Onko kukaan täällä ollut työkkärin kautta työkokeilussa? Millasta on ollut?
Itse olen ehkä menossa ammatinvalinnanohjauksen kautta. Olen sanonut tahtovani opettajaksi ja sitä menisin kokeilemaan, mutta nyt en tiedä jaksaisinko sittenkään olla koulussa hälisevien oppilaiden kanssa. Olen toipumassa mielenterveysongelmista enkä enää luota itseeni ja jaksamiseeni niin kuin ennen. Pelkään, että itsetuntoni laskee entisestään jos nyt aloitan työkokeilun ja sitten en jaksakaan ja joudun luovuttamaan taas. Mutta ehkä on parempi edes yrittää kuin jättää kokonaan yrittämättä.
Kokemuksia työkokeilusta
2
889
Vastaukset
- Iana
En tiedä työkkärin työkokeiluista mutta itse olen ollut erään hankkeen kautta kokeilussa ja siellä saa tehdä töitä oman jaksamisensa mukaan. Ei tarvitse tehdä 5 päivää viikossa jos ei kykene. Ja työkokeiluissa on se hyvä puoli että ne on lyhyitä ja voi tutustua moneen eri työpaikkaan. Jaksamista!
- voi tehdä
alkuun vaikka kuukaudeksi ja katsoa, kuinka työpaikalla sujuu. Sopimusta voi sitten jatkaa jos siltä tuntuu ja samalla työpaikalla voi olla kokeilussa yhteensä 6 kk.
Työkokeilussa voi olla myös esim. 3 pv viikossa, jos epäilee omaa jaksamistaan. Tätäkin voi myöhemmin muuttaa tarpeen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605707- 1034849
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3912876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s931368Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401119- 65951
- 29938
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46876Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839