Mitäs se savonlinnan nuoriso nykyisin oikeen duunailee ,ku ei ikinä ketään missään näy.??!! Ennen vanhaan oli tarantella ,pelit ja vehkeet. siellä rymyttiin ja rellestettiin rajusti joka viikon loppu. mitäs nykyisin? ei taida olla edes discoja yms...
SAVONLINNAN NUORISO
18
1813
Vastaukset
- viime vuonnako
älä amispelle isottele :)))))))))))))
"katu-fighteri" voi herranjestas mikä 10 vee baby!!!- elossa................
noin 15 vuotta sitten, moniko lie silloin vielä edes syntynyt?
Muinoin istuttiin jenkkiparkissa, kellä jenkki oli, tai ajeltiin pitkin katuja.
Tää nykyajan nuoriso on niin pintaliitoporukkaa, ettei ne edes tiedä mikä pimppiscorolla on! Voi sitä nuoruutta, voi niitä aikoja. Jos nykyisin käy iltaisin kaupungilla, niin ei kukaan enää osaa edes autolla ajaa... - sä olet vaan nainen
joo siiitä on jo n. 15 v. ku tarantella oli pahvi! laske siitä nainen!
- vai nainen?
sä olet vaan nainen kirjoitti:
sä oot vaan nainen!
- anteeeeksi
vai nainen? kirjoitti:
sä oot vaan nainen!
anteeksi ! no tarkoitin neiti ihminen...
- villissä nuoruudessani!
elossa................ kirjoitti:
noin 15 vuotta sitten, moniko lie silloin vielä edes syntynyt?
Muinoin istuttiin jenkkiparkissa, kellä jenkki oli, tai ajeltiin pitkin katuja.
Tää nykyajan nuoriso on niin pintaliitoporukkaa, ettei ne edes tiedä mikä pimppiscorolla on! Voi sitä nuoruutta, voi niitä aikoja. Jos nykyisin käy iltaisin kaupungilla, niin ei kukaan enää osaa edes autolla ajaa...Mä olin silloin 15 vuotta sitten 15 vuotias ja kovasti otimme pöhnät mehukattitonkista :)
VOE Niitä aikoja.. - Kirjoitusvirhe edelliseen..
villissä nuoruudessani! kirjoitti:
Mä olin silloin 15 vuotta sitten 15 vuotias ja kovasti otimme pöhnät mehukattitonkista :)
VOE Niitä aikoja.... Vanhuus ei tuu yksinään ;D
- tyhmyytesi
Kirjoitusvirhe edelliseen.. kirjoitti:
.. Vanhuus ei tuu yksinään ;D
kaksin DDD;
- Hhheh..
tyhmyytesi kirjoitti:
kaksin DDD;
Oletpas sinä vitsikäs..
Noooh, joukossa tyhmyys tiivistyy ;D ;D - SITTEN, MUTTA
sä olet vaan nainen kirjoitti:
MUISTAN SEN KUIN EILISEN PÄIVÄN :)
- Anonyymi
villissä nuoruudessani! kirjoitti:
Mä olin silloin 15 vuotta sitten 15 vuotias ja kovasti otimme pöhnät mehukattitonkista :)
VOE Niitä aikoja..SAVOLAN SALISSA OLI NUOKKARI JA DISCOSALI LIIKUNTASALI Savolan Sahan Yläkerrassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SAVOLAN SALISSA OLI NUOKKARI JA DISCOSALI LIIKUNTASALI Savolan Sahan Yläkerrassa
Katto Oli Yläpuolella Ja Lattia Alapuolella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katto Oli Yläpuolella Ja Lattia Alapuolella
Missä Seinät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Seinät?
Seinät Poissa Motoriskit Paini Ja Seinä Kaatui
- Anonyymi
Tarantella Oli Motoriskin Yläkerrassa Oli Disco Ja Kahvio Oli Ennen Savolassa
- Anonyymi
Motoristin Yläpuolella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Motoristin Yläpuolella
SAVOLAN SALISSA OLI NUOKKARI JA DISCOSALI LIIKUNTASALI Savolan Sahan Yläkerrassa
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728