Olen tässä googlannut parin viikon aikana muutamia kertoja koko nimeäni, mutta yhtäkään sivua ei ollut tullut tuloksena. No tänään kokeilin uudelleen ja nyt mulle tarjottiin joitain linkkejä joiden "kuvauksessa" oli oma nimeni.. esimerkkinä siis tämmösiä tuloksia muutama, tyyliin:
Download File Mp3 Player
Phir bhi dil hai hindustani mp3 audiobooks mp3 ringtone vx6000. River mp3 pengantin lame windows media download file mp3 player player. I860 free download ...
download-file-mp3-player_143.italia4you.cn/
miten ihmeessä botti tms oli ottanut hakusanani ja laittanut ne spämmi sivulle? minun nimisiä ei ole muita suomessa eikä myöskään mitään sivustoja joille olisin nimeni voinut laittaa.
uskonkin että nimi tuli siksi siihen kun hain aika monta kertaa sillä lyhyen ajan sisällä. mutta vastatkaa kysymykseen jos voitte..
NIMENI ESIINTYY SPAMMISIVULLA..
mita ihmetta kysyn..
1
439
Vastaukset
- eikös se ole,
Turhaan lähetettyä roskapostia. Spammaus yleensäkkin lienee useiden tarpeettomien viestien lähettämistä, joko sähköpostilla tai johonkin foorumille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673