Hyviä ystäviä? Vai saanko itsekseni kirjuutella?
voi hyvät ystävät 2
13
805
Vastaukset
Mistä haluaisit kirjoitella, esitäppä aihe!
- enkä huomannut
että joku oli paikalla ja otti kantaa. Kovin pahan heitit heti alkuun!
enkä huomannut kirjoitti:
että joku oli paikalla ja otti kantaa. Kovin pahan heitit heti alkuun!
vieläkään, keskustelun aihetta.
Enkä kenkkuile, kunhan utelen.Tamarix kirjoitti:
vieläkään, keskustelun aihetta.
Enkä kenkkuile, kunhan utelen.Hetki sitten tekemäni aloitus ehti olla
näkyvissä kai vajaan puoli minuuttia.
Ja sitten hups, poissa oli.
No ei mitään, jatketaan näillä läpimenneillä otsikoilla.
Miten olisi aiheeksi suvaitsevuus ja lähimmäisen rakkaus?- suvaitsevainen*
Tamarix kirjoitti:
Hetki sitten tekemäni aloitus ehti olla
näkyvissä kai vajaan puoli minuuttia.
Ja sitten hups, poissa oli.
No ei mitään, jatketaan näillä läpimenneillä otsikoilla.
Miten olisi aiheeksi suvaitsevuus ja lähimmäisen rakkaus?Onhan rakkaus voimista suurin.
- ihan rehellisiä
ollaan, minä haen täältä pelkkää jutun juurta, en ystäviä.
- ihan säntillisesti
Eikö ystäväkin siinä sivussa menis?
- virtuaali-
ihan säntillisesti kirjoitti:
Eikö ystäväkin siinä sivussa menis?
maailma on senverran pelottava, ja omalaatuinen, ettei kannata oikein luottaa täällä mihinkään.
Luuleminen on niin yleistä, aina joku luulee, ja luulee, ja jälleen erehtyy. - minun luulevan
virtuaali- kirjoitti:
maailma on senverran pelottava, ja omalaatuinen, ettei kannata oikein luottaa täällä mihinkään.
Luuleminen on niin yleistä, aina joku luulee, ja luulee, ja jälleen erehtyy.että sinä luulisit jotain mitä minä en luule?
- minä juuri
minun luulevan kirjoitti:
että sinä luulisit jotain mitä minä en luule?
luulenkin. Taidat ihan luulla sitä, mitä minä luulen sinun mitä suurimmassa määrin luulevan, luulisin luulevani.
ainakin olen saanut siinä juttelun kylkiäisinä täältä ihan hyviä ystäviä, joihin luotan täydellisesti.
- angi
Tellastiina kirjoitti:
ainakin olen saanut siinä juttelun kylkiäisinä täältä ihan hyviä ystäviä, joihin luotan täydellisesti.
Minä olen myös löytänyt täältä ystäviä joihin luotan täysillä.
- KristaTee
angi kirjoitti:
Minä olen myös löytänyt täältä ystäviä joihin luotan täysillä.
Enkä pelkästään luule. :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1625931Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072162- 1451635
- 1131438
- 1061430
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll311272- 511220
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g671038IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit59882Suihkulähde
10 Online Oy toimittanut suihkulähteen Haapavedelle. Tänä vuonna perustettu firma. Mikähän lienee. Taidettu höplästä ve31867