Etäisyyttä?

howmuch

Tapasin varatun rapumiehen. Hän innostui ehdottelemaan tapaamisia, soitteli, tekstaili, puheli jo kaikenlaista levotonta tulevaisuudestakin. Sai muuten rakastumaan itseensä aika nopeasti! Sitten yhtäkkiä vetäytyi pois. Selittämättä ja nopeasti tuli etäisyys. Se tuntuu kammottavalta! Hakee tässä allekirjoittanut vikaa itsestään illat pitkät kun ei asiasta oikein voi kenenkään kanssa jutellakaan. Olen lukenut, että tyypillinen (jos niitä on) rapu säikähtää ja vetäytyy ja sille pitää antaa aikaa pohtia ajatuksensa järjestykseen. Mutta miksi sen pitää tarkoittaa sitä että toinen jätetään täyteen "radiohiljaisuuteen" yksin miettimään mikä meni pieleen. Onko rapu todella tälläinen sosiaalinen tampio? Kertokaa ravut tai muuten asiaa kokeneet? Ja kuinka pitkään ne pohtii....

4

1247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ravun siippa

      Hieman tutulta kuulostaa. Oma rapumieheni on hyvin huomionkipeä ja ehkä omaa huonon itsetunnon joissain asioissa. Niinpä hän on hyvin flirtti naisten kanssa, haluaa olla keskipisteenä ja saada naisten ihailua. Jotenkin hänen ajatusmaailmassaan jokainen nainen on jonkinlainen potentiaalinen suhde huolimatta siitä, että hän on varattu. Olemme tästä yhdessä puhuneet.

      Kun saalis on koulussa, hän on saanut leikistä tarpeekseen ja pakenee. Hänen tarkoituksensahan ei suinkaan ollut jättää puolisoaan, vaan testata omaa arvoaan markkinoilla. Jos leikki käy vakavaksi, hän pakenee ja jättää naisen miettimään, mitä oikein tapahtui. Itse hän väittää, ettei koskaan mitään vakavaa ajatellutkaan, kunhan halusi antaa hyvää mieltä naiselle osoittamalla kiinnostusta.

      Olen monta kertaa sanonut, että hän aiheuttaa paljon pahaa mieltä näille tuttavuuksilleen. Mutta minkä vahna kettu karvoilleen voi, kun on työssä naisvaltaisella alalla.

      Toivottavasti tämä sinun rapusi on toisenlainen.

      • varatut ravut ovat

        Taisi mennä jo toisen hameen helmoihin. Älä suotta menetä yöuniasi. Näistä on kuultu ja näitä on nähty. Miehetkin testaavat viehästysvoimaansa, varsinkin varatut. Tarkoituksena vain loukata, sovinisteja.


      • varatut ravut ovat kirjoitti:

        Taisi mennä jo toisen hameen helmoihin. Älä suotta menetä yöuniasi. Näistä on kuultu ja näitä on nähty. Miehetkin testaavat viehästysvoimaansa, varsinkin varatut. Tarkoituksena vain loukata, sovinisteja.

        Nyt ei ole kyseessä horoskooppi merkistä vaan miehestä itsestään. Varattu mies joka viettelee muita naisia? Siinä on miehellä vielä kasvamista jos haluaa olla yhden kanssa ekaksi ja sitten alkaakin vikittelemään muita..


    • itse olen krapu. tuollainen ei täsmää ainakaan omaan luonteeseeni, mutta hei! tuo vika on tuossa ihmisessä itsessään, ei niinkään siinä, minkä merkin alla se on syntynyt. pohdiskelen asioita itse hyvin paljon, mutten jätä toista pimentoon. etäisyyttä mun on vaikea ottaa tärkeisiin ihmisiin. kuinkahan kauan olet tuntenut tuon rapumiehen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe