moikka olen tossa viettämässä marraskuussa pyöreitä ja ajatuksena olisi järjestää 70 -luvun bileet. Olisko ajatuksia koristelusta, tarjoilusta, musiikista, vaatetuksesta, hiukset, meikki... haluaisin eritoten vinkkejä 70 -luvun puolessa välissä nuoruuttaan viettäneiltä. ps. mistähän sais ostettua discopallon?? ajatus vaan..
70 -luvun bileet
3
3784
Vastaukset
- 70-luvun nuori
Oin seitkytluvun puolivälissä noin 15-vuotias.
Sen ikäisillä lähes kaikilla oli aina
paksuvartinen, värillinen kampa farkkujen takataskussa.
Farkuista ihan ehdottomat oli Beaversit, mutta myös Levi´s, Lee, Lois ja Wrangler oli hyviä merkkejä.
Hai-saappaat oli ihan must, samoin Retu-samettikengät.
Paksupohjaiset ja -korkoiset kengät oli myös kova sana.
Paitapuseron hihansuut käännettiin neulepaidan päälle.
Minulla oli pitkä tukka, keskellä jakaus.
Musiikkia soitti mm.Hurriganes, Juice, Alwari Tuohitorvi, Alice Cooper, Elton John, Sweet, Rubettes, Uriah Heep, Danny, Vicky Rosti.- ankeka
iso kiitos sinulle vinkeistä!
- kmaa
Oli joskus ainakin http://www.mulletoi.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147894Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne926164Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322147Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222056- 391963
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961954- 751706
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311470