omistukseen....Keskisuomalainen OYj ostanut koko osakekannan.Hyvä ajoitus ennen kunnallisvaaleja;saamme nähdä suuria kuvia suurista kepuvaikuttajista.Ja kepulaiset saa ilmoituksistaan kunnon mafia-alennuksen.-Eiköhön käydä viskaamassa tästälähtien kaikki töllöttimet sinne toimituksen eteen.-Onhan meillä jo samaan puljuun kuuluvat Iisalmen Sanomat,Savon Sanomat,Salmetar ja entinen radio Salminen (oliko se nyt Radio Ylä-Savo) Vapaita ei ole kuin YLE:n Radio Savo!!!!!
TÖLLÖTIN SIIRTYI
10
1291
Vastaukset
- miten ennen?
Olikos se sitten niin, että ennen Töllöttimen omisti demarit vai ketkä, jos se nyt "siirtyi" kepulaisille?
- nyt hallitsee
kaikkia ylä-savolaisia tiedotusvälineitä.Eli on odotettavissa vaan kepupropagandaa,totuutta ei saada mistään.Tämän Suomi 24:n kun vielä kaappaavat,niin motissa ollaan.
- Elekee
Kiuruvesi-lehti on ainoa riipumaton sanomalehti Ylä-savossa. Ei kuulu mihinkään konsermiin.
Ja levikkikin on sentään 7500 kpl! - PENTTI SENTTÖ
Elekee kirjoitti:
Kiuruvesi-lehti on ainoa riipumaton sanomalehti Ylä-savossa. Ei kuulu mihinkään konsermiin.
Ja levikkikin on sentään 7500 kpl!Mitens käy Heheleltfytfiytfytf???
- varmasti kepulainen.
Elekee kirjoitti:
Ja levikkikin on sentään 7500 kpl!Lukekaa sen juttuja.Kepulaisten mainostamista.
- Salamettaresta tulloo
Iisalamen Sanomiin sunnuntailiite ens vuen alusta.Näen kehhuu SS.VTU.STNA.PRKL.
- ei ole kepulainen
Se on sitoutumaton tiedotusväline tietääkseni.
- vaikka viisitoista
ei ole kepulainen kirjoitti:
minuuttia naistoimittajaa,niin takuulla kepulaisuus tulee ilmi.
- vakavarainen
ei ole kepulainen kirjoitti:
kepulainen mediaryhmittymä. PISTE.
- tekee
vakavarainen kirjoitti:
kepulainen mediaryhmittymä. PISTE.
Ootkohan oikeassa? Eppäilen, että ei omista. Totta on puolestaan se, että vakavarainen se mediaryhmittymä tosiaan on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832