Mielestäni kaikki miespuoliset, joilla on korvakoru voidaan pistää suoraan kategoriaan 'HOMO'.
Homppelit siis haluaa viestiä muille homoille olevansa homppeli. Miksi ihmeessä miehen muuten pitäisi pistää korvaan metallia?
Korvakoru+Jätkä =
18
1458
Vastaukset
- Homoa
Taitaa talossa siis olla aika monta homoa ja puolet Hesalaisista ovat siis homoja?
- vuonna
nuija ja kirves oli homoilla merkkinä vasemmassa tai oikeassa korvassa oleva korvis. Ei enää.
Mun mielestä kultainen pieni rengas korvis on niin seksikästä miehellä. Olen muuten hetskunainen.- molempiin korviin
niin ei tulisi epäilyksiä.
- laittaa
ne alkavat jossain vaiheessa tehdä "pienen pahkuran"
niiden alle.
Kaulakorut parempi juttu, ei tarvitse lävistää.- ......................
Jos pahkura alkaa kasvaan se on merkki siitä että korvanappi on liian tiukalla. Korviksessa on ura mihin se taustanappi pitää lukita. Jos pidät riippuvia korviksia niin vaaraa ei ole ollenkaan...
- molemmissa
Legacy_of_Kain kirjoitti:
Ja ruotsalaisen tutkimuksen mukaan korvalävistys voi aiheuttaa syöpää.
korvissa, kaikissa rei'issä pienet rustopatit, jotka lähtevät pois vain leikkauksella, ei huomaa
päälle päin. molemmissa kirjoitti:
korvissa, kaikissa rei'issä pienet rustopatit, jotka lähtevät pois vain leikkauksella, ei huomaa
päälle päin.Mutta ajan kanssa se syöpä voi levitä aivoihin ja saat aivokasvaimen ja kuolet tuskallisen kuoleman.
- täysin
Legacy_of_Kain kirjoitti:
Mutta ajan kanssa se syöpä voi levitä aivoihin ja saat aivokasvaimen ja kuolet tuskallisen kuoleman.
vaaraton, mitä horiset syövästä?
- miksei kukaan
...................... kirjoitti:
Jos pahkura alkaa kasvaan se on merkki siitä että korvanappi on liian tiukalla. Korviksessa on ura mihin se taustanappi pitää lukita. Jos pidät riippuvia korviksia niin vaaraa ei ole ollenkaan...
kertonut sitä aikaisemmin...
- se tarkotti,
täysin kirjoitti:
vaaraton, mitä horiset syövästä?
et sillä on aivosyöpä ja tosi fantsu galleria-sivu! ;o)
- kuitenkin homo
Legacy_of_Kain kirjoitti:
Mutta ajan kanssa se syöpä voi levitä aivoihin ja saat aivokasvaimen ja kuolet tuskallisen kuoleman.
kun niin tykkäät ulkonäöstäsi. miks muuten et näytä niitä muotojas muillekin ihailtavaksi?
kuitenkin homo kirjoitti:
kun niin tykkäät ulkonäöstäsi. miks muuten et näytä niitä muotojas muillekin ihailtavaksi?
Miten se tekee homon jos tykkä omasta ulkonäöstä? IDIOOTTI! -_- Jollakin taitaa näköjään olla hieman itsetuntoongelmia...minä olen kyllä ihan sinut oman seksuaalisuuden kanssa ja se on heteroseksuaali mutta sinulla taitaa olla niitä pahempia ongelmia.
- toi sun
Legacy_of_Kain kirjoitti:
Miten se tekee homon jos tykkä omasta ulkonäöstä? IDIOOTTI! -_- Jollakin taitaa näköjään olla hieman itsetuntoongelmia...minä olen kyllä ihan sinut oman seksuaalisuuden kanssa ja se on heteroseksuaali mutta sinulla taitaa olla niitä pahempia ongelmia.
nimimerkkis joku dragqueen-nimi???
Vai onko se sun lesboystäväsi valinnut sen???
Mites on, onko siellä Keski-Suomessa paljonkin niitä lesboja (teidän hinttien lisäksi)???
- T.U.L.E.E.
ja :
- Heikki
Tuon viimeisenkin Oon perään kuuluisi piste. Mielestäni kaikki ihmiset, jotka jättävät pisteen pois viimeisen kirjaimen perästä voidaan pistää suoraan takaisin ensimmäiselle luokalle opettelemaan suomen kielen alkeita. Näin on näppylät.
- ihan jokainen
homoja, etkö tiennyt?
- eri juttua kuin avaaja
eli olet oikeassa. Ajattelin vaan että olemme homo
sapienseja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683