Missä ja mitä tekee Remun poika?Onko koskaan
ollut julkisuudessa?
Remun poika?
9
6534
Vastaukset
- .......................
Mielestäni hän opiskelee teologiaa, en ole varma onko pappisvihkimystä.
- murmur
Toimittajaksi opiskelee
- öä.,m'kkk
murmur kirjoitti:
Toimittajaksi opiskelee
Kyllähän Sasha oli vuosia tuolla venäjällä ja nimenomaan kirkon puuhissa. Nyt on taas Suomessa ja opiskelee uusia juttuja. Erittäin mukava persoona.
- murmur
öä.,m'kkk kirjoitti:
Kyllähän Sasha oli vuosia tuolla venäjällä ja nimenomaan kirkon puuhissa. Nyt on taas Suomessa ja opiskelee uusia juttuja. Erittäin mukava persoona.
kunhan nimi tulee oikein, se on Saska.
Siellä oli ja oli myös monissa muissa paikoissa, mutta nyt opiskelee toimittajaksi ja sitä kysyttiin.
- Römps
Eikös Remun poika ollut nuorena miehenä jossainpäin Ranskaa puutarha hommissa?
- tietoo
Saska on Remun poika, katsokaa piirteitä.
- vermonravit
onko remun pojalla YHTÄ ISO PÄÄ ? kuin isällään ???
- Anonyymi
On ammatiltaan hevosmies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873418
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621964
- 1141926