Mielestäni kaikki miespuoliset, joilla on korvakoru voidaan pistää suoraan kategoriaan 'HOMO'.
Homppelit siis haluaa viestiä muille homoille olevansa homppeli. Miksi ihmeessä miehen muuten pitäisi pistää korvaan metallia?
Korvakoru+Jätkä =
18
1458
Vastaukset
- Homoa
Taitaa talossa siis olla aika monta homoa ja puolet Hesalaisista ovat siis homoja?
- vuonna
nuija ja kirves oli homoilla merkkinä vasemmassa tai oikeassa korvassa oleva korvis. Ei enää.
Mun mielestä kultainen pieni rengas korvis on niin seksikästä miehellä. Olen muuten hetskunainen.- molempiin korviin
niin ei tulisi epäilyksiä.
- laittaa
ne alkavat jossain vaiheessa tehdä "pienen pahkuran"
niiden alle.
Kaulakorut parempi juttu, ei tarvitse lävistää.- ......................
Jos pahkura alkaa kasvaan se on merkki siitä että korvanappi on liian tiukalla. Korviksessa on ura mihin se taustanappi pitää lukita. Jos pidät riippuvia korviksia niin vaaraa ei ole ollenkaan...
- molemmissa
Legacy_of_Kain kirjoitti:
Ja ruotsalaisen tutkimuksen mukaan korvalävistys voi aiheuttaa syöpää.
korvissa, kaikissa rei'issä pienet rustopatit, jotka lähtevät pois vain leikkauksella, ei huomaa
päälle päin. molemmissa kirjoitti:
korvissa, kaikissa rei'issä pienet rustopatit, jotka lähtevät pois vain leikkauksella, ei huomaa
päälle päin.Mutta ajan kanssa se syöpä voi levitä aivoihin ja saat aivokasvaimen ja kuolet tuskallisen kuoleman.
- täysin
Legacy_of_Kain kirjoitti:
Mutta ajan kanssa se syöpä voi levitä aivoihin ja saat aivokasvaimen ja kuolet tuskallisen kuoleman.
vaaraton, mitä horiset syövästä?
- miksei kukaan
...................... kirjoitti:
Jos pahkura alkaa kasvaan se on merkki siitä että korvanappi on liian tiukalla. Korviksessa on ura mihin se taustanappi pitää lukita. Jos pidät riippuvia korviksia niin vaaraa ei ole ollenkaan...
kertonut sitä aikaisemmin...
- se tarkotti,
täysin kirjoitti:
vaaraton, mitä horiset syövästä?
et sillä on aivosyöpä ja tosi fantsu galleria-sivu! ;o)
- kuitenkin homo
Legacy_of_Kain kirjoitti:
Mutta ajan kanssa se syöpä voi levitä aivoihin ja saat aivokasvaimen ja kuolet tuskallisen kuoleman.
kun niin tykkäät ulkonäöstäsi. miks muuten et näytä niitä muotojas muillekin ihailtavaksi?
kuitenkin homo kirjoitti:
kun niin tykkäät ulkonäöstäsi. miks muuten et näytä niitä muotojas muillekin ihailtavaksi?
Miten se tekee homon jos tykkä omasta ulkonäöstä? IDIOOTTI! -_- Jollakin taitaa näköjään olla hieman itsetuntoongelmia...minä olen kyllä ihan sinut oman seksuaalisuuden kanssa ja se on heteroseksuaali mutta sinulla taitaa olla niitä pahempia ongelmia.
- toi sun
Legacy_of_Kain kirjoitti:
Miten se tekee homon jos tykkä omasta ulkonäöstä? IDIOOTTI! -_- Jollakin taitaa näköjään olla hieman itsetuntoongelmia...minä olen kyllä ihan sinut oman seksuaalisuuden kanssa ja se on heteroseksuaali mutta sinulla taitaa olla niitä pahempia ongelmia.
nimimerkkis joku dragqueen-nimi???
Vai onko se sun lesboystäväsi valinnut sen???
Mites on, onko siellä Keski-Suomessa paljonkin niitä lesboja (teidän hinttien lisäksi)???
- T.U.L.E.E.
ja :
- Heikki
Tuon viimeisenkin Oon perään kuuluisi piste. Mielestäni kaikki ihmiset, jotka jättävät pisteen pois viimeisen kirjaimen perästä voidaan pistää suoraan takaisin ensimmäiselle luokalle opettelemaan suomen kielen alkeita. Näin on näppylät.
- ihan jokainen
homoja, etkö tiennyt?
- eri juttua kuin avaaja
eli olet oikeassa. Ajattelin vaan että olemme homo
sapienseja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427