sen näköisinä kuin kamera näyttää? Siis mä nyt ihmettelen kun mä ite katon peiliin niin en oo yhtään niin hirveen näköinen kuin mitä toi kamera näyttää kun sillä kuvan otan - siis näetteks te mut sen näköisenä kuin mä oon peilissä vai sen näköisenä kun kamera näyttää? Juu, juu, ette te mua näe, mutta yleensä!
Näettekö te
5
342
Vastaukset
- havainnon
olen tehnyt. Nykyiset peilit täysin ala-arvoisia.
miltä näytät kymmenen vuoden päästä
- niin järkky
kun kamera kertoo, ihme etteivät vastaantulevat juokse karkuun, itse juoksisin. Voi luoja, niitä pelkkiä mun ilmeitä, IIK
- peilin särkijä
niin järkky kirjoitti:
kun kamera kertoo, ihme etteivät vastaantulevat juokse karkuun, itse juoksisin. Voi luoja, niitä pelkkiä mun ilmeitä, IIK
Toiset ovat kuvissa jopa kauniimpia kuin livenä, toiset taas (enemmistö) päin vastoin. Liekö kyse siitä kuvauksellisuudesta vai mistä? No, seuraavan kerran kun joku haluaa ottaa susta kuvia niin sano sille, että se on 10 otosta tai ei yhtään. Mitä useampi otos, sitä todennäköisemmin joukossa on ainakin yksi hyvä.
- joo...........................
joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322881- 1722255
- 622234
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331968Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411326Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221323- 131308
- 101204
- 221181
- 111174