Moi
tiedättekö mikä kuntosali Kuopiossa sopisi parhaiten opiskelijalle? Olen kuullut että osa kuntosaleista onhyvinkin kalliita. Mutta mitä kuntosalia te suosittelette?
Asun muuten Neulamäessä, enkä viitsisi toiselle puolelle Kuopiota lähteä kuntoilemaan. :)
Kuopion kuntosalit
6
1044
Vastaukset
- PunttiRane
Hei
Olisihan se toki aivan kauheata jos pitäisi liikkua ihan itse liian pitkälti sinne salille että pääsisi liikkumaan. :D
Siinä sulla on nepalissa metsää joka puolella, eikun lenkkeilemään vaan. Luulisi opiskelijan budjetillekkin olevan kelpoisa harrastus.
Mikä siinä on nykyään että mitään ei osata tehdä ilman kuntosalia ja salin hienoja laitteita?
No oli miten oli, kannattanee selvittää koulun oman salin tilanne ja mahdolliset salivuorot.- ilmainen sali
Eli siinä Studentialla on jokaisen yliopisto-opiskelijan käytössä ilmainen sali 07:00-19:00 ma-pe. Sinne siis!
- m27
ilmainen sali kirjoitti:
Eli siinä Studentialla on jokaisen yliopisto-opiskelijan käytössä ilmainen sali 07:00-19:00 ma-pe. Sinne siis!
On ilmainen, mutta melko kuppanen sellainen. Jos se ei haittaa, niin sitten sinne. Vai joko se on uusittu parempaan kuntoon?
- Minni_Liina
Heip!
Jos budjetti on tosiaan tiukalla, SUOSITTELEN neulamäen upeita lenkkeilymaastoja. Maastot on taatusti vaihtelevia! Hommaa myös kotiin pari perusjuttua, esim. puntit. Kyllä kotioloissakin pääsee kuntoon kun säännöllisesti liikkuu ja yhdistää aerobisen kuntoilun ja lihastreenin.
Asun muuten nykyään keskustassa, enkä silti ole ruvennut käymään kuntosalilla. Miksi rupeaisin? Ulkona saa samalla hintaa :) myös raikasta ilmaa!- kaapunnipoeka
Millä hinnalla suap ulukona? Oeskoon tua paljonnii kallimpoo sisätiloessa. Syksyhä tässä onnii jo tulossa. Sattaa ja mua märkee.
- eevistys
Gym99 :llä opiskelijat oli muistaakseni jotain 44 € /kk ja siihen sit sisältyy ohjaus, ilmainen solarium ym muuta härpäkettä. Ilmapiiri on hyvä ja ainakin toistaiseksi kävijöistä on 2/3 miehia eli ei sellanen vaalanpunaiset-jumppapöksyt-ja-tukkalakkaa -meininki:)
Suosittelen:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865