Jyrkkäkoski

Minnukka-akka

Olen kauan sitten muuttanut pudikselta pois, mutta lämmöllä muistelen sitä aikaa, kun Jyrkkis toimi täysillä. Nyt omat muksuni alkavat olla siinä iässä, että menokenkää vipattaa. Olisipa Jyrkkis vielä täysillä toiminnassa, voisi mökkiresissailla enemmän. mitäs sille paikalle muuten kuuluu ?? Onko jo ihan lahonnut pystyyn ?

14

3365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistellaan kaiholla

Hampusta ja Sarapirttiä.
      Jyrkällä ei niin monesti tullu käytyä.
      Onko Hampus jäljellä?

• neljä vuotta

sitten kävin kotiseudulla ei sarapirtillä ollut menoja ja kuulin että olis vaan kerran kuussa ollut tai jotain. Yhtyeetkin ovat kuulema aivan eri luokkaa kun silloin parikymmentä vuotta sitten.

• xx6

Hampuksessa on kesäaikaan kovat gamesit ainaki joka toinen viikonloppu.
        Säälihän se on; ettei tuosta pudiksen nykynuorisosta ole kylille ja jyrkän kankaille rellestään.. :(

• ei oo menoja

Eipä oo jyrkällä muita menoja kuin silloin tällöin jotkut yksityisten järjestämät pileet.

Hyvä pilepaikka kyllä menee hukkaan kun ei discoja järjestetä.

• se oli

Jyrkkä jännä paikka 50- luvulla. Siellä oli juhannusjuhlat, lentonäytöksiä, taisi olla yleisölennätyksiäkin. Minäkin sinne pyöräilin, nappailin suuvettä (spiro) sittisuutalla lantattuna. Tapasin kivannäköisen tytön. Käveltiin käsikädessä männikkökangasta, poispäin muista juhlijoista. Jotkut oli pystyttäneet teltan ja jättäneet oviaukon auki. Minä tytölle, että mennäänpä lepuuttamaan jalkoja telttaamme.Ei siinä kauan pussailtu, ennenkuin oltiin ilman housuja. Siinä sitten kun siliteltiin makuuksia jälkeenpäin, löysin tyynyn alta avatun kossupullon. Otettin huikat ja lähdettiin viettämään juhannusta. Se siitä poikuudesta, kenenkähän lie ollut teltta.

• samanlaisia kivoja
        se oli kirjoitti:

Jyrkkä jännä paikka 50- luvulla. Siellä oli juhannusjuhlat, lentonäytöksiä, taisi olla yleisölennätyksiäkin. Minäkin sinne pyöräilin, nappailin suuvettä (spiro) sittisuutalla lantattuna. Tapasin kivannäköisen tytön. Käveltiin käsikädessä männikkökangasta, poispäin muista juhlijoista. Jotkut oli pystyttäneet teltan ja jättäneet oviaukon auki. Minä tytölle, että mennäänpä lepuuttamaan jalkoja telttaamme.Ei siinä kauan pussailtu, ennenkuin oltiin ilman housuja. Siinä sitten kun siliteltiin makuuksia jälkeenpäin, löysin tyynyn alta avatun kossupullon. Otettin huikat ja lähdettiin viettämään juhannusta. Se siitä poikuudesta, kenenkähän lie ollut teltta.

muistoja 60-luvun alusta juhannusjuhlilta.
        Viikseen vedettiin kankaalla niin että kanervikko pöllysi!
        Oli se mukavata aikaa.

• bileet
        samanlaisia kivoja kirjoitti:

muistoja 60-luvun alusta juhannusjuhlilta.
        Viikseen vedettiin kankaalla niin että kanervikko pöllysi!
        Oli se mukavata aikaa.

Tosi hienoa nähdä että Jyrkälle tulee heinäkuussa kaksipäiväiset bileet. Nyt pitäisi paikkakuntalaisten itsekkin osallistua rientoihin ainaisen "mitään ei järjestetä" - sijaan. Kerrankin pääsette itse vaikuttamaan tapahtumiin saapumalla paikalle!

Itse olen niin innostunut tapahtumasta että halpalentoliput menee tilaukseen että ehtii viikonlopuksi bailuihin osallistumaan :)

t: kolmikymppinen ex-pudasjärvinen

• Anonyymi

Jyrkkäkosken mökit ovat edullisia mutta niissä ei voi nukkua koska seinät ovat hatarat ja miljoonat nälkäiset sääsket pääsevät sisään. Keittö on 1960 luvulta ja vessat. Lisäksi vessat haisevat voimakkaasti virtsalta. Äläkää hyvät ihmiset menkö tähän halpaan. Itse menin ja palkkana oli koko perheen uneton yö. Minkäänlaista hyvitystä tai pahoittelua en ole paikan pyörittäjältä saanut vaikka 2 kertaa olen soittanut ja 3 kertaa laitoin sähköpostia. "Jyrkkäkoski campping on todella paska paikka." Niin kuin Seppo Räty sanoisi.

• Anonyymi

Ei se ole mikään jyrkkis .... saat......

• Anonyymi

Vuokrattiin mökki,ei päästäkkään ko.ajankohtana.On niin köppänå omistaja,ei halua palauttaa rahoja takaisin. Asiakaspalvelua viimeiseen asti.Harmi.Meistä menettää ainakin nyt asiakkaan iäksi jos rahoja ei ruppee kuulumaan ja kerron kaikille tästä ,pistäkää poikottiin koko paikka

• Anonyymi

Tämä Urpo kuka jaksaa jauhaa Siivikon Sisusta ei ole koskaan vedellyt ketään viikseen Jyrkän varvikossa eikä missään muuallakaan.

• Anonyymi

No ei,jonne näpittelee kelakämpässään.😎

• Anonyymi

Ei ole jyrkällä enää menoja ei. Yksi disko järjestettiin pari viikkoa sitten ja sitä ei mainostettu missään. Kukaan ei tiennyt diskosta niin ei sinne ketään tullutkaan.

• Anonyymi

joo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      158
      4966
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3616
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      35
      2607
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2268
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      96
      2159
    6. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      29
      2067
    7. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      66
      2050
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      87
      2013
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      21
      1516
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      106
      1430
    Aihe