Kyssäri Rapunaisille

Ei rapu

Miten rapu nainen selviät jos puolisosi jää kiinni sivusuhteesta joka on kestänyt monta vuotta? Miten suhtautuisit jatkossa mieheesi ja parisuhteeseen? Entä seksi??

12

2696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RAPU-64

      MIES SAISI KESKITTYÄ RAUHASSA TOISEEN SUHTEESEEN.JOS JATKAISIN SUHDETTANI HÄNEEN,TEKISIN SEN KORKEINTAAN KIUSALLANI,TUHOTAKSENI HÄNEN SUHTEENSA JA SITTEN HEITTÄISIN SIWUUN.MUUSTA OLISI TURHA PUHUAKKAAN.

    • pupuorvokki

      tulin siihen lopputulokseen, että en ainakaan hirttäytyisi sukkahousuihini ;) Jos huomaisin tuollaisen petollisuuden osuneen kohdalleni, niin en puhuisi mitään. Jossain vaiheessa sanoisin hänelle, että alapäässäni kutisee kummasti, onko tullut käytyä vieraissa? Ja parin päivän päästä kertoisin käyneeni testeissä ja testien mukaan olisin saanut tippurin. Tälläisen uutisen vastaanottaminen saa aina aikaan saman reaktion: ns änkytin änkytin- reaktion. Sen jälkeen kaikki hoituukin omalla painollaan. Kenkää persuuksiin ja onnea. Maailma on miehiä täynnä, ei se yhteen kaadu ;)

    • =..................=

      Noh, en ainakaan voisi suhtautua kyseiseen mieheen enää kovin luottavaisesti, jos suhde on kestänyt monta vuotta ja luotettavuutta ollut olisi pettäminen atomipommi keskelle tasapainoa. Luulen, että en heti kertoisi jos en varma olisi, mutta ajan myötä tämä puoliso tulisi kysymään mikä hätänä, koska miusta huomaa hyvin jos joki on hätänä. Joten parasta kaiketi olisi sanoa suoraan eikä satuttaa itseään.. seksiä en tämän herran kanssa voisi enää välttämättä harrastaa, ties mitä tauteja toisilta napsinu.

    • laur--

      voi olla että minä e ainakaan haluais nähdä tyyppiä enää koskaan jos se on ollut sivusuhteessa eikä välttämättä kukaan muukaan toivottavasti sulla ei oo ollut sellaista!!!

      • rapu-73

        Yhdyn edellisiihin, tuhoaisin ensin tavalla tai toisella miehen itsetunnon ja kenkää persuksiihin. En suosittele kertomaan rapu naiselle menneistä enkä sivusuhteesta.


    • rapunainen vm 71

      mutten silti lemppais miestäni jos olis lapsia. kattosin sormien välistä ja rupeisin ehkä ettimään kiihkeetä rakastajaa itselleni. etenkin jos mies pihtais mun suhteen. tykkään seksistä todella paljon.

      • Uusteini

        Minä en kostaisi enkä kiukuttelisi. Lähtisin tai laittaisin vain lähtemään.


    • Rapu naikkonen juu....

      En voisi enää kuvitellakkaan tätä miestä elämääni. Minulle tärkeintä on luottamus. Seksi suhde tuhoon tuomittu. Piste.

    • rapu

      potkut sais ja heti, ei sellaisesa suhteessa voi olla jos toiseen ei voi luottaa...

    • Petetty rapu

      Hei, olen kokenut tuon tilanteen, jossa mies pettää....eikä vain kerran vaan useamminkin. Olen edelleen tuossa suhteessa, mutta se on pelkkä kuori. En ikinä pysty luottamaan mieheen enää uudestaan, tapahtui sitten mitä hyvänsä tai miten hän anteeksi pyytelisikään. Mitään ei saa ehjäksi enää. Odotan vain milloin seuraava syrjähyppy tapahtuu, ja sitten otan jalat alleni ja mies on menneen talven lumia. Enää hän ei voi minua haavoittaa, sillä olen tunteeton häntä kohtaan eikä seksi tosiaankaan maistu enää ollenkaan. Miksi antaisin hänelle jotain itsestäni, kun hän ei kunnioita minua tippaakaan? Nyt hän kyllä itkee ja vannoo rakkauttaan, mutta myöhäistä mikä myöhäistä...olis pitänyt ajatella ennempään eikä mennä mielitekojensa mukaan. Eli en selviä muuten kuin lähtemällä tuosta suhteesta.

      rapurallaa

    • Rapukka

      En pystyis jatkaan päivääkään! Luottamus mennyt, sitä kun on paha saada takas. Olen itse rehellinen ihminen ja sitä vaadin läheisiltänikin. Näin se vaan on.

      • ainakin

        maksoin samalla mitalla takaisin mieheni(kauris) jäädessä kiinni pettämisestä. Ja voin kertoa, että helpotti kummasti omaa tuskaa nähdessäni miehen kärsivän ja katuvan syvästi tekoaan. Ja itsetuntoani kohotti suuresti huomio toiselta mieheltä.. Olimme nuorempia kyllä silloin, seurusteltu pari vuotta.. Nyt yhdessä 10v ja kyllä on syrjähypyt unohdettu ja anteeksi annettu. Riippuu tietysti rapunaisesta, kaikki ei toimi samalla tavoin, oli se tietysti minullekin shokki ensin, mutta niinhän se menee, jos joku läheinen loukkaa, kyllä rapunainen KOSTAA!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe