Kaverin siskoa...

Mika

Olin muuttanut joitain vuosia sitten opiskelemaan eripaikkakunnalle. Kesäloman alettua
palasin kotikaupunkiini jossa tapasin vanhan kaverini Pekan. Pekka asui vielä vanhempiensa
luona ja oli suunnitellut grillaamista ja saunomista heidän isossa talossaan täksi illaksi, kun vanhemmatkin olivat poissa kuvioista. Minäkin sain kutsun illan viettoon ja suunnistin kaupan kautta talolle. Ulkoa kuuluikin jo iloista puhetta, kun saavuin. Tunnistin vanhoja ystäviä joilla kaikilla olivat tyttöystävät mukana. itselläni oli mennyt puoli vuotta sitten poikki oman muijani kanssa. Siinä esittäydyttiin puolin ja toisin kunnes tuli viimeisen tytön vuoro esittäytyä..tyttöllä oli tummat pitkät kauniit hiukset, kauniit silmät ja vastustamaton hymy. Hän oli pukeutunut tiukkoihin farkkuihin ja napapaitaan, päässään hänellä oli urheilulippis. Sporttinen tyttö.
-Eeva; tyttö esitteli itsensä. Ei voi olla totta! Sä olet se Pekan sisko? Juu, etkös tunnistanut?, hän kiusoitteli minua. Sä olet kasvanut niin isoksi tytöksi. Eeva oli seitsemäntoista ja muuttunut kauniiksi nuoreksi naiseksi. Ilta kului jutellen, porukka saunoi ja grillasi. Aika meni joutuin. "eikö se mika sauno ollenkaan? muut ovat jo käyneet" pekka huusi. Kyl nyt sauna maistuisi. olin unohtanut ottaa pyyhkeen mukaani ja pekka käski lähteä eevan antamaan pyyhettä minulle. Nousin rinnettä talolle päin enkä saanut katsetta irti Eevan takapuolesta. Eeva näytti huoneen jossa voisin riisuutua ja lähti hakemaan pyyhettä. jätin boxerini jalkaan ja odotin pyyhkeentuojaa. pian Eeva jo tulikin ja veti oven perässään kiinni. Hänellä oli kaksi pyyhettä mukanaan." Kait siel kahdellekkin on löylyä?". Ky-Kyllä varmasti. Kyrpäni alkoi heräämään, kun Eeva alkoi riisuuntumaan. Paidan alta paljastuivat mustat pitsirintsikat, jotka verhosivat kiinteitä ja pystyjä rintoja...Eeva kumartui ja otti housut jalastaan. Seisoimme kumpikin alusvaatteillamme pukuhuoneessa." Taisit tykätä?" sanoi eeva ja katsoi minua haaroväliini. Menin aivan noloksi enkä tiennyt mitä sanoa. Kovin kauaa en kerennyt miettiä, kun Eeva tuli kiinni minuun ja alkoi suudella. Hän oli kuulemma heti kiinnittänyt minuun huomion, kun saavuin paikalle. Minäkin kehuin Eevaa kauniiksi tytöksi ja kyselin eikö hän seurustele. Eeva kertoi suhteen kaatuneen jätkän alkoholin käyttöön yli vuosi sitten. "alan oleen jo puutteessa" naureskeli tyttö korvaani." osaisinkohan mä auttaa sua?" Suutelimme ja tipautin Eevan rintsikat lattialle. Siirryin suutelemaan alemmas..kiersin kielellä nännejä ja hyväilin rintoja. Nännit olivat kovana ja pystössä, kuin kyrpäni. Eeva otti mulkkuni käteen ja alkoi runkata. "Wow, tällaista en ennen ole nähnytkään" hän ihaili kyrpääni. Minä laskin käteni rinnoilta Eevan pikkupöksyille, jotka olivat jo kostean tuntoiset. Ujutin housut pois ja rupesin hieromaan tätä ihanaa nuorta pillua. Kävimme lattialle 69:n. Voi kuinka ihana pillu Eevalla olikaan. Pyöritin vuoroin pillussa kieltä ja sormia."aah..jatka" Eeva ynisi, kun nuolin häntä klitoriksesta. Uuh...Aah..pillu kouristeli..Eeva kiljui ja sai orgasmin. Häntä ei oltu ennen nuoltu kunnolla vaan nuorella pojalla oli ollut kiire päästä pukille. Eeva jatkoi vielä suihin ottoa eikä kauaa kestänyt, kun minultakin lähti lasti suoraan Eevan rinnoille. "haluaks sä panna mua?" tyttö kysyi. Tuollaista tyttöä panis kuka tahansa täysjärkinem ajattelin. Siirryimme pukuhuoneessa olevalle sängylle,johon menin maate.Eeva tuli päälleni ja laskeutui varovasti kyrpäni päälle. Kyrpä ei tahtonut mahtua tytön tiukkaan pilluun millään. Suutelimme samalla, kun kyrpä upposi sentti sentiltä pilluun. Eeva alkoi tehdä pieniä edetakaisia liikkeitä ja olisin lauennut varmasti, jos ei olis otettu löysiä pois. Kohta koko kyrpä upposi tiukkaan ja märkään pilluun.Eeva pyöritteli lannettaan ja hankasi itseään minua vasten. Pyysin häntä ratsastamaan kyrvälläni. Vauhti kiihtyi enkä pystynyt enään kauaa pidättelemään, oli se sellaista kyytiä..."laukea sisälle" huohotti Eeva. "nussi mua, nussi mun pillua!, onko tiukka pillu?" Katsoin samalla eevan rintoja jotka pomppivat nännit pystössä silmieni edessä. Puristin Ihanaa persettä. olo oli kun taivaassa. Lasti alkoi tulla ja päästin sen painella syvälle Eevan pilluun. Suutelimme ja lähdimme saunan puolelle..jokohan muu porukka aavisteli jotain..

Jatkoa seuraa, jos on kysyntää.

38

54506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LisäKiihko

      Nautin juuri noista tuon tyylisistä tarinoista, joten kysyntää on ja odotan jatkoa teltta pystyssä.

      • meitsi

        Lisää jatkoa..!!


    • Kiimainen mies18

      Onko tää tositarina, ja minkä ikäinen olet?
      Vitun hyvä tarina, kumpa olisin itse tossa! NAM

      • Mika

        Totta joka sana. ite s.1980.
        Kiitoksia palautteesta.
        HIENO KOKEMUS!


      • Kiimainen mies18
        Mika kirjoitti:

        Totta joka sana. ite s.1980.
        Kiitoksia palautteesta.
        HIENO KOKEMUS!

        Kävispä mullekin noin, jatka tarinaasi, se oli loistavaa ja kiihottavaa luettavaa! oot onnenpoika!


    • Monica

      Olix tää tosi juttu jos oli niin tuu tekeen mulle sama pliis!!

      • Mika

        Tottahan tämä. Minkäs ikänen olet? Mistä päin..? Tulisin varmasti mielelläni.


      • minä

        voin tulla, ikä ja mistä? itse oon 18 ja stadi....missäs sit toteutettais?;)


      • Mika
        minä kirjoitti:

        voin tulla, ikä ja mistä? itse oon 18 ja stadi....missäs sit toteutettais?;)

        Olen s.1980. Helsingistä 600 km pohjoseen päin...


      • Jussi

      • mä (n)
        Mika kirjoitti:

        Olen s.1980. Helsingistä 600 km pohjoseen päin...

        tuu sä nyättään taitos mulle... jos oot nuin kuitenki lähel?!?!!


    • Sandy

      Olisi voinu olla enemmän yksityiskohtia!!
      Mutta kirjota ihmeessä jatkoa!!

      • Nancy

        Hyvä juttu oli. Oot saman ikäinen kuin minä... Mistäs tarkalleen olet? Oulun tienoilta? Hieman alempaa? Voitais ehkä tavata...?! ;)


      • Mika
        Nancy kirjoitti:

        Hyvä juttu oli. Oot saman ikäinen kuin minä... Mistäs tarkalleen olet? Oulun tienoilta? Hieman alempaa? Voitais ehkä tavata...?! ;)

        Oulun tienoiltahan mä. Kuulostaa mielenkiintoiselta...


      • typy82
        Mika kirjoitti:

        Oulun tienoiltahan mä. Kuulostaa mielenkiintoiselta...

        saanko mä tulla käymään sun luona?asun kempeleessä..saisit tehdä kaikki nuo jutut mulle ja vähän enemmänkin=)


      • Jussi
        typy82 kirjoitti:

        saanko mä tulla käymään sun luona?asun kempeleessä..saisit tehdä kaikki nuo jutut mulle ja vähän enemmänkin=)

        vain missä ja milloin!

        [email protected]


      • Mika
        typy82 kirjoitti:

        saanko mä tulla käymään sun luona?asun kempeleessä..saisit tehdä kaikki nuo jutut mulle ja vähän enemmänkin=)

        Tottakait saat tulla...pidän sut hyvänä.


      • typy82
        Mika kirjoitti:

        Tottakait saat tulla...pidän sut hyvänä.

        niin...teille vai meille?


      • typy82

      • Mika
        typy82 kirjoitti:

        niin...teille vai meille?

        Mun luokse voi aina tulla..


      • mä vain (n)
        Mika kirjoitti:

        Mun luokse voi aina tulla..

        meillekki mika voi tulla.. aina on tilaa ihanalle miehelle...!!!


    • vaivaudu

      valheitasi ja mielikuvitustasi tänne kirjottelemaan

    • katja

      äkkiä lisää

      • Hannu

        Mulla olis mökki käytössä...oliskos tåållå porukkaa, joka vois tulla sinne naimaan ?


    • -Jenkku-

      Toi oli tosi hyvä...jatka!!!!

      • nojaa

        !!!LISÄÄ!!!


    • Minä vaan

      Jatka!Toi 0li vítun hyvä!

    • Miia

      IHANAA...tulkaa tekemään mulle samoin.. ;)

      • mä vain (n)

        tuu tänne kemiin tekemään samoin jooko?!?!


      • Mika
        mä vain (n) kirjoitti:

        tuu tänne kemiin tekemään samoin jooko?!?!

        Vaikkapa tullakkin...millanen tyttö siellä odottelee..?


      • mä vain (n)
        Mika kirjoitti:

        Vaikkapa tullakkin...millanen tyttö siellä odottelee..?

        minkä ikänen sä oot ja voisit sä mailata mulle osotteeseen: [email protected] ja kerro vähän itestäs!!


      • Mika
        mä vain (n) kirjoitti:

        minkä ikänen sä oot ja voisit sä mailata mulle osotteeseen: [email protected] ja kerro vähän itestäs!!

        syntynyt marraskuussa 1980, elikkä kohtapuolin täytän 23v. Minkäs ikäinen sä itse olet?


    • Jees

      Mahtavaa! Lisää

    • Paula

      Tosi ihana ja kiihottava stoori..tulkaa tekeen mulle samoin..jatkoa pliis..

    • Masa

      mahtava juttu..tommosta, kun sais itsekkin..

    • Mirva!

      Mahtava juttu. Paikat kostuu...
      Hviuh... :)

    • Sepi

      Hyvä juttu!

    • panoneito(;

      piti ihan ottaa sormet avuksi, kun pillu kastu tätä lukiessa. oon muute kiimainen, puutteessa oleva 20v. neitonen täältä rovaniemeltä, oisko halukkaita viettämään aikaa mun kaa? ;--) ois mukava saada vähän seuraa tuonne peiton alle. odotan ;)
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe