mitä mieltä semmosista jotka leipoo jarille ? kun on sellasiakin faneja jotka kokkaa jarille ja vie keikalle herkut mukanaan?
en käsitä
13
1260
Vastaukset
- ilman herkkuja
onhan se pikkusen outoa!
- jauhopeukalo
mikäs siinä jos sillanpää vain syö!
- vaan juo
Eikä hyvä rusinapulla kelpaa ollenkaa.
- vettäkö
vaan juo kirjoitti:
Eikä hyvä rusinapulla kelpaa ollenkaa.
harmi kun ei nisu kelpaa heh!vai että juo no se on hyvä et juo ees riippuu mitä!
- ///////
onhan se aika outoa en kyllä itse kehtais vaikka fani ookin.ehkä jari voi tykätäkkin siitä että joku vie herkkuja sille!
- pulla mössö
en kyllä itse veis mitään jarille
saahan se ite herkkunsa! - en ole vienyt
nostan hattua kuka viittii leipoa jotain nisuja ja piirakoita jarille sehän on ihana ja lämmin ele vaan! jos jari tykkää niin mikäs siinä.itse en kyllä ole vienyt mitään lämpimäisiä herkkuja.
- brunetti28
sehän on minusta ainakin ihanaa jos vie jarille jotakin tuliaisia jari varmasti tykkää kovasti kun sitä muistetaan pikku herkuilla.
itse en ole vienyt kyllä.- anskuliini
onhanse tietysti joka viihtii viejä
kyllä jari varmaan tykkää herkuista
itse en ole vienyt herkkuja mutta joka vie niin sehän on kiva juttu=)
- herkku suu :)
aika hassuahan se on jotekin tuntuu oudolta jos joku vie en kyllä ite veisi .
- brunetti28
elkää viekö sille meidän jarille paljon herkkuja sehän lihoo ja ei mahdu sitten housuihin:)
ja sillä kun on niin hyvä peppukin niin menee pilalle:D
siltsu näyttää tosi hotilta tiukossa farkuissa :D
- tytteli jarin keikoilta
jos jari söisi kaikkien viemiä herkkuja niin se ei pian mahtus enään omiin pöksyihinsäkkään
kävisi niin että joutus pian ostaan isompia pöksyjä hih!itse en kyllä ole vienyt mitään herkku paloja
olen kyllä kuullut että jotku vie.
meidän jarin pitää olla hoikka ja tiukka peppu!! - PILVI-SISKO
JARI VARMAAN TYKKÄÄ KUN MUISTETAAN =)JOLLAIN HYVÄLLÄ HERKULLA=)
EN OLE ITSE VIENYT MUTTA JOKA VIE NIIN HYVÄ JUTTU=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019