Väitän,että sen jälkeen,kun Jere poistui näyttämöltä alkoi lähtölaskenta. Vaikkei hän ollutkaan mikään pistejyrä,niin kaikki,joiden kanssa on tullut juttua Hifk:stä ja Jerestä sanovat,että Hifk:n se jokin on just Jere.Nyt voi sanoa että OLI.Vastaanhan te väitätte,mutta näin se silti on.
Toivottavasti ei tunne sääliä huomenna rakasta kotiseuraansa kohtaan,vaan näyttää, että ei tosiaankaan ole mikään entinen pelaaja=)
Joka tapauksessa on tulossa todennäköisesti viikon thrilleri!Kumpikin joukkue on taatusti panostanut huomiseen!
Hifkin henki!
7
304
Vastaukset
- ppupu
Hifkistä ei ole tällä hetkellä vastusta edes luistelu taidottomille mummoille!
HIFK on pelannut nyt 136 min tekemättä maaliakaan. Mitenkä lie, lienevätkö säästelleet maalinsa Raksilaan?
- Laura1
En mä ees uskonu siihen,että Hifk sentään maalitta jäisi.Kirjoitit näemmä tuolla toisaalla ja tunnut pitävän Hifk:n tällaista peluutusta ok:na. Itse näen asian toisin. Baxter ei osaa peluuttaa oikeita palasia ketjussa.Jos ja kun näkee,että jotku hommat ei toimi,niin kunnollista muutosta ei ole rohkeutta tehdä.Tietenkin Hifk:llä on monta laatupelaajaa sairastuvalla,sitä ei pidä unohtaa,mutta ei se kaikkea selitä.Jostain syystä mä en usko näihin rapakon takaa tulleisiin valmentajiin minään sateentekijöinä kelleen.Aivan liian suuri korostus heidän kotimaillaan, aivankuin jokainen ö-luokan koutsi,joka vaan tulee joko Kanadasta tai jenkeistä olisi automaattisesti parempi kuin suomalainen.Sehän mua pännii tässä leijonavalmennuksessakin.JJ on paras mahdollinen luotsi leijoniin,Shedden ihan turha.Baxter taitaa olla piirun vielä parempi koutsikin kuin Shedden,en tiä,en oo nii paneutunu asiaan,enkä osais muutenkaa vertailla.Mut kumpikaan ei ole millään tavoin uskottava otteissaan.Ehkä ihme vielä tapahtuu.
"Oma koira puri"eli Jere teki sen voittomaalin.Mitä lienee pyöriny miehen päässä sil hetkel ja esim.Kuhdan jne.Jeren kavereitten.
Erikoiset ovat tilastot näin alkuun aika monella joukkueella,mutta tietysti ne tuosta muuttuvat vielä,mutta tuskin kaikki pikkuporukat,jotka nyt ovat kärkipäässä, sentään floppaavat. Jotain on tehty kaikessa hiljaisuudessa oikeinkin!Hieno juttu!
Hifkin värikäs puna on haalistunut ja kohta sieltä on poissa kaikki ns.vanhat,kun alkavat miettiä,keitä vielä ulostettais.Sen verran pitkään Hifk on toiviomatkojaan liigassa tehnyt,että kovempipäinenkin jengi pitäisi jo tajuta,että jotain on menny melkoisesti sivuraiteelle,enkä ny tarkoita mitään tarkoitushakuista verenkaivuuta nenästä.Saas nähdä saavatko kursittua vuotavaa hommaa kasaan.
- dhfghkhj
HIFKIN HENKI ON SYVÄLTÄ...OLISKO SYY PENASSA???
- jokuli
Ei yksi pelaaja pelin henkeä voi tehdä. Ihmeellinen kommentti sulta. Kyllä vika on jossain ihan muussa. Trilleriä ei nähdä jos kärpät pelaa omalla tasollaan peli päättyy yli viiden maalin koti voittoon.
- Laura1
Henkimaailman jutut voivat joskus yllättää lätkässäkin:) Jerelle on paljon suurempi painoarvo Hifk:lle kuin moni joukkueen faneista kykenisi uskomaankaan. Sitä ei voi selittää,sen vaan tietää tämmöinenkin,joka kannattaa toista joukkuetta.Taitaa olla suurimmalla osalle ei-Hifkiläisistä muutenkin selviö tuo Jeren ja Hifk:n ikuinen liitto potkuista huolimatta;)
- saatte muuten nähdä
Kärpät on tänään liikkeellä kevyellä luistimella. Ne takoo rumat lukemat, että Jere saa vähän naureksia.
Toivotaan, että Jere tuikkaa pari pojoa.
(ja minä ole sentään Hifkin kannattaja)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845