Jyrkkäkoski

Minnukka-akka

Olen kauan sitten muuttanut pudikselta pois, mutta lämmöllä muistelen sitä aikaa, kun Jyrkkis toimi täysillä. Nyt omat muksuni alkavat olla siinä iässä, että menokenkää vipattaa. Olisipa Jyrkkis vielä täysillä toiminnassa, voisi mökkiresissailla enemmän. mitäs sille paikalle muuten kuuluu ?? Onko jo ihan lahonnut pystyyn ?

14

3518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistellaan kaiholla

      Hampusta ja Sarapirttiä.
      Jyrkällä ei niin monesti tullu käytyä.
      Onko Hampus jäljellä?

      • neljä vuotta

        sitten kävin kotiseudulla ei sarapirtillä ollut menoja ja kuulin että olis vaan kerran kuussa ollut tai jotain. Yhtyeetkin ovat kuulema aivan eri luokkaa kun silloin parikymmentä vuotta sitten.


      • xx6

        Hampuksessa on kesäaikaan kovat gamesit ainaki joka toinen viikonloppu.
        Säälihän se on; ettei tuosta pudiksen nykynuorisosta ole kylille ja jyrkän kankaille rellestään.. :(


    • ei oo menoja

      Eipä oo jyrkällä muita menoja kuin silloin tällöin jotkut yksityisten järjestämät pileet.

      Hyvä pilepaikka kyllä menee hukkaan kun ei discoja järjestetä.

      • se oli

        Jyrkkä jännä paikka 50- luvulla. Siellä oli juhannusjuhlat, lentonäytöksiä, taisi olla yleisölennätyksiäkin. Minäkin sinne pyöräilin, nappailin suuvettä (spiro) sittisuutalla lantattuna. Tapasin kivannäköisen tytön. Käveltiin käsikädessä männikkökangasta, poispäin muista juhlijoista. Jotkut oli pystyttäneet teltan ja jättäneet oviaukon auki. Minä tytölle, että mennäänpä lepuuttamaan jalkoja telttaamme.Ei siinä kauan pussailtu, ennenkuin oltiin ilman housuja. Siinä sitten kun siliteltiin makuuksia jälkeenpäin, löysin tyynyn alta avatun kossupullon. Otettin huikat ja lähdettiin viettämään juhannusta. Se siitä poikuudesta, kenenkähän lie ollut teltta.


      • samanlaisia kivoja
        se oli kirjoitti:

        Jyrkkä jännä paikka 50- luvulla. Siellä oli juhannusjuhlat, lentonäytöksiä, taisi olla yleisölennätyksiäkin. Minäkin sinne pyöräilin, nappailin suuvettä (spiro) sittisuutalla lantattuna. Tapasin kivannäköisen tytön. Käveltiin käsikädessä männikkökangasta, poispäin muista juhlijoista. Jotkut oli pystyttäneet teltan ja jättäneet oviaukon auki. Minä tytölle, että mennäänpä lepuuttamaan jalkoja telttaamme.Ei siinä kauan pussailtu, ennenkuin oltiin ilman housuja. Siinä sitten kun siliteltiin makuuksia jälkeenpäin, löysin tyynyn alta avatun kossupullon. Otettin huikat ja lähdettiin viettämään juhannusta. Se siitä poikuudesta, kenenkähän lie ollut teltta.

        muistoja 60-luvun alusta juhannusjuhlilta.
        Viikseen vedettiin kankaalla niin että kanervikko pöllysi!
        Oli se mukavata aikaa.


      • bileet
        samanlaisia kivoja kirjoitti:

        muistoja 60-luvun alusta juhannusjuhlilta.
        Viikseen vedettiin kankaalla niin että kanervikko pöllysi!
        Oli se mukavata aikaa.

        Tosi hienoa nähdä että Jyrkälle tulee heinäkuussa kaksipäiväiset bileet. Nyt pitäisi paikkakuntalaisten itsekkin osallistua rientoihin ainaisen "mitään ei järjestetä" - sijaan. Kerrankin pääsette itse vaikuttamaan tapahtumiin saapumalla paikalle!

        Itse olen niin innostunut tapahtumasta että halpalentoliput menee tilaukseen että ehtii viikonlopuksi bailuihin osallistumaan :)

        t: kolmikymppinen ex-pudasjärvinen


    • Anonyymi

      Jyrkkäkosken mökit ovat edullisia mutta niissä ei voi nukkua koska seinät ovat hatarat ja miljoonat nälkäiset sääsket pääsevät sisään. Keittö on 1960 luvulta ja vessat. Lisäksi vessat haisevat voimakkaasti virtsalta. Äläkää hyvät ihmiset menkö tähän halpaan. Itse menin ja palkkana oli koko perheen uneton yö. Minkäänlaista hyvitystä tai pahoittelua en ole paikan pyörittäjältä saanut vaikka 2 kertaa olen soittanut ja 3 kertaa laitoin sähköpostia. "Jyrkkäkoski campping on todella paska paikka." Niin kuin Seppo Räty sanoisi.

    • Anonyymi

      Ei se ole mikään jyrkkis .... saat......

    • Anonyymi

      Vuokrattiin mökki,ei päästäkkään ko.ajankohtana.On niin köppänå omistaja,ei halua palauttaa rahoja takaisin. Asiakaspalvelua viimeiseen asti.Harmi.Meistä menettää ainakin nyt asiakkaan iäksi jos rahoja ei ruppee kuulumaan ja kerron kaikille tästä ,pistäkää poikottiin koko paikka

    • Anonyymi

      Tämä Urpo kuka jaksaa jauhaa Siivikon Sisusta ei ole koskaan vedellyt ketään viikseen Jyrkän varvikossa eikä missään muuallakaan.

    • Anonyymi

      No ei,jonne näpittelee kelakämpässään.😎

    • Anonyymi

      Ei ole jyrkällä enää menoja ei. Yksi disko järjestettiin pari viikkoa sitten ja sitä ei mainostettu missään. Kukaan ei tiennyt diskosta niin ei sinne ketään tullutkaan.

    • Anonyymi

      joo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2040
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      606
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe