oisko ideoita

outo/seko

moi oisko teil mitään leikkejä ja koristelu ideoita 11-12 vuotiaiden halloweeneille ja ois kiva jos ois vaikka ruoka ideotakin

4

1444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musta lammas

Täs on ihan sikakiva leikki testattu toimivaks!

Eli:

Ota jotain suht ohutta paperia.
      Osta jotain, mistä kaikki tykkää, suklaata yms.
      Kiedo kamat paperiin, niin et siitä tulee pussin muotonen.
      Ripusta kattoon ja sit kaikki hakkaa vuoronperään sitä pussii, niin et sielt tulee kaikki ulos.
      Ja se joka sai ne kamat ulos, saa myös pitää ne!

• ~Haloo!ween!**

Voin taata et tää peli pelottaa :D
      Pelin nimi on ruumiin osia kadoksissa ja se menee näin:
      Pelaajat etsii pusseja pimeestä huoneesta kun se on löytänyt pussin se laittaa sinne kätensä (Pussissa voi lukea esim: silmämunia.) ja tunnustelee.... Pelaajat käyvät huoneessa vuoronperään. LAita ruumiinosat muovipussiin ja sen ympärille vielä vaikka sanomalehdestä tehty pussi.ÄLÄ LAITA VIERAITA HUONEESEEN YHTÄ AIKAA! tää tepsii!
      Vinkkejä ruumiinosiksi:
      -Silmämunia (kuorittuja viinirypäleitä)
      -Sydän (suuri kuorittu tomaatti)
      -Maksa (Suklaavanukasta)
      -Hampaat (maissia)
      -Aivot (keitettyä spagettia tai naudanjauhelihaa)
      -Klimppi (Kananmunan keltuainen)
      -Räkä (Persikan lientä tai kananmunan valkuainen)
      -Kieli (aprikoosi viipale tai persikan viipale)

Toivon että pidät leikistä se on mukavan kuuloista kun kamut tunkevat kätensä johonkin limaiseen löllöön xDD Toivon että tästä on muillekkin apua.

• minä vaan

... niin niitä ideoita...

koristelu ideoita:

pilltti purkin ympärille kartonki kurpitsa ja sit sinne tuikku, oikeita kärpäsiä lasi purkkiin tai vaikka hämähäkkejä:D,ulos heinä seipäistä ja lakanasta haamu, video nauhan pätkiä roikkumaan vaikka katosta, jätesäkeistä verhoja...

ruoka idiksii:

sammakon kutu booli eli: pilko kiivejä pieneksi silpuksi ja sit laita ne lasi maljaan ja sit sinne sekaan spraittii ja sit vaikka semmonen kumi hanska joka täytetään vedellä ja jäädy tetään ja sit sinne sekaan lillumaan, hämähäkki muffinssit, pilkotut sormet eli: laita omar karkit mikroon ( ilman papereita) noin 20-30 sekunniksi ja sit öö.... muotoilet niistä sormia ja sit laitat niihin manteli lastut kynniksi... ...

leikkejä:

menkää pimeällä ulos laittakaa ulos ulko roihuja ja menkää esim leikkimäkkiin tai kellariin juomaan jotkut juomat... :D
      niin ja sit tee semmoset pienet kangas pussit johon laitat esim havun neulasii ja sit kirjotat siihene pussiin esim et käärmeen myrkky hampiata ja sit annat vieraiden kokeilla niitä jä säikähtää!!!!:DD

oliskohan noist mitään hyötyy??

• ~Haloo_Ween~

Kiitos idiksistä, toi kumihanska juttu vois toimii ;D ja omar sormet :) Kiitos ! Itse järjestän bileet tämän kuun lopussa.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe