ei ole kuvaamasi kaltaisia strereotyyppejä. Itse arvostan musiikkia itsessään, en sitä miltä sen esittäjä näyttää.Kaikenmaailman kauniit pojat eivät kiehdo juuri ollenkaan. Mutta niitä joita kiehtovat, nyky-yhteiskunnan kauneuden ja nuoruuden palvonta, median pakonomainen artistien "ulkomusiikillisilla" tekijöillä mällääminen ja yleinen pinnallisuus tekevät tehtävänsä. Syytetäänkö siis yhteiskuntaa näistä tyhjäpäistä.Ja lyön vetoa että siihen joukkoon mahtuu yhtälailla molemman sukupuolen edustajia.

        Eivät kaikki, mutta iso osa. Jos otetaan lauma teini-ikäisiä poikia ja tyttöjä niin varmasti teini-ikäisten poikien kanssa voit syvällisemmin keskustella usa-irak kuviosta. Niin se vain menee, miehet ovat syvällisempiä kuin naiset.


      • meetwurstinakki
        ..jertsu... kirjoitti:

        J Page on Led Zeppelinin kitaristi ja Led Zeppelin on yhä kaikkien aikojen menestynein rock (heavy) yhtye, heidän levyjään on myyty lähes saman verran kuin Beatlesin ja Elviksen!
        Heidän tunnetuin biisi:
        http://youtube.com/watch?v=ayzhJKy8H_A
        J Page tekee kitaralla mitä tahtoo:
        http://youtube.com/watch?v=BG-aoRWjLdE

        Neil on RUSHin rumpali (kohta eka keikka Suomessa). Heidän tunnetuin biisi:
        http://youtube.com/watch?v=KNZru4JG_Uo
        Neilin kanssa harva tohtii kisaan lähteä:
        http://youtube.com/watch?v=O8aqtgT6lgw

        No voi hemmetti.. Myönnän, että olis mun toi J Page pitänyt muistaa, mutta kuule haiskahtaa kyllä nyt vähän pätemiseltä. :D

        Heittelenkös minäkin tähän nyt jotain ihme nimiä, niin et varmana selviä ilman Googlea. Mut en mä jaksa, meen kato nyt peiton alle kuuntelee Donita Sparksia ja sen kavereita. Vaikka ensiksi kyllä voisin pistää soimaan sen, missä se yks Poly Styrene laulaa. Joo, niinpä taidan tehdäkin! Tulee mielenkiintoinen yö.


      • ..jertsu...
        meetwurstinakki kirjoitti:

        No voi hemmetti.. Myönnän, että olis mun toi J Page pitänyt muistaa, mutta kuule haiskahtaa kyllä nyt vähän pätemiseltä. :D

        Heittelenkös minäkin tähän nyt jotain ihme nimiä, niin et varmana selviä ilman Googlea. Mut en mä jaksa, meen kato nyt peiton alle kuuntelee Donita Sparksia ja sen kavereita. Vaikka ensiksi kyllä voisin pistää soimaan sen, missä se yks Poly Styrene laulaa. Joo, niinpä taidan tehdäkin! Tulee mielenkiintoinen yö.

        Mutta onhan Page legenda. Mä vain en itse pysty ymmärtämään millään mikä HIMin suosion takana on. Onhan se hienoa, että HIM menestyy toki. Mutta miksi? Hanoi Rocks on paljon "uskottavampi" esim.

        En mä nyt niin jyrkkä ole, Madonna ja Pet shop boys on ihan huippuja genressään, mutta HIM?


      • Veera...
        ..jertsu... kirjoitti:

        Eivät kaikki, mutta iso osa. Jos otetaan lauma teini-ikäisiä poikia ja tyttöjä niin varmasti teini-ikäisten poikien kanssa voit syvällisemmin keskustella usa-irak kuviosta. Niin se vain menee, miehet ovat syvällisempiä kuin naiset.

        Politiikan tuntemus ei varsinaisesti itsessään tee ihmisestä syvällistä. Moni voi seurata maailmanpolitiikkaa medioista oli ikää enemmän tai vähemmän ja muodostaa niistä mielipiteitä.Etenkin koulutus,kasvatus,ikä, henkilön luonne ja elämän kokemukset vaikuttavat siihen kuinka asiallisia ko. keskusteluista tulee.
        Mielestäni ihmisen pinnallisuuteen/syvällisyyteen vaikuttavat olennaisesti myös suhtautuminen kanssaihmisiin, kunnioitus ympärillä olevia kohtaan, elämän arvot, jne. Esimerkiksi sivistynyt maailman asioista tietoinenkin ihminen voi olla pinnallinen jos hän ei arvosta muita, on tunnekylmä, materialistisia arvoja kannattava tms.Ja näitä kyllä maailmassa riittää sukupuoleen katsomatta.
        Mitä siihen teini-ikään tulee, valtaosa teineistä tuskin kovin syvällisiä miettii. Itse ryhdyin katselemaan asioista laajemmasta näkökulmasta lukioon mentyäni, siis lähestyessäni täysi-ikäisyyttä.Toki ihmisissä on myös näitä vanhoja sieluja jotka ovat henkisesti ikäistään kypsempiä jo suht' nuorella iällä.

        Itse keskustelen mieluummin ajankohtaisista asioista kuin Paris Hiltonin puudelista( jos hänellä sellainen on, en ole varma)

        PS.jos niitä syvällisiä älykkäitä miehiä on niin olisi kiva oikeasti jutella. Useilla foorumeilla monet tuntuvat vain olevan seksin perässä ja se kai sitten on syvällisempää kuin teinityttöjen huulipunajutut???
        Toivotan hyvää jatkoa...


      • ..jertsu...
        Veera... kirjoitti:

        Politiikan tuntemus ei varsinaisesti itsessään tee ihmisestä syvällistä. Moni voi seurata maailmanpolitiikkaa medioista oli ikää enemmän tai vähemmän ja muodostaa niistä mielipiteitä.Etenkin koulutus,kasvatus,ikä, henkilön luonne ja elämän kokemukset vaikuttavat siihen kuinka asiallisia ko. keskusteluista tulee.
        Mielestäni ihmisen pinnallisuuteen/syvällisyyteen vaikuttavat olennaisesti myös suhtautuminen kanssaihmisiin, kunnioitus ympärillä olevia kohtaan, elämän arvot, jne. Esimerkiksi sivistynyt maailman asioista tietoinenkin ihminen voi olla pinnallinen jos hän ei arvosta muita, on tunnekylmä, materialistisia arvoja kannattava tms.Ja näitä kyllä maailmassa riittää sukupuoleen katsomatta.
        Mitä siihen teini-ikään tulee, valtaosa teineistä tuskin kovin syvällisiä miettii. Itse ryhdyin katselemaan asioista laajemmasta näkökulmasta lukioon mentyäni, siis lähestyessäni täysi-ikäisyyttä.Toki ihmisissä on myös näitä vanhoja sieluja jotka ovat henkisesti ikäistään kypsempiä jo suht' nuorella iällä.

        Itse keskustelen mieluummin ajankohtaisista asioista kuin Paris Hiltonin puudelista( jos hänellä sellainen on, en ole varma)

        PS.jos niitä syvällisiä älykkäitä miehiä on niin olisi kiva oikeasti jutella. Useilla foorumeilla monet tuntuvat vain olevan seksin perässä ja se kai sitten on syvällisempää kuin teinityttöjen huulipunajutut???
        Toivotan hyvää jatkoa...

        Ymmärrän, että sinä et kuulu mainitsemaani joukkoon. Ehkä tytöt/naiset sitten esittävät miehen edessä tyhmempää kuin ovat, en tiedä. Mutta enemmän olen tavannut fiksuja poikia kuin tyttöjä.

        Voi olla, etten huomaa tyttöjen fiksuutta muilla saroilla kuin joissa itse päden? Tarkoitus ei ollut loukata, koko juttu on vain siinä, etten pysty ymmärtämään miksi HIM on niin iso kuin on! En millään vaikka haluaisin ja tunnen musiikin historian hyvin. Mutta kukaan ei tuohon ole kantaa ottanut!

        Miksi HIM menestyy!!!?? Kertokaa! Ei minulla HIMiä vastaan mitään ole, ehkä olen jo liian vanha ymmärtämään (kokonaista 36vuotta!). Itse en näe HIMissä mitään mitä ei lukemattomat muut bändit olisi jo tehneet.


      • Veera..
        ..jertsu... kirjoitti:

        Ymmärrän, että sinä et kuulu mainitsemaani joukkoon. Ehkä tytöt/naiset sitten esittävät miehen edessä tyhmempää kuin ovat, en tiedä. Mutta enemmän olen tavannut fiksuja poikia kuin tyttöjä.

        Voi olla, etten huomaa tyttöjen fiksuutta muilla saroilla kuin joissa itse päden? Tarkoitus ei ollut loukata, koko juttu on vain siinä, etten pysty ymmärtämään miksi HIM on niin iso kuin on! En millään vaikka haluaisin ja tunnen musiikin historian hyvin. Mutta kukaan ei tuohon ole kantaa ottanut!

        Miksi HIM menestyy!!!?? Kertokaa! Ei minulla HIMiä vastaan mitään ole, ehkä olen jo liian vanha ymmärtämään (kokonaista 36vuotta!). Itse en näe HIMissä mitään mitä ei lukemattomat muut bändit olisi jo tehneet.

        Et loukannut, mutta tiedän että jos tekeytyy tyhmemmäksi kuin on vain toista miellyttääkseen, kärsii joko itse huonosta itsetunnosta tai olettaa toisen kärsivän siitä.Ehkäpä naisen älykkyys tai vahvuus jollain muulla alalla on kova paikka joillekin miehille ja siksi tyhmyreiksi tekeyjiä löytyy. Tosin omaan ystäväpiiriini heitä ei kuulu.Nykyajan sukupuolimallit ovat yleensäkin aika epärealistisia stereotyyppejä; miesten pitäisi olla sitä ja naisten tätä ja suuri osa meistä kuitenkin ihan tavallisia talliaisia. Mutta ei siitä sen enempää.

        Himin suosiosta en osaa sanoa muuta kuin että bändi on tehnyt muutamia toimivia hittejä ja on saanut lisää näkyvyyttä ainakin jenkeissä Bam-Jackass-Margeran kautta.Myös Ville Valon androgyyni,(ja monien mielestä persoonallinen) olemus osittain selittää menestystä. Maailmassa on paljon menestyneitä bändejä/artisteja joiden musiikki on aika mitäänsanomatonta. Itse olen ihmetellyt amerikkalaisten Maroon 5:n ja Black Eyed Peasista soololle vaihtaneen Fergien menestystä, mielestäni todella valjuja tapauksia.Tosin Fergietä taidetaan myydä enemmän ulkonäöllä kuin musiikilla.Nämä amerikan ihmeet HiM kyllä voittaa.
        Pitää varmaan mennä nukkumaan..


      • Poison.
        ..jertsu... kirjoitti:

        Eivät kaikki, mutta iso osa. Jos otetaan lauma teini-ikäisiä poikia ja tyttöjä niin varmasti teini-ikäisten poikien kanssa voit syvällisemmin keskustella usa-irak kuviosta. Niin se vain menee, miehet ovat syvällisempiä kuin naiset.

        Kun yritän muistella omia yläasteaikojani, ja luokalla olleita henkilöitä, ei voi kuin olla huvittunut ajatukselle että olisi alkanut luokkamme poikien kanssa keskustelemaan USA-Irak-kuvioista tai vastaavasta. Suurin osa ei olisi alkuunkaan tajunnut mitä moinen edes tarkoittaa. Noin puolet luokan miespuolisista henkilöistä muodostui keskivertotyypeistä ja muutamasta nörtistä, ja toinen puoli oli näitä idiootteja. Tyttöjen kohdalla keskivertotyyppejä oli enemmän, muutama nörtti, ja muutama idiootti jotka hengailivat näiden poikien kanssa. Uskallan veikata melko varmasti että useammalla luokkamme tytöllä oli parempi käsitys esim. politiikasta, kuin miespuolisilla vastineilla. Lukiossa tilanne tuntui tasoittuvan, useimmat pahimmat typerykset karsiutuivat.

        Ei sillä että pitäisin tuon perusteella miehiä yhtään typerimpinä tai vähemmän syvällisinä. Moiset seikat riippuvat yksilöstä, ei sukupuolesta. Musiikki ja muu populaarikulttuuri taas pitkälti menee markkinavoimien ehdoilla, musiikkia kuuntelee ne joille sitä markkinoidaan. Vaikka olisi mukavaa ajatella, että teinit valitsevat musiikkinsa itse ja arvostavat musiikin ominaispiirteitä, suurimman osan musiikkimakuun vaikuttaa kuitenkin aivan muut tekijät. Takaisin teini-ikään, seiskaluokalla oli black metal ja vastaava musiikki luokan poikien joukossa suuressa huudossa. Luokalla oli yksi ns. saatananpalvoja, tai ainakin yritti sellaista imagoa pitää yllä, tämän ympärillä kyseinen trendi sitten pyöri musiikkimakua ja vaatetusta myöten. Tyyppi kuitenkin muutti toiselle paikkakunnalle seiskan jälkeen, ja kahdeksannella luokalla nämä samat pojat jotka vielä vuosi sitten kulkivat mustissa vaatteissaan koristeltuina väärinpäin käännetyillä risteillä, kulkivatkin ylisuurissa huppareissa, roikuttaen ylisuuria housuja puolessa perseessä, ja käytävillä soi hiphop. On se jännää, kuinka kaikki saman kesän aikana muuttuivat yhdestä äärimmäisestä alakulttuurista aivan toiseen. ;-) Oli ihan mielenkiintoista nähdä, kuinka yhden vaikuttajan poistuessa luokalta, muiden piti etsiä uusi trendi. Tietysti aidosti musiikista kiinnostuneitakin on, mutta suurin osa nuorista (jopa osa niistä musadiggareista), menee pitkälti markkinavoimien ja populaarikulttuurin armoilla.

        Mitä taas HIMiin tulee, on yhtyeen musiikki ja fanikanta muuttunut vuosien perusteella melkoisesti. Itse diggailen yhtyeen vanhemmasta musiikista, uusi on turhan ylituotettua, vaikka biisimateriaali sinänsä onkin ihan laadukasta, selvästi amerikkalaisille markkinoille suunnattua - jonka kohderyhmä takuulla löytää omansa.


      • himfan777
        sinulta kirjoitti:

        Kaikki tytöt ei ole kuvaamasi kaltaisia strereotyyppejä. Itse arvostan musiikkia itsessään, en sitä miltä sen esittäjä näyttää.Kaikenmaailman kauniit pojat eivät kiehdo juuri ollenkaan. Mutta niitä joita kiehtovat, nyky-yhteiskunnan kauneuden ja nuoruuden palvonta, median pakonomainen artistien "ulkomusiikillisilla" tekijöillä mällääminen ja yleinen pinnallisuus tekevät tehtävänsä. Syytetäänkö siis yhteiskuntaa näistä tyhjäpäistä.Ja lyön vetoa että siihen joukkoon mahtuu yhtälailla molemman sukupuolen edustajia.

        Olen poika ja kuuntelen H.I.M:iä.

        Ja kyllä him on rokkia, ehkä dark light niminen albumi ei, mutta edelliset ja venus doom ovat. Parhaat levyt ovat niitä jotka ovat rokkia, dark light on varmasti huonoin levy himiltä.


      • Elyce
        ..jertsu... kirjoitti:

        Eivät kaikki, mutta iso osa. Jos otetaan lauma teini-ikäisiä poikia ja tyttöjä niin varmasti teini-ikäisten poikien kanssa voit syvällisemmin keskustella usa-irak kuviosta. Niin se vain menee, miehet ovat syvällisempiä kuin naiset.

        saanut syvällistä keskustelua aikaan alle 20-vuotiaan pojan tai miehen kanssa. 11-vuotiaan tytön kanssa keskusteleminen sen sijaan on onnistunut.

        Ollessani yläasteella suurin osa luokkatovereistani oli henkisesti todella kehittymättömiä, mutta kukaan tytöistä ei ollut yhtä tyhjäpäinen kuin mitä puolet pojista oli (no, rehellisyyden nimissä, kaksi niistä tytöistä oli melkein yhtä pinnallisia).

        Ehkä sinun on miespuolisena ollut helpompi saada syvällisiä keskusteluja aikaan toisten miespuolisten henkilöiden kanssa, kun toisen osapuolen huomio ei ole alati kiinnittynyt poveesi :)

        Lisäksi en ymmärrä mikä poliitikasta niin valtavan syvällistä tekee.

        Alkuperäinen viestisihän ihmetteli, kuuntelevatko miehetkin HIMiä ja mikä tekee HIMistä niin suositun. Ei kai siihen mitään yksiselitteistä vastausta löydy, mutta kuten tässä keskustelussa on jo ilmennyt, voivat pojat ja miehetkin kuunnella HIMiä. Olen aivan varma siitä, että jollei Ville Valo olisi niin hyvännäköinen, bändi olisi suositumpi miestenkin keskuudessa. Toisaalta, tiedän erään sinua kymmenen vuotta vanhemman mieshenkilön joka on kertonut tavanneensa kerran Ville Valon ja kehunut sitä kuinka valovoimainen hän oli.


      • vokaali kunniaan
        ..jertsu... kirjoitti:

        Mutta onhan Page legenda. Mä vain en itse pysty ymmärtämään millään mikä HIMin suosion takana on. Onhan se hienoa, että HIM menestyy toki. Mutta miksi? Hanoi Rocks on paljon "uskottavampi" esim.

        En mä nyt niin jyrkkä ole, Madonna ja Pet shop boys on ihan huippuja genressään, mutta HIM?

        siis mihin unohtui mainita Robert Plant? kyllä page/plant parivaljakko on samaa sarjaa kun hetfield/ulrich


        siis plantilla jäljellä uskomaton karisma vielä vuonna 2000 livenä järvenpään puistobluesissa.


      • Vampirehimfani
        ...jertsu... kirjoitti:

        Tytöille on ulkomusiikilliset tekijät yleensä tärkeämpiä kuin pojille. Tytöt tykkää söpöistä rokkipojista ja rihkamasta harva kiinnittää vaikkapa kitarasoolon laatuun huomiota. Pojille.. miehille musiikki on se tärkein juttu.

        Vai tapaatko usein naisia jotka kehuvat esim. Jimy Pagen kitarataituruutta tai Neil Peartin rumpalintaitoja. Yleensä ottaen naiset ymmärtävät musiikista hyvin vähän. Ihanat kuvat, videot ja haastattelut ovat kivempiä. HIMi voi tehdä ihan mitä kuraa tahansa niin se menee tytöille kaupaksi.

        Kuule jertsu oon tyttö ja tykkään HIMistä ville valo on toki söpö mut jos HIM ois paska ja soittais paskaa musaa en kuuntelis tai fanittais sitä vaik ville valo onkin söpö. Esim Linkin park on hyvä bändi mut ei se laulaja oo yhtään söpö ja silti diggaan linkin parkia. Et ei tytötkään pelkkiä söpöjä poikia siin bändis tuijota mut toki jotkut tytöt tekee niin mut en mä ainakaan. Jos HIM soittaa kuraa en kuuntele sitä. Ekan kerran kun kuulin HIMin Right here in my arms biisin radiosta aattelin et sairaan hyvä bändi musa ja laulajan ääni on mahtavat. Siinä vaiheessa en ees tienny miltä se laulaja näytti tiesin vaa et sen nimi on ville valo.


    • rokkari69

      Hehee... Tunnenpa ainakin 3 miestä/poikaa jotka kuuntelevat tosissaan HIMiä.

    • ................. ............

      Miksi eivät kuuntelisi? Ai niin, MIEStähän eivät voi puhutella herkät asiat, pitää veren lentää ja hien haista.

      Kaikki naiset ovat ulkonäkökeskeisiä pintaliitäjiä ja kaikki miehet karvaisia sekä tunteettomia.

      • pinnanalla liitävä

        Tuo loppuyleistys oli tarkoitettu ironiaksi????


    • "Mies " eli poika...

      Itse alotin HIMittämisen razorbladen aikaan, ja nyt on tietty kaikki levyt hankittu ja HIM on ehdoton suosikki. Muutama miespuolinen kaveri myös kuuntelee, tosin avovaimoni ei voi sietää, hah haa!! Mulle se himin ainoa ja oikea kosketin soittaja on Juska eli Zoltan...Ei Burtonissa mitään vikaa ole ei siinä mitään...Ja onhan se itse MR. HIM eli Ville Valo Aika karismaa täynnä oleva mies...Pakko kehua!

    • HIM696HIM

      minä kuuntelen HIM:iä, vaikkakin oon poika, so? miks eivois kuunnella... en ainakaan yritä olla mikään kovis joka kuuntelee jtn paska heviä

    • miäs

      Meikä on hyvin vahvasti mies ja Himi on ehdottomasti yksi suosikki bändeistäni. Uusin levy Venus Doom on minusta paras levy sitten ensimmäisen albumin. Aluksi levy tuntui väljyltä, mutta se paranee joka kuuntelun jälkeen.

      Ja tykkään myös tytöistä joten turha on homoksi alkaa luulemaan. Luulempa nämä "tosi miehet" jotka haukkuvat himiä tyttöjen bändeiksi eivät vain uskalla tunnustaa itse kuuntelevansa himiä :-)

      • Zebra_

        Alkuperäiset HIM- fanit joita ihan ensimmäisillä keikoilla kävi olivat kunnon hevimiehiä (en tarkoita nyt mitään black metallisteja) ja itsekin tunnen todella paljon faneja jotka ovat poikia, että ei HIM mikään pelkkä tyttöjen bändi ole! Ja noihin aikeisempiin kirjoituksiin, jos vähän kommentoisi niin kyllä tytötkin/naisetkin voivat puhua syvällisesti esim. kaikenmaailman riffeistä ja koko musiikin rakenne kokonaisuudestakin, eikä ainoastaan esimerkiksi juuri Villen ulkonäöstä.


    • kijkids

      Pakko kommentoida tähän vaikka vanha keskustelu näyttää olevankin.

      Olen huomannut että nämä, jotka tosissaan HIMiä haukkuvat ovat usein todellakin näitä kateellisia teinipoikia. Sellaisia, jotka eivät bändin musiikkia ole kuunnelleet ollenkaan. Mistä muualta se älytön viha bändiä kohtaan tulisi kuin jostain ihmeellisestä kateudesta? On olemassa bändejä/laulajia joiden musiikkia en yksinkertaisesti voi ymmärtää. Mutta en silti kuljeskele haukkumassa kyseisiä bändejä maan tasalle. Enhän minä ole se kaikkitietävä guru, jolla on valta varmasti tietää mikä on oikeata musiikkia ja mikä ei. Ei minulla ole valtaa siihen, sen tiedän varmasti. Ehkäpä näillä haukkujilla todella on se tieto hallussaan. Eihän sitä voi tietää. Ajatus on kyllä pelottava.

      Onko se sitten tosiaan vain merkki huonosta itseluottamuksesta. Äkkiä täytyy varmistaa, ettei kukaan vain epäilisi sitä 16 vuotiaan "miehekkyyttä"
      Usein kun olen tälläiselta "vihaajalta" kysynyt, että no mikä siinä HIMissä nyt sitten on niin kauheaa. Miksei heidän musiikkinsa ole sitä "oikeata" musiikkia? Mikä tekee faneista ns. "aivottomia pinnallisia median uhreja" Koska haluan tietää jos todella olenkin vain median uhri. Sitä vastausta ei yleensä sitten saakkaan. Tai no paras vastaus oli ehkä erään syvällisen 18 vuotiaan nuoren miehen. Ensin ei tullut muuta kuin, no kun ne on vaan niin paskoja. Kysyin, mutta miksi. Vastaus: no se laulajakin on ihan homon näkönen. Aivan....syvällistä.

      En nyt yritä sanoa, että kaikkien olisi pidettävä HIMin musiikista. Ei tietenkään, mutta mikä tekee joidenkin tiettyjen ihmisten mielipiteestä oikean. Miksi se, että useat nuoret pitävät HIMistä tekee siitä bädinä huonon? Ehkä ajatellaan, että nuoret ovat vielä lapsellisia, median vaikutukselle alttiita?
      Ajatellaampa sitä ihan ensimmäistä rokkistaraa? Ketkähän alunperin muodostivat Elvis Presleyn suurimman fanikannnan ja nostivat hänet suosioon? Etteivät olisi olleet teinitytöt. The Beatlesin? Teinitytöt.

      Älkää aliarvioiko teinityttöjen kykyä tunnistaa laadukasta musiikkia. Sanotaan, että useimmat myöhemmän ajan taiturit seisovat legendojen, kuten Elviksen ja Beatlesin harteila, mutta voidaan unohtaa, että nämä legendat seisovat teinityttöjen harteilla. Teinityttö sekä -poika fanit luovat tulevaisuuden legendoja.

      Alunperin tässä keskustelussahan oli tosiaan kysymys siitä, miksi HIM menestyy. Olen 100 prosenttisen varma, ettei yksin laulajan ulkonäkö ole syynä. Sehän tarkoittaisi, että kaikki HIM fanit olisivat täysin tyhjäpäisiä. Olen optimisti ja en halua ajatella, että maailmasta löytyy niin paljon täysin pinnallisia ihmisiä. Toinen juttu on se, että olen itsekkin kyseisen orkesterin fani, eikä laulajan ulkonäöllä ole asiaan osuutta. En ole niin itserakas, että ajattelisin olevani ainoa ei-pinnallinen fani maailmassa.

      Itse uskon, että juuri nuo varmaan eniten teinipoikia poikia pelottavat lyriikat ovat suuri osuus bändin suosioon. En ollut juuri bändin fani ennen kuin eksyin sivulle josta luin kyseisiä lyriikoita ja jotenkin koin vain jonkinlaisen ahaa-elämyksen.
      Kun niitä luin, niin huomasin, että ne olivat vain todella runollisia ja ...syvällisiä.
      Tämä on toki vain minun mielipiteeni.
      Voihan hyvin olla, että olen vain median vaikutuksen alainen, pinnallinen, tietämätön musiikista, politiikasta sekä kykenemätön syvälliseen keskusteluun. Mutta tämä on ainoa tapa, jolla minä tämän asian näen.

      Ps. Tuosta teinipoikien syvällisyydestä voisin olla erimieltä. Ainakin minun luokallani olivat enemmän kiinnostuneita pulpettien palamaan syttyttämisestä kuin politiikasta, joka ei muuten missään muodossa ole syvällinen aihe. Älykäs se kyllä voi olla, jos on asioista oikeata tietoa. Sanoisin, että vaiketa on ainakin saada politiikasta syvällistä aihetta, ja sanoisin, että harva teini (poika tai tyttö) siihen pystyy.

      T: 20 vuotias pinnallinen teinityttö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe