Korvakoru+Jätkä =

H.O.M.O

Mielestäni kaikki miespuoliset, joilla on korvakoru voidaan pistää suoraan kategoriaan 'HOMO'.
Homppelit siis haluaa viestiä muille homoille olevansa homppeli. Miksi ihmeessä miehen muuten pitäisi pistää korvaan metallia?

18

1458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homoa

      Taitaa talossa siis olla aika monta homoa ja puolet Hesalaisista ovat siis homoja?

    • vuonna

      nuija ja kirves oli homoilla merkkinä vasemmassa tai oikeassa korvassa oleva korvis. Ei enää.

      Mun mielestä kultainen pieni rengas korvis on niin seksikästä miehellä. Olen muuten hetskunainen.

      • molempiin korviin

        niin ei tulisi epäilyksiä.


    • laittaa

      ne alkavat jossain vaiheessa tehdä "pienen pahkuran"
      niiden alle.

      Kaulakorut parempi juttu, ei tarvitse lävistää.

      • ......................

        Jos pahkura alkaa kasvaan se on merkki siitä että korvanappi on liian tiukalla. Korviksessa on ura mihin se taustanappi pitää lukita. Jos pidät riippuvia korviksia niin vaaraa ei ole ollenkaan...


      • Ja ruotsalaisen tutkimuksen mukaan korvalävistys voi aiheuttaa syöpää.


      • molemmissa
        Legacy_of_Kain kirjoitti:

        Ja ruotsalaisen tutkimuksen mukaan korvalävistys voi aiheuttaa syöpää.

        korvissa, kaikissa rei'issä pienet rustopatit, jotka lähtevät pois vain leikkauksella, ei huomaa
        päälle päin.


      • molemmissa kirjoitti:

        korvissa, kaikissa rei'issä pienet rustopatit, jotka lähtevät pois vain leikkauksella, ei huomaa
        päälle päin.

        Mutta ajan kanssa se syöpä voi levitä aivoihin ja saat aivokasvaimen ja kuolet tuskallisen kuoleman.


      • täysin
        Legacy_of_Kain kirjoitti:

        Mutta ajan kanssa se syöpä voi levitä aivoihin ja saat aivokasvaimen ja kuolet tuskallisen kuoleman.

        vaaraton, mitä horiset syövästä?


      • miksei kukaan
        ...................... kirjoitti:

        Jos pahkura alkaa kasvaan se on merkki siitä että korvanappi on liian tiukalla. Korviksessa on ura mihin se taustanappi pitää lukita. Jos pidät riippuvia korviksia niin vaaraa ei ole ollenkaan...

        kertonut sitä aikaisemmin...


      • se tarkotti,
        täysin kirjoitti:

        vaaraton, mitä horiset syövästä?

        et sillä on aivosyöpä ja tosi fantsu galleria-sivu! ;o)


      • kuitenkin homo
        Legacy_of_Kain kirjoitti:

        Mutta ajan kanssa se syöpä voi levitä aivoihin ja saat aivokasvaimen ja kuolet tuskallisen kuoleman.

        kun niin tykkäät ulkonäöstäsi. miks muuten et näytä niitä muotojas muillekin ihailtavaksi?


      • kuitenkin homo kirjoitti:

        kun niin tykkäät ulkonäöstäsi. miks muuten et näytä niitä muotojas muillekin ihailtavaksi?

        Miten se tekee homon jos tykkä omasta ulkonäöstä? IDIOOTTI! -_- Jollakin taitaa näköjään olla hieman itsetuntoongelmia...minä olen kyllä ihan sinut oman seksuaalisuuden kanssa ja se on heteroseksuaali mutta sinulla taitaa olla niitä pahempia ongelmia.


      • toi sun
        Legacy_of_Kain kirjoitti:

        Miten se tekee homon jos tykkä omasta ulkonäöstä? IDIOOTTI! -_- Jollakin taitaa näköjään olla hieman itsetuntoongelmia...minä olen kyllä ihan sinut oman seksuaalisuuden kanssa ja se on heteroseksuaali mutta sinulla taitaa olla niitä pahempia ongelmia.

        nimimerkkis joku dragqueen-nimi???

        Vai onko se sun lesboystäväsi valinnut sen???

        Mites on, onko siellä Keski-Suomessa paljonkin niitä lesboja (teidän hinttien lisäksi)???


    • T.U.L.E.E.

      ja :

    • Heikki

      Tuon viimeisenkin Oon perään kuuluisi piste. Mielestäni kaikki ihmiset, jotka jättävät pisteen pois viimeisen kirjaimen perästä voidaan pistää suoraan takaisin ensimmäiselle luokalle opettelemaan suomen kielen alkeita. Näin on näppylät.

    • ihan jokainen

      homoja, etkö tiennyt?

      • eri juttua kuin avaaja

        eli olet oikeassa. Ajattelin vaan että olemme homo
        sapienseja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe