Korvakoru+Jätkä =

H.O.M.O

Mielestäni kaikki miespuoliset, joilla on korvakoru voidaan pistää suoraan kategoriaan 'HOMO'.
Homppelit siis haluaa viestiä muille homoille olevansa homppeli. Miksi ihmeessä miehen muuten pitäisi pistää korvaan metallia?

18

1458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homoa

      Taitaa talossa siis olla aika monta homoa ja puolet Hesalaisista ovat siis homoja?

    • vuonna

      nuija ja kirves oli homoilla merkkinä vasemmassa tai oikeassa korvassa oleva korvis. Ei enää.

      Mun mielestä kultainen pieni rengas korvis on niin seksikästä miehellä. Olen muuten hetskunainen.

      • molempiin korviin

        niin ei tulisi epäilyksiä.


    • laittaa

      ne alkavat jossain vaiheessa tehdä "pienen pahkuran"
      niiden alle.

      Kaulakorut parempi juttu, ei tarvitse lävistää.

      • ......................

        Jos pahkura alkaa kasvaan se on merkki siitä että korvanappi on liian tiukalla. Korviksessa on ura mihin se taustanappi pitää lukita. Jos pidät riippuvia korviksia niin vaaraa ei ole ollenkaan...


      • Ja ruotsalaisen tutkimuksen mukaan korvalävistys voi aiheuttaa syöpää.


      • molemmissa
        Legacy_of_Kain kirjoitti:

        Ja ruotsalaisen tutkimuksen mukaan korvalävistys voi aiheuttaa syöpää.

        korvissa, kaikissa rei'issä pienet rustopatit, jotka lähtevät pois vain leikkauksella, ei huomaa
        päälle päin.


      • molemmissa kirjoitti:

        korvissa, kaikissa rei'issä pienet rustopatit, jotka lähtevät pois vain leikkauksella, ei huomaa
        päälle päin.

        Mutta ajan kanssa se syöpä voi levitä aivoihin ja saat aivokasvaimen ja kuolet tuskallisen kuoleman.


      • täysin
        Legacy_of_Kain kirjoitti:

        Mutta ajan kanssa se syöpä voi levitä aivoihin ja saat aivokasvaimen ja kuolet tuskallisen kuoleman.

        vaaraton, mitä horiset syövästä?


      • miksei kukaan
        ...................... kirjoitti:

        Jos pahkura alkaa kasvaan se on merkki siitä että korvanappi on liian tiukalla. Korviksessa on ura mihin se taustanappi pitää lukita. Jos pidät riippuvia korviksia niin vaaraa ei ole ollenkaan...

        kertonut sitä aikaisemmin...


      • se tarkotti,
        täysin kirjoitti:

        vaaraton, mitä horiset syövästä?

        et sillä on aivosyöpä ja tosi fantsu galleria-sivu! ;o)


      • kuitenkin homo
        Legacy_of_Kain kirjoitti:

        Mutta ajan kanssa se syöpä voi levitä aivoihin ja saat aivokasvaimen ja kuolet tuskallisen kuoleman.

        kun niin tykkäät ulkonäöstäsi. miks muuten et näytä niitä muotojas muillekin ihailtavaksi?


      • kuitenkin homo kirjoitti:

        kun niin tykkäät ulkonäöstäsi. miks muuten et näytä niitä muotojas muillekin ihailtavaksi?

        Miten se tekee homon jos tykkä omasta ulkonäöstä? IDIOOTTI! -_- Jollakin taitaa näköjään olla hieman itsetuntoongelmia...minä olen kyllä ihan sinut oman seksuaalisuuden kanssa ja se on heteroseksuaali mutta sinulla taitaa olla niitä pahempia ongelmia.


      • toi sun
        Legacy_of_Kain kirjoitti:

        Miten se tekee homon jos tykkä omasta ulkonäöstä? IDIOOTTI! -_- Jollakin taitaa näköjään olla hieman itsetuntoongelmia...minä olen kyllä ihan sinut oman seksuaalisuuden kanssa ja se on heteroseksuaali mutta sinulla taitaa olla niitä pahempia ongelmia.

        nimimerkkis joku dragqueen-nimi???

        Vai onko se sun lesboystäväsi valinnut sen???

        Mites on, onko siellä Keski-Suomessa paljonkin niitä lesboja (teidän hinttien lisäksi)???


    • T.U.L.E.E.

      ja :

    • Heikki

      Tuon viimeisenkin Oon perään kuuluisi piste. Mielestäni kaikki ihmiset, jotka jättävät pisteen pois viimeisen kirjaimen perästä voidaan pistää suoraan takaisin ensimmäiselle luokalle opettelemaan suomen kielen alkeita. Näin on näppylät.

    • ihan jokainen

      homoja, etkö tiennyt?

      • eri juttua kuin avaaja

        eli olet oikeassa. Ajattelin vaan että olemme homo
        sapienseja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe