Olen kauan sitten muuttanut pudikselta pois, mutta lämmöllä muistelen sitä aikaa, kun Jyrkkis toimi täysillä. Nyt omat muksuni alkavat olla siinä iässä, että menokenkää vipattaa. Olisipa Jyrkkis vielä täysillä toiminnassa, voisi mökkiresissailla enemmän. mitäs sille paikalle muuten kuuluu ?? Onko jo ihan lahonnut pystyyn ?
Jyrkkäkoski
14
2915
Vastaukset
- muistellaan kaiholla
Hampusta ja Sarapirttiä.
Jyrkällä ei niin monesti tullu käytyä.
Onko Hampus jäljellä?- neljä vuotta
sitten kävin kotiseudulla ei sarapirtillä ollut menoja ja kuulin että olis vaan kerran kuussa ollut tai jotain. Yhtyeetkin ovat kuulema aivan eri luokkaa kun silloin parikymmentä vuotta sitten.
- xx6
Hampuksessa on kesäaikaan kovat gamesit ainaki joka toinen viikonloppu.
Säälihän se on; ettei tuosta pudiksen nykynuorisosta ole kylille ja jyrkän kankaille rellestään.. :(
- ei oo menoja
Eipä oo jyrkällä muita menoja kuin silloin tällöin jotkut yksityisten järjestämät pileet.
Hyvä pilepaikka kyllä menee hukkaan kun ei discoja järjestetä.- se oli
Jyrkkä jännä paikka 50- luvulla. Siellä oli juhannusjuhlat, lentonäytöksiä, taisi olla yleisölennätyksiäkin. Minäkin sinne pyöräilin, nappailin suuvettä (spiro) sittisuutalla lantattuna. Tapasin kivannäköisen tytön. Käveltiin käsikädessä männikkökangasta, poispäin muista juhlijoista. Jotkut oli pystyttäneet teltan ja jättäneet oviaukon auki. Minä tytölle, että mennäänpä lepuuttamaan jalkoja telttaamme.Ei siinä kauan pussailtu, ennenkuin oltiin ilman housuja. Siinä sitten kun siliteltiin makuuksia jälkeenpäin, löysin tyynyn alta avatun kossupullon. Otettin huikat ja lähdettiin viettämään juhannusta. Se siitä poikuudesta, kenenkähän lie ollut teltta.
- samanlaisia kivoja
se oli kirjoitti:
Jyrkkä jännä paikka 50- luvulla. Siellä oli juhannusjuhlat, lentonäytöksiä, taisi olla yleisölennätyksiäkin. Minäkin sinne pyöräilin, nappailin suuvettä (spiro) sittisuutalla lantattuna. Tapasin kivannäköisen tytön. Käveltiin käsikädessä männikkökangasta, poispäin muista juhlijoista. Jotkut oli pystyttäneet teltan ja jättäneet oviaukon auki. Minä tytölle, että mennäänpä lepuuttamaan jalkoja telttaamme.Ei siinä kauan pussailtu, ennenkuin oltiin ilman housuja. Siinä sitten kun siliteltiin makuuksia jälkeenpäin, löysin tyynyn alta avatun kossupullon. Otettin huikat ja lähdettiin viettämään juhannusta. Se siitä poikuudesta, kenenkähän lie ollut teltta.
muistoja 60-luvun alusta juhannusjuhlilta.
Viikseen vedettiin kankaalla niin että kanervikko pöllysi!
Oli se mukavata aikaa. - bileet
samanlaisia kivoja kirjoitti:
muistoja 60-luvun alusta juhannusjuhlilta.
Viikseen vedettiin kankaalla niin että kanervikko pöllysi!
Oli se mukavata aikaa.Tosi hienoa nähdä että Jyrkälle tulee heinäkuussa kaksipäiväiset bileet. Nyt pitäisi paikkakuntalaisten itsekkin osallistua rientoihin ainaisen "mitään ei järjestetä" - sijaan. Kerrankin pääsette itse vaikuttamaan tapahtumiin saapumalla paikalle!
Itse olen niin innostunut tapahtumasta että halpalentoliput menee tilaukseen että ehtii viikonlopuksi bailuihin osallistumaan :)
t: kolmikymppinen ex-pudasjärvinen
- Anonyymi
Jyrkkäkosken mökit ovat edullisia mutta niissä ei voi nukkua koska seinät ovat hatarat ja miljoonat nälkäiset sääsket pääsevät sisään. Keittö on 1960 luvulta ja vessat. Lisäksi vessat haisevat voimakkaasti virtsalta. Äläkää hyvät ihmiset menkö tähän halpaan. Itse menin ja palkkana oli koko perheen uneton yö. Minkäänlaista hyvitystä tai pahoittelua en ole paikan pyörittäjältä saanut vaikka 2 kertaa olen soittanut ja 3 kertaa laitoin sähköpostia. "Jyrkkäkoski campping on todella paska paikka." Niin kuin Seppo Räty sanoisi.
- Anonyymi
Ei se ole mikään jyrkkis .... saat......
- Anonyymi
Vuokrattiin mökki,ei päästäkkään ko.ajankohtana.On niin köppänå omistaja,ei halua palauttaa rahoja takaisin. Asiakaspalvelua viimeiseen asti.Harmi.Meistä menettää ainakin nyt asiakkaan iäksi jos rahoja ei ruppee kuulumaan ja kerron kaikille tästä ,pistäkää poikottiin koko paikka
- Anonyymi
Tämä Urpo kuka jaksaa jauhaa Siivikon Sisusta ei ole koskaan vedellyt ketään viikseen Jyrkän varvikossa eikä missään muuallakaan.
- Anonyymi
No ei,jonne näpittelee kelakämpässään.😎
- Anonyymi
Ei ole jyrkällä enää menoja ei. Yksi disko järjestettiin pari viikkoa sitten ja sitä ei mainostettu missään. Kukaan ei tiennyt diskosta niin ei sinne ketään tullutkaan.
- Anonyymi
joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417939Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832