Tapasin varatun rapumiehen. Hän innostui ehdottelemaan tapaamisia, soitteli, tekstaili, puheli jo kaikenlaista levotonta tulevaisuudestakin. Sai muuten rakastumaan itseensä aika nopeasti! Sitten yhtäkkiä vetäytyi pois. Selittämättä ja nopeasti tuli etäisyys. Se tuntuu kammottavalta! Hakee tässä allekirjoittanut vikaa itsestään illat pitkät kun ei asiasta oikein voi kenenkään kanssa jutellakaan. Olen lukenut, että tyypillinen (jos niitä on) rapu säikähtää ja vetäytyy ja sille pitää antaa aikaa pohtia ajatuksensa järjestykseen. Mutta miksi sen pitää tarkoittaa sitä että toinen jätetään täyteen "radiohiljaisuuteen" yksin miettimään mikä meni pieleen. Onko rapu todella tälläinen sosiaalinen tampio? Kertokaa ravut tai muuten asiaa kokeneet? Ja kuinka pitkään ne pohtii....
Etäisyyttä?
4
1290
Vastaukset
- Ravun siippa
Hieman tutulta kuulostaa. Oma rapumieheni on hyvin huomionkipeä ja ehkä omaa huonon itsetunnon joissain asioissa. Niinpä hän on hyvin flirtti naisten kanssa, haluaa olla keskipisteenä ja saada naisten ihailua. Jotenkin hänen ajatusmaailmassaan jokainen nainen on jonkinlainen potentiaalinen suhde huolimatta siitä, että hän on varattu. Olemme tästä yhdessä puhuneet.
Kun saalis on koulussa, hän on saanut leikistä tarpeekseen ja pakenee. Hänen tarkoituksensahan ei suinkaan ollut jättää puolisoaan, vaan testata omaa arvoaan markkinoilla. Jos leikki käy vakavaksi, hän pakenee ja jättää naisen miettimään, mitä oikein tapahtui. Itse hän väittää, ettei koskaan mitään vakavaa ajatellutkaan, kunhan halusi antaa hyvää mieltä naiselle osoittamalla kiinnostusta.
Olen monta kertaa sanonut, että hän aiheuttaa paljon pahaa mieltä näille tuttavuuksilleen. Mutta minkä vahna kettu karvoilleen voi, kun on työssä naisvaltaisella alalla.
Toivottavasti tämä sinun rapusi on toisenlainen.- varatut ravut ovat
Taisi mennä jo toisen hameen helmoihin. Älä suotta menetä yöuniasi. Näistä on kuultu ja näitä on nähty. Miehetkin testaavat viehästysvoimaansa, varsinkin varatut. Tarkoituksena vain loukata, sovinisteja.
varatut ravut ovat kirjoitti:
Taisi mennä jo toisen hameen helmoihin. Älä suotta menetä yöuniasi. Näistä on kuultu ja näitä on nähty. Miehetkin testaavat viehästysvoimaansa, varsinkin varatut. Tarkoituksena vain loukata, sovinisteja.
Nyt ei ole kyseessä horoskooppi merkistä vaan miehestä itsestään. Varattu mies joka viettelee muita naisia? Siinä on miehellä vielä kasvamista jos haluaa olla yhden kanssa ekaksi ja sitten alkaakin vikittelemään muita..
itse olen krapu. tuollainen ei täsmää ainakaan omaan luonteeseeni, mutta hei! tuo vika on tuossa ihmisessä itsessään, ei niinkään siinä, minkä merkin alla se on syntynyt. pohdiskelen asioita itse hyvin paljon, mutten jätä toista pimentoon. etäisyyttä mun on vaikea ottaa tärkeisiin ihmisiin. kuinkahan kauan olet tuntenut tuon rapumiehen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745