Loistavaa

Mitä helvettiä te haukutte Hanoi Rocksia?? Siitä parempaa kotimaista bändiä ei tule ikinä olemaan!
Kuuntelisitte biisit kunnolla ettekä pari sekunttia ja totea:Täyttä paskaa! Ja alkaa ihan tarpeeksi vituttaa Andyn ja Michaelin haukkuminen! He ovat loisto tyyppejä!Andy on loistava kitaristi(mielestäni yksi maailman parhaimmista kitaristeista että sanottajista)ja Michaelilla on ainutlaatuinen lauluääni.Ovatko he tehneet sitten jotain pahaa? Enpä usko. Olen aivan loistavan iloinen siitä että Hanoi Rocks on pystyssä.En tarkoittanut pahalla vaan sanoin suorasti mielipiteeni asiasta. Peace,Love and Rock 'N' Roll!!!

10

1818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin tuli taas tarkistettua xD No ompahan tuossa jotain hauskaa xP

    • T.T.

      >Mitä helvettiä te haukutte Hanoi Rocksia??

      Miksei haukuttaisi?

      >Siitä parempaa kotimaista bändiä ei tule ikinä olemaan!

      Se jos mikä kertoo kotimaisten bändien tasosta.

      >Kuuntelisitte biisit kunnolla ettekä pari sekunttia ja totea:Täyttä paskaa!

      Onhan noita kuunneltu jo enemmän kuin olisi terveellistä ja toteumuksen jo itse ilmaisit.

      >Ovatko he tehneet sitten jotain pahaa?

      Pahaa...pahaa. :)

      >Olen aivan loistavan iloinen siitä että Hanoi Rocks on pystyssä.

      Sulla on varmasti muna pystyssä, uskotaan.

      • evilpossessor

        En tiä mikä vitun jeesus kuvittelet olevas, mut kirjoittele seuraavaks semmosista aiheista, joista tiedät jottai! Ime sä sen hermafrodiittikaveris munaa ja kutittele klittaa ja hoida pervoyhdistyksen kirjanpitoa, mut älä puutu musiikkiin!


      • T.T.
        evilpossessor kirjoitti:

        En tiä mikä vitun jeesus kuvittelet olevas, mut kirjoittele seuraavaks semmosista aiheista, joista tiedät jottai! Ime sä sen hermafrodiittikaveris munaa ja kutittele klittaa ja hoida pervoyhdistyksen kirjanpitoa, mut älä puutu musiikkiin!

        Osu ja uppos! :)


    • evilpossessor

      Puhut asiaa! Olen kanssasi aivan samaa mieltä.

      • Hyvä että täällä joku pitää kyseisestä bändistä :P


    • nikkeli kikkeli

      hanoi rokcs is best!!!!!!!!!!!!!! hanoi rokcs on vaan nii perkulleen hyvvee mussaa

      • EI siitä parempaa ole!


    • hanoirocks!

      Ei moni bändi pääse näin pitkälle ja musikaalisesti aivan mahtavaa. Livenä vielä parempi, varsinkin kun muistot tulvahtaa mieleen...

      • Joku viisaampi minua täällä lienee jo todennut että Hanoin pojilla vaan on maailman paras bändi, ja näin muuten on


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe