Rapumies sängyssä

???

Kertokaas joku nainen jolla on kokemusta rapumiehestä sängyssä??!! Uusi orastava suhde näkyvissä mutta mitä on odotettavissa??

19

9233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rensmanni

      Ranskalainen kirjailija Marcel Proust oli rapu. Hänestä tuli kerran tv-ohjelma, jossa sanottiin:
      "Proust eli, asui, kirjoitti ja söi vuoteessa, tai oli siellä murheen tai sairauden murtamana".

      Ihan hyvä kuvaus. Ravut pitävät tisseistä, joten kannattaa varmaan värittää nännit huulipunalla!

    • Nimetön

      Oma kokemukseni rapumiehistä on se että he ovat kiihkeän intohimoisia ja upeita rakastajia. Voisi oikeastaan kuvata sitä seuraavanlaisesti: "Kun kehot eivät valehtele, ne sulautuvat yhdeksi".

    • seksiä..

      Olen 41 v. ja nyt on vuosi mennyt erään hieman minua vanhemman rapumiehen kanssa. Eläessäni en ole himoinnut ketään niin paljon, sillä seksi hänen kanssaan on suorastaan "tajunnan räjäyttävää". Hän on inhimoinen, mutta toisaalta erittäin hellä ja huomioonottava. Se on jotain täysin käsittämätöntä; kukaan ei ole koskaan antanut minulle sellaisia nautinnon hetkiä.
      Yksi vastaajista sanoi, että rapumies tykkää tisseistä. Tällä kokemuksella allekirjoitan tuon; tämä mies on aivan hulluna rintoihini. En tiedä pitääkö kaikenlaisista rinnoista, mutta minun suuret rintani tuntuvat tekevän hänet aivan sekopäiseksi!

      • Nimetön

        Voin kyllä allekirjoittaa kommentit rapumiehestä rakastajana..En ole koskaan tuntenut ketään kohtaan niin valtavaa intohimoa! Ja rinnat tuntuvat olevan se mistä hän kiihottuu. Ei muuta kuin onnellisia hetkiä!=)


    • ???

      täähän vaikuttaa hyvältä ;))

      • yleensäkin

        Miehet nyt tykkää imeskellä tisuja,rapu tai ei.
        Ei mitään eroa johonkuhun toiseen merkkiin.
        naisesta se on kiinni kuumuuko mies vai ei.


      • KuuRapu__
        yleensäkin kirjoitti:

        Miehet nyt tykkää imeskellä tisuja,rapu tai ei.
        Ei mitään eroa johonkuhun toiseen merkkiin.
        naisesta se on kiinni kuumuuko mies vai ei.

        En ole tainnut kuulla vähään aikaan mitään ällöttävämpää.

        Kyllä ne naisen rinnat ovat kuule olleet tyttölapsillekkin elintärkeät, mutta me emme silti ole kaikki lesboja.


      • nainen,,,,,
        yleensäkin kirjoitti:

        Miehet nyt tykkää imeskellä tisuja,rapu tai ei.
        Ei mitään eroa johonkuhun toiseen merkkiin.
        naisesta se on kiinni kuumuuko mies vai ei.

        ei se ole horoskoopista kiinni mikä on,,kyllä sen nainen sanelee,,missä mennään,,mies on mies olipa sit horoskooppi mikä tahansa,


    • Nauriskainen

      Tuota... henkistä intohimoa löytyy omastani, mutta ei ehkä niinkään fyysistä. Mielettömän romanttinen, kun taas minä kaipaisin enemmän suoraa toimintaa ja vähemmän sanoja. Ei kyllä pääse edes mun top-kymppiin, mutta on muuten herkkä, mukava ja avulias mies. Ehkä vähän tylsä...

      • ???

        on sama käyny mielessä jo muutenkin rapumiehen suhteen, kun on niin rauhallinen. Romantiikkaa ja hellyyttä kyllä taitaa löytyä mutta miten on sitten se varsinainen toiminta... itse kun kanssa tykkään että on melko suoraa toimintaa...


      • ravun rakas

        Siis ANNA MENNÄ!!!Ihana sängyssä aivan huippu ja rinnat saa aivan kiihkoksi ja h hetki tulee aivan heti kun vähänkin imasee nännistä. Muutenkin en vois parempaa miestä itselle toivoa ei ole tylsä ei missään nimessä!!


    • Aikaa

      Rapumiehen motto..Koskaan ei ole tarpeeksi aikaa rakastella naista hyvin..Niin paljon siihen kuuluu, hellyytta ja kaikkea muuta.

    • petoo

      sängyssä,nam....

    • sipen

      aivan mahtava!

    • !!!!!

      Parempaa et löytä mistään. Anna mennää!!!!

      • ravun kulta

        IKINÄ EN VAIHDA TOISEEN!


      • ???
        ravun kulta kirjoitti:

        IKINÄ EN VAIHDA TOISEEN!

        Kyllä teistä on moni ollu oikeessa ;))))) AIVAN IHANA MIES!!!!! Ja pois en kyllä enää antais.... Kädet ja huulet ehtii ihan joka paikkaan ;)))))


      • juu juu
        ??? kirjoitti:

        Kyllä teistä on moni ollu oikeessa ;))))) AIVAN IHANA MIES!!!!! Ja pois en kyllä enää antais.... Kädet ja huulet ehtii ihan joka paikkaan ;)))))

        on siel nenineen,, missä muut munineen,,niin sitä pitää..


      • ...
        juu juu kirjoitti:

        on siel nenineen,, missä muut munineen,,niin sitä pitää..

        ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe