Heippa..
Onkohan jollain samaa ongelmaa..tietää tyypin etunimen vaan..puhelinnumero hukuksissa...Kosovossa joo ja ei tiiä mitään keinoa ottaa yhteyttä tähän tyyppii?? Mitä tässä voi tehdä? IIk! Help me.
Yhteys tyyppiin Kosovossa?
4
831
Vastaukset
- Tosi sotilas
Se on valehellu sulle. Nytkin näin sen baarissa ryyppäämässä työttömyyskorvausta.
Kai se nyt olisi nimensä sanonu, jos se olisi halunnu vakavampaa suhdetta. Vai onko pullat uunissa. Olisko hienoa seurustella sotasankarin kanssa?
Mullaki olis hakusessa yks typy. Näin sitä Turussa kesällä 2004. Miten siihen vois saaha yhteyttä? En tiiä nimeä, hiusten väri oli tumma tai vaalee.
Anteeksi, jos olin tyly, mutta...- *-*
Opetetaanko nykyään armeijassa puhumaan noin naiselle, joka ei ole ollut varusnaisena eikä tunne toimintakulttuuria?
- hyväätarkoittava
*-* kirjoitti:
Opetetaanko nykyään armeijassa puhumaan noin naiselle, joka ei ole ollut varusnaisena eikä tunne toimintakulttuuria?
Ei kannata irvuilla. Vastaus jonka typy sai oli hyvä ja realistinen.
- jjdjjsjjsj
Laitahan vaikka etsintäkuulutus tänne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191