Musta vm. -89 Honda Civic vietiin to 27.9. - pe 28.9. yönä Forssan Turuntieltä. Paskottiin ja ajettiin sorakuoppaan, nyt vastaan otetaan mitä vain vinkkejä ko. asiasta!!
Näkikö joku jotain??
8
2293
Vastaukset
- 227
juvosen mikko ja lounavuoren santtu
- mikko juvonen
se on vitun hyvä, et mun asiat tiedetään mua itteeni paremmin!kannattasko miettiä, mitä sinne kirjottaa, vaikka mulle se on ihan vitun sama mitä joku mikkihiiri huutelee,tu mun oven taakse ja sano sama päin näköö, ni katotaa...
- Astuja
Jos sulla oli siinä kaskovakuutus, niin älä ole kuin tyytyväinen, sillä ko. tapauksessa saat vanhalle röppänälle parhaan mahdollisen markkina-arvon.
Jos ei ollut, niin sitten huonompi homma.
Jokatapauksessa syyllinen on varmasti joku paikallinen velliperse narkkari. - jotain ehkä tietävä
varastettiinko sieltä jotain ja jos niin mitä? niitä kaupitellaan kovaa vauhtia. kerro yksityiskohtia mahd. nopeasti!!!!
- Nimmusa
...mitä irti saatiin... Muttei missään ollu mitään erityisiä tuntomerkkejä.
- jotain ehkä tietävä
Nimmusa kirjoitti:
...mitä irti saatiin... Muttei missään ollu mitään erityisiä tuntomerkkejä.
koita muistaa jotain. pienikin vihje vois auttaa
- höh
Pohjois-Norjassa ulostetaan varastettuihin autoihin nyt ilmeisesti ihan urakalla, oli kuvakin jossain Finnmarkenin sivuilla. Yök. Toivottavasti saadaan kiinni tämä täkäläinen sikailija.
- syy.
mieti, mitä syitä moiseen, ettei toistuisi enää.
oletko ollut koulukiusaaja,
tai muuten aiheuttanut harmia.
aikoinaan kuulin,
että syyn löytäminen voi auttaa, vaikka usein lienevät maksettuja juttuja,
vai oliko puhdas varkaustapaus, vietiinkö kamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740