S-ryhmän työntekijöillä on S-etukortissaan työntekijätarra, jolla työntekijä saa alennusta S-ryhmän kaupoista ja ravintoloista yms.
Kysyisinkin, saako alennusksen pelkästään tarran avulla, vai näppäilläänkö kortista jokin numero, jolla tarkistetaan onko kyseinen tarra vielä "voimassa"?
Varmaan joku kassatyöntekijä tietää miten homma toimii..
Tämä kiinnostaa, koska poikaystäväni irtisanoutui töistään muutamaksi kuukaudeksi ja häneltä revittiin tarra pois, mutta minun kortissani on vielä tarra jäljellä. Eli saanko alennuksen kortillani vai "jäänkö kiinni" kassalla käyttäessäni tarraa, jota ei enää saisi käyttää? ;)
S-ryhmän hekilökunta-ale
8
4531
Vastaukset
- äsryhymäläinen
varmaan poikaystäväsi esimies unohti pyytää tarran pois myös rinnakkaiskortista...ei ne pysty sitä mistään tarkistamaan onko tarra voimassa vai ei.
- alealeaaaleeaaleee
jos siis poikaystäväni saa tuollaisen kortin/tarran niin voiko se pyytää myös minun s-korttiini aletarran?
pitääkö minun korttini olla rinnakkaiskortti tuolle poikakaverilleni, vai saako sen tarran vaikka kortti onkin ihan vain minun nimissäni?
vähän ois kivaa, innostuin! - opsikelija-tyttönen
alealeaaaleeaaleee kirjoitti:
jos siis poikaystäväni saa tuollaisen kortin/tarran niin voiko se pyytää myös minun s-korttiini aletarran?
pitääkö minun korttini olla rinnakkaiskortti tuolle poikakaverilleni, vai saako sen tarran vaikka kortti onkin ihan vain minun nimissäni?
vähän ois kivaa, innostuin!Kyllä rinnakkaiskorttiin tarra myös kuuluu, koska henkilökunta-ale on talouskohtainen (ihan yleisestikin kaikki tuntemani henkilökunta-alet ovat talouskohtaisia). Minä ainakin sen tarran sain myös omaan rinnakkaiskorttiini. Sitä en tiedä, saatko tarran jos teillä on erikseen omat s-tilit..
- Tzinnia
opsikelija-tyttönen kirjoitti:
Kyllä rinnakkaiskorttiin tarra myös kuuluu, koska henkilökunta-ale on talouskohtainen (ihan yleisestikin kaikki tuntemani henkilökunta-alet ovat talouskohtaisia). Minä ainakin sen tarran sain myös omaan rinnakkaiskorttiini. Sitä en tiedä, saatko tarran jos teillä on erikseen omat s-tilit..
Samaan talouteen kuuluvat henkilöt (puoliso ja lapset) ovat oikeutettuja saamaan korttiinsa oman tarran. Oli tili/kortti yhteinen tai eri. Puolisollani oli aikanaan oma tili ja hän kyllä sai omaan korttiinsa tarran. Myöhemmin mieheni tosin otti minun tiliini rinnakkaiskortin, koska todettiin sen olevan kannattavampaa. Nyt myös lapsillani on rinnakkaiskortit, ja niissä hlökuntatarrat.
- asiakkaanpalvelu
kerrotko vielä nimesi ja muut yhteystietosi. otamme yhteyttä!
yleensä tarran väri vaihtuu joka vuosi, joten jos ne ei sitä huomaan ja ota pois niin saat alet vielä vuoden loppuun..
alennuksen antaminen on aina kassan tehtävä, myyjän tulee huomata tarra kortista ja painaa kassan ale nappulaa, jolloin alennus tulee niin oli ainakin meillä kun olin kesällä ässässä töissä..- tulla
Huomautus henkilökuntaedun väärinkäytöstä ja takaisin perintä.
- Ei huolta
Ei ole sinun vikasi jos eivät huomanneet pyytää toista tarraa pois.
Vetoa tyhmyyteesi jos joku alkaa kyseleen.
Silloin kun tarroja annetaan työnantajan on kirjattava ylös lukumäärä kuinka monta tarraa kenellekkin on annettu jotta voi pyytää yhtä monta tarraa poiskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733