Hesarin mainoksessa uusi Patriot diesel maasturi alkaen 36000€. Ei paha kun vertaa muihin. Taisi tulla kilpailua maasturimarkkinoille.
Patriot,
komee, edullinen.
4
1449
Vastaukset
- vanha vitsi
Dieselkone on Volkkari valmistama vanhatava pumppudiesel.
Jenkit eivät osaa tehdä dieselkoneita, koska bensa halpaa.- John Doe
Mitä väliä sillä, että kone on vanha, kun on kuitenkin tehokas ja erittäin vähäkulutuksinen?
- vanha...
2.0 TDI-moottorilla varustettuja kulkuneuvoja on myyty syksystä 2003 lähtien.
- tyytyväinen jeepisti
vanha... kirjoitti:
2.0 TDI-moottorilla varustettuja kulkuneuvoja on myyty syksystä 2003 lähtien.
Kokeilepa ensin ajaa tuolla moottorilla ja palaa sitten asiaan. Moottori toimii kuin unelma ja kulutus on todella minimaalinen. Vanhuudesta en tiedä mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2751548- 751457
- 771406
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531126- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893