S-ryhmän hekilökunta-ale

opiskelija-tyttönen

S-ryhmän työntekijöillä on S-etukortissaan työntekijätarra, jolla työntekijä saa alennusta S-ryhmän kaupoista ja ravintoloista yms.

Kysyisinkin, saako alennusksen pelkästään tarran avulla, vai näppäilläänkö kortista jokin numero, jolla tarkistetaan onko kyseinen tarra vielä "voimassa"?

Varmaan joku kassatyöntekijä tietää miten homma toimii..

Tämä kiinnostaa, koska poikaystäväni irtisanoutui töistään muutamaksi kuukaudeksi ja häneltä revittiin tarra pois, mutta minun kortissani on vielä tarra jäljellä. Eli saanko alennuksen kortillani vai "jäänkö kiinni" kassalla käyttäessäni tarraa, jota ei enää saisi käyttää? ;)

8

4954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äsryhymäläinen

varmaan poikaystäväsi esimies unohti pyytää tarran pois myös rinnakkaiskortista...ei ne pysty sitä mistään tarkistamaan onko tarra voimassa vai ei.

• alealeaaaleeaaleee

jos siis poikaystäväni saa tuollaisen kortin/tarran niin voiko se pyytää myös minun s-korttiini aletarran?

pitääkö minun korttini olla rinnakkaiskortti tuolle poikakaverilleni, vai saako sen tarran vaikka kortti onkin ihan vain minun nimissäni?

vähän ois kivaa, innostuin!

• opsikelija-tyttönen
        alealeaaaleeaaleee kirjoitti:

jos siis poikaystäväni saa tuollaisen kortin/tarran niin voiko se pyytää myös minun s-korttiini aletarran?

pitääkö minun korttini olla rinnakkaiskortti tuolle poikakaverilleni, vai saako sen tarran vaikka kortti onkin ihan vain minun nimissäni?

vähän ois kivaa, innostuin!

Kyllä rinnakkaiskorttiin tarra myös kuuluu, koska henkilökunta-ale on talouskohtainen (ihan yleisestikin kaikki tuntemani henkilökunta-alet ovat talouskohtaisia). Minä ainakin sen tarran sain myös omaan rinnakkaiskorttiini. Sitä en tiedä, saatko tarran jos teillä on erikseen omat s-tilit..

• Tzinnia
        opsikelija-tyttönen kirjoitti:

Kyllä rinnakkaiskorttiin tarra myös kuuluu, koska henkilökunta-ale on talouskohtainen (ihan yleisestikin kaikki tuntemani henkilökunta-alet ovat talouskohtaisia). Minä ainakin sen tarran sain myös omaan rinnakkaiskorttiini. Sitä en tiedä, saatko tarran jos teillä on erikseen omat s-tilit..

Samaan talouteen kuuluvat henkilöt (puoliso ja lapset) ovat oikeutettuja saamaan korttiinsa oman tarran. Oli tili/kortti yhteinen tai eri. Puolisollani oli aikanaan oma tili ja hän kyllä sai omaan korttiinsa tarran. Myöhemmin mieheni tosin otti minun tiliini rinnakkaiskortin, koska todettiin sen olevan kannattavampaa. Nyt myös lapsillani on rinnakkaiskortit, ja niissä hlökuntatarrat.

• asiakkaanpalvelu

kerrotko vielä nimesi ja muut yhteystietosi. otamme yhteyttä!

• yleensä tarran väri vaihtuu joka vuosi, joten jos ne ei sitä huomaan ja ota pois niin saat alet vielä vuoden loppuun..

alennuksen antaminen on aina kassan tehtävä, myyjän tulee huomata tarra kortista ja painaa kassan ale nappulaa, jolloin alennus tulee niin oli ainakin meillä kun olin kesällä ässässä töissä..

• tulla

Huomautus henkilökuntaedun väärinkäytöstä ja takaisin perintä.

• Ei huolta

Ei ole sinun vikasi jos eivät huomanneet pyytää toista tarraa pois.
        Vetoa tyhmyyteesi jos joku alkaa kyseleen.
        Silloin kun tarroja annetaan työnantajan on kirjattava ylös lukumäärä kuinka monta tarraa kenellekkin on annettu jotta voi pyytää yhtä monta tarraa poiskin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      35
      2740
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2527
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      37
      2248
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      19
      1850
    5. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      49
      1504
    6. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      35
      1498
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1453
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1341
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      24
      1128
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      18