Discovery 169 vai Northfork 169?

Kumpi kanooteista kannattaisi hankkia? Old Town Discovery 169 joka on muovipenkeillä, lisä hinnasta remmi-ituimet. We-no-nah Northfork 169 jossa rottinki remmi-istuimet vakiovaruisteina. Olen pitkään jahkaillut tuon kanotti hankinnan kanssa ja nyt alkaisi olla aika hankkia se eikä vain miettiä. Onko kyseisistä kapistuksista kokemuksia?

4

1426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää

Missä ajattelit kanootilla meloa? paljonko sinne lastaat tavaraa, montako ihmistä ja minkälaista melontaa sillä harrastat? Retkeilyä vai sorsan ampumista?

• p/s

Asumme jokisuussa ja tarkoituksena on meloskella vaimon kanssa pikku reissuja sekä lastenlasten kanssa. Pojanviikareita olisi mukava käyttää vesillä ja joskus jopa onkia. Ei mitään hirveitä reissuja, päiväseltää kiereltäisiin jokisuistoa ja voitasiinpa käydä merenrannallakin. Metsästys ja kalastus ei kuulu harrastuksiini sen mitä pojat haluaisivat onkia, ei muuta.

• olisi vaikka
        p/s kirjoitti:

Asumme jokisuussa ja tarkoituksena on meloskella vaimon kanssa pikku reissuja sekä lastenlasten kanssa. Pojanviikareita olisi mukava käyttää vesillä ja joskus jopa onkia. Ei mitään hirveitä reissuja, päiväseltää kiereltäisiin jokisuistoa ja voitasiinpa käydä merenrannallakin. Metsästys ja kalastus ei kuulu harrastuksiini sen mitä pojat haluaisivat onkia, ei muuta.

eli mad river Explorer 14TT.on tukeva ja mukava melottava.mutta varmasti ovat hyviä nuokin kanootit. muovi istuimia en kyllä itse ottaisi koska ovat penteleen liukkaat

• olisi vaikka kirjoitti:

eli mad river Explorer 14TT.on tukeva ja mukava melottava.mutta varmasti ovat hyviä nuokin kanootit. muovi istuimia en kyllä itse ottaisi koska ovat penteleen liukkaat

No pitkän harkinnan ja myyjän suositusten jälkeen päädyimme We-no-nah Northfork 169 inkkarikanoottiin. Poika toi kanotin viikonloppuna ja kävimme parina päivänä melomassa Kiiminkijoki-suistossa. Olihan jämäkkä ja huilakka peli! Molempina päivinä oli navakka tuuli, mutta kanootti lipui kevyesti ja vakaasti niin vastavirtaan ja tuuleen kuin myötäiseenkin. Penkit olivat tukevat remmipenkit ja ne olivat sopivan alhaalla hyvin kiinnitettyinä joten painopiste olin sen verran alhaalla, ettei kanootti ollut kiikkerä. Puiset melat olivat todella käteen sopivat joilla melonta oli nautinnollista. Täytyy sanoa, että olemme tyytyväisiä hankintaamme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe