Korvakoru+Jätkä =

H.O.M.O

Mielestäni kaikki miespuoliset, joilla on korvakoru voidaan pistää suoraan kategoriaan 'HOMO'.
Homppelit siis haluaa viestiä muille homoille olevansa homppeli. Miksi ihmeessä miehen muuten pitäisi pistää korvaan metallia?

18

1448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homoa

Taitaa talossa siis olla aika monta homoa ja puolet Hesalaisista ovat siis homoja?

• vuonna

nuija ja kirves oli homoilla merkkinä vasemmassa tai oikeassa korvassa oleva korvis. Ei enää.

Mun mielestä kultainen pieni rengas korvis on niin seksikästä miehellä. Olen muuten hetskunainen.

• molempiin korviin

niin ei tulisi epäilyksiä.

• laittaa

ne alkavat jossain vaiheessa tehdä "pienen pahkuran"
      niiden alle.

Kaulakorut parempi juttu, ei tarvitse lävistää.

• ......................

Jos pahkura alkaa kasvaan se on merkki siitä että korvanappi on liian tiukalla. Korviksessa on ura mihin se taustanappi pitää lukita. Jos pidät riippuvia korviksia niin vaaraa ei ole ollenkaan...

• Ja ruotsalaisen tutkimuksen mukaan korvalävistys voi aiheuttaa syöpää.

• molemmissa
        Legacy_of_Kain kirjoitti:

Ja ruotsalaisen tutkimuksen mukaan korvalävistys voi aiheuttaa syöpää.

korvissa, kaikissa rei'issä pienet rustopatit, jotka lähtevät pois vain leikkauksella, ei huomaa
        päälle päin.

• molemmissa kirjoitti:

korvissa, kaikissa rei'issä pienet rustopatit, jotka lähtevät pois vain leikkauksella, ei huomaa
        päälle päin.

Mutta ajan kanssa se syöpä voi levitä aivoihin ja saat aivokasvaimen ja kuolet tuskallisen kuoleman.

• täysin

Mutta ajan kanssa se syöpä voi levitä aivoihin ja saat aivokasvaimen ja kuolet tuskallisen kuoleman.

vaaraton, mitä horiset syövästä?

• miksei kukaan
        ...................... kirjoitti:

Jos pahkura alkaa kasvaan se on merkki siitä että korvanappi on liian tiukalla. Korviksessa on ura mihin se taustanappi pitää lukita. Jos pidät riippuvia korviksia niin vaaraa ei ole ollenkaan...

kertonut sitä aikaisemmin...

• se tarkotti,
        täysin kirjoitti:

vaaraton, mitä horiset syövästä?

et sillä on aivosyöpä ja tosi fantsu galleria-sivu! ;o)

• kuitenkin homo

kun niin tykkäät ulkonäöstäsi. miks muuten et näytä niitä muotojas muillekin ihailtavaksi?

• kuitenkin homo kirjoitti:

kun niin tykkäät ulkonäöstäsi. miks muuten et näytä niitä muotojas muillekin ihailtavaksi?

Miten se tekee homon jos tykkä omasta ulkonäöstä? IDIOOTTI! -_- Jollakin taitaa näköjään olla hieman itsetuntoongelmia...minä olen kyllä ihan sinut oman seksuaalisuuden kanssa ja se on heteroseksuaali mutta sinulla taitaa olla niitä pahempia ongelmia.

• toi sun

Miten se tekee homon jos tykkä omasta ulkonäöstä? IDIOOTTI! -_- Jollakin taitaa näköjään olla hieman itsetuntoongelmia...minä olen kyllä ihan sinut oman seksuaalisuuden kanssa ja se on heteroseksuaali mutta sinulla taitaa olla niitä pahempia ongelmia.

nimimerkkis joku dragqueen-nimi???

Vai onko se sun lesboystäväsi valinnut sen???

Mites on, onko siellä Keski-Suomessa paljonkin niitä lesboja (teidän hinttien lisäksi)???

• T.U.L.E.E.

ja :

• Heikki

Tuon viimeisenkin Oon perään kuuluisi piste. Mielestäni kaikki ihmiset, jotka jättävät pisteen pois viimeisen kirjaimen perästä voidaan pistää suoraan takaisin ensimmäiselle luokalle opettelemaan suomen kielen alkeita. Näin on näppylät.

• ihan jokainen

homoja, etkö tiennyt?

• eri juttua kuin avaaja

eli olet oikeassa. Ajattelin vaan että olemme homo
        sapienseja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      325
      4288
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      159
      3976
    3. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      85
      3414
    4. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      236
      2895
    5. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      61
      2448
    6. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1787
    7. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      37
      1466
    8. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      43
      1433
    9. Mitä järkeä iskeä

Varattua ja yrittää saada sitä eroamaan
      Ikävä
      45
      1305
    10. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      158
      1257
    Aihe