Rajatapaus skorppari

sekä kaksosmies

Oon nippanappa skorpioni horoskoopiltani, syntynyt olen 23.10, elikkä melkein siis vaaka.
Voisko onnistua suhde 11.6 syntyneen kaksosmiehen kanssa?

3

970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daami32.

Riippuu paljolti kaksosmiehen menneisyydestä ja iästä .... Tunnen useita kaksosia sekä miehissä ja naisissa, itse retkahdin kaksosmieheen oli ihana ja ihanat puheet kunnes selvisi ettei pysty kenenkään kanssa vakavasti pidenpään olemaan, ei ollut päässy exsästä yli..
      Skorppioni ei osu kaksoseen...sen tiedän

• NJsg

Itse olen 24.10 syntynyt ja seurustelen kaksosen kanssa...ollaan oltu kolme vuotta yhdessä. Emme riitele kovinkaan usein, ainut mistä riidellään on yhteinen aika tai musta tuntuu etten saa tarpeeksi arvostusta,yleensä kaverit menee minun edelle... ja toinen mistä olaan otettu yhteen on se että mieheni on mustasukkainen tai kuvittelee minun pettävän. Olen kyllä tehnyt sen hänelle hyvin selväksi että en aio pettää,muut miehet eivät seksuaalisesti kiinnosta minua enään,mistä olen toisaalta yllättynyt itsekkin(ennen olin aika kova menemään,petin ex-miestäni)...
        miehelläni kyllä riittää aina uusia ideoita enkä aina pysy ihan perässä ja yritän toppuutella jos idea on ihan päätön...
        muuten ihana mies,alussa ei puhunut tunteistaan kovinkaan paljon..tuntuu kyllä välillä vieläkin et mitä ihmettä siellä päässä liikkuu...
        Äitini on skorppari ja isäni kaksonen...olleet yhdessä noin.40v. isä pettänyt useaan otteeseen äiti ei kertaakaan, äitikin valittelee välillä tuota arvostuksen puutetta tai ainakaan sitä ei meille kummallekkaan näytetä kovin voimakkaasti kai kaksoset pitää sitä itsestäänselvyytenä...en tiedä,mut yhdessä olen aikonut olla niin kauan kun henki pihisee tai kaksonen minut jättää

• 22.10.

Ainakaan toisinpäin ei toimi; siis rajatapaus skorpparimies ja kaksosTYTTÖ. Sellaisia ne (kaksoset) on, siis lapsia koko ikänsä. Sori vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      21
      3650
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      30
      3413
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      51
      3383
    4. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      52
      3066
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2859
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      21
      2608
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      114
      2332
    8. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2145
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    10. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      135
      1379
    Aihe