Pullon koko on 1 litra ja ikä n. 30 vuotta. Ostettu aikoinaan laivalta, missä pulloa on myyty vain henkilökunnalle silloiseen 500 markan hintaan. Pullo on alkuperäisessä pahvilaatikossaan avaamattomana.
Paljonko pullosta mahdettaisiin tarjota tänä päivänä?
Martell Cognac Cordon Bleu:n
10
3651
Vastaukset
- pölöpölö
mää voin maksaa siitä viis euroo.
- sillä 5 eurolla
itsellesi elämän.. sille näköjään ois tarvetta.
- paavonurmi
Sen pullon arvo riippuu paljon siitä, että millaisessa asennossa sitä pulloa on säilytetty.
Jos se on ollut sen 30vuotta pystyssä, niin siinä pullossa saattaa olla kallista etikkaa.- tuostapa
ei minulla sitten olekaan mitään tietoa.. Pullo on "perintöä" eli 87 vuotiaalta sukulaiselta saatu muuton tieltä. Enpä tosiaan tullut ajatelleeksikaan että siinä voipi nuin käydä :D
- jukka
Heippa!
Ei konjakista mitään etikkaa tule jos korkki on kuivahtanut niin prosentit voi olla vähentyneet. Pullossa väkevät eivät parane niinkuin viini.Lentoasema hinta on 0,70l pullolle 60e.- Paavonurmi
Juu minä tosiaankin ajattelin punaviiniä, kun möläytin sen etikka jutun. Olen nimittäin maistanut kerran kaksisataa vuotta vanhaa etikkaa:)
Hyvä sitä konjakkiakin on kyllä säilyttää pidempiä aikoja korkki kosteana lappeeltaan.
kyllä se konjakin arvokin kyllä nousee vuosien kuluessa, vaikka sen maku ei paranisikaan, varsinkin jos samanlaista pulloa ei ole enää saatavana, niin se kyllä vaikuttaa pullon arvoon.
- Jss
oliskohan tommonen 100e.
onko pullosta paljonkin haihtunut? - päivänkakkara
Minulla on myös codon blue konjakkipullo litranen. vanhaa perua on myös se. luulen että jostain 80- luvun alusta. varmuutta tästä ei ole. haihtumista ei ole tapahtunut. pullossa on jonkinlainen erä koodi. BD4458. Tietääkö kukaan mitä tuo tarkoittaa?Uskon, että pullolla on arvoa jonkin verran. Nykyään uusi 70cl pullo maksa netti kaupassa 120 € paikkeilla.
Mistäs mahtais löytyä asian tuntia joka voisi kertoa minkä arvosta litkua tämä oikein on? - utelias cognac
paljonko arvoinen jf martell cognac 700ml v.1981 on alkuperäisessä pakkauksessa, avaamaton.
- kju9ygf
Kysykää ruoka ja juoma palstalta, ssieltä löytyy asiantuntijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6014748Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?242489HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652341- 1231669
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271433Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3411344Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101183- 121055
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73906- 99823