Moi,
oletteko ottaneet keittiöihin kuivauskaapin alhaalta avoimena vai umpinaisena kera kaukalon??
Kokemuksia??
avoin kuivauskaappi vai ei?
12
2360
Vastaukset
- en ole kuullutkaan
vaikka olen sisustuslehtien aktiivinen lukija! Jos kuivauskaapin alla on tiskialtaat, ei ainakaan mitään kaukaloa tarvita. Ja varsinkaan ei, jos tiskipöydän kansi on terästäkokonaan tai kiveä.
- ap.
umpinaisessa kuivauskaapissa on se kaukalo, sen virallinen nimi taitaa olla tippuvesisuoja,
ks esim.
http://www.savo.fi/index.php?page=158&lang=1&usertype=1
Anyway, kokemuksia??
- kkkkkkkkkkkkkk
siitä se riippuu, mitä sen kuvauskaapin alla on.
Jos alla olleva matsku kestää ( ja sinun silmäsi) kosteutta ja tippoja niin voit ottaa halvemman ritilän.
Jos sulla on puu tai kivitaso suosittelen tuota kalliimpaa kaukaloa. - ......
Kyllä meillä on kuivauskaapissa kaukalo vaikka siinä alla onkin allas...
- Kalustevalmistaja
On kahdenlaisia valutusaltaita, kiinteä allas missä reikä keskellä mistä vesi valuu altaaseen. Jos käytetään rosterisia ritilöitä niin niissä yleensä irrotteva umpinainen allas joka on tyhjättävä aika ajoin jos astiat valuvat vettä.ja yleensä jos kuivauskaappi on umpinaisella pohjalla on viisainta käyttää allasta, niin pysyy kaapin pohja kunnossa, muuten on makuasia ja silmän asia mistä pitää.
- remppa menossa
Olen etsinyt jo pitkään valutusaltaita missä reikä olisi keskellä mutta niitä ei tunnu löytyvän mistään, onko tietoa kuka näitä myy.
- löytyy, tyytyväinen
Meillä on , ihan jo siitäkin syystä että haluttiin kaapin alle Massiven Cuccina sarjan valaisin. Valasin on yläosastaan aukinainen joten tavallista avonaista kuivauskaappia ei siihen päälle olisi voinut laittaa.
Meillä tulee todella vähän käsitiskiä joten kokemusta on aika vähän. Jos kaiken tiskaa käsin niin olisin ehkä valinnut toisin. Allas täytyy tyhjentää jos siihen tulee enämpi vettä. Muutoin taas kaappi on paljon siistimmän näköinen.- Nimetön
Moi!
No sattuipas hyvin, kun olen kanssa kiinnostunut tuosta massiven cuccina -valaisimesta. Olen nähnyt sitä nyt vaan netissä, eli millainen se on "oikeasti"? Onko siisti, tyylikäs, huomaamaton?? Onko teillä valolistaa? Mistä ostitte? Minkä hintaista? Sopisiko hyvin alumiinisten koneiden kanssa?? - Nimetön
Nimetön kirjoitti:
Moi!
No sattuipas hyvin, kun olen kanssa kiinnostunut tuosta massiven cuccina -valaisimesta. Olen nähnyt sitä nyt vaan netissä, eli millainen se on "oikeasti"? Onko siisti, tyylikäs, huomaamaton?? Onko teillä valolistaa? Mistä ostitte? Minkä hintaista? Sopisiko hyvin alumiinisten koneiden kanssa??Niin, tää oli se alkuperäinen kirjoittaja kun innostui cuccina valaisimesta, toinen vaihtoehto mulla on osramin luminestra valaisin, joka on vain 2cm litteä, valkoinen...
(Tänne ei näköjään pysty enää laittamaan nimimerkkia ilman rekisteröitymistä) - on samanlainen
Nimetön kirjoitti:
Moi!
No sattuipas hyvin, kun olen kanssa kiinnostunut tuosta massiven cuccina -valaisimesta. Olen nähnyt sitä nyt vaan netissä, eli millainen se on "oikeasti"? Onko siisti, tyylikäs, huomaamaton?? Onko teillä valolistaa? Mistä ostitte? Minkä hintaista? Sopisiko hyvin alumiinisten koneiden kanssa??Mielestäni on tyylikäs ja vastaa aika hyvin sitä kuvaa jonka kuvissakin saa. Meillä on sekä loisteputkella että halogeenillä olevat "palaset" ja mielestäni näiden valojen tavallansa kuuluukin näkyä. Ei ole valolistoja enkä ole niitä kaivannut. Alumiinisia kodinkoneita en ole koskaan katsellut"sillä silmällä", meillä kun on rst ja valkoiset koneet. Hinnoiltansa nuo on keskihintaa ja näitähän myydään lähes kaikissa valaisimia myyvissä liikkeissä.
- ap.
on samanlainen kirjoitti:
Mielestäni on tyylikäs ja vastaa aika hyvin sitä kuvaa jonka kuvissakin saa. Meillä on sekä loisteputkella että halogeenillä olevat "palaset" ja mielestäni näiden valojen tavallansa kuuluukin näkyä. Ei ole valolistoja enkä ole niitä kaivannut. Alumiinisia kodinkoneita en ole koskaan katsellut"sillä silmällä", meillä kun on rst ja valkoiset koneet. Hinnoiltansa nuo on keskihintaa ja näitähän myydään lähes kaikissa valaisimia myyvissä liikkeissä.
Moi!
Kiitokset vastauksesta. Vielä lisäkysymys, onko se kiinnitetty seinään vai kaapinpohjaan teillä? - kalustevalmistaja
ap. kirjoitti:
Moi!
Kiitokset vastauksesta. Vielä lisäkysymys, onko se kiinnitetty seinään vai kaapinpohjaan teillä?valaisimet tulee kaapinpohjaan kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199