Hautaustoimistot

palvelut

Mitä hautaustoimistoja Kotkasta ja löytyy ja mikä on edullisin ja parhain tai mitä itse suosittelisitte?

35

5853

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

kolme tai neljä. Niemisessä saa parhaan palvelun ja samasta saa myös perukirja asiat hoidettua. Erittäin osaava ja ystävällinen henkilökunta. Heillä on myöskin hienoin auto. Jäi hyvä mieli.

• Ei kokemusta

Onko sinulla kokemusta kaikista Kotkan hautaustoimistoista, kun voit sanoa mistä saa parasta palvelua. Itse olen kuullut mainitsemastasi pelkää negatiivista.
        Eiköhän jokainen hautaustoimisto hoida asiansa.
        Erot löytyvät vain autoista.

• löytyypi
        Ei kokemusta kirjoitti:

Onko sinulla kokemusta kaikista Kotkan hautaustoimistoista, kun voit sanoa mistä saa parasta palvelua. Itse olen kuullut mainitsemastasi pelkää negatiivista.
        Eiköhän jokainen hautaustoimisto hoida asiansa.
        Erot löytyvät vain autoista.

Kyllä vain on sitä kokemusta... Teimme erään projektin puitteissa tutkimuksen ja kävin jokaisessa yrityksessä "asiakkaana" ja siksi sanon, että Niemisessä homma hoidettiin parhaiten. (On ollut myös oikea kuolemantapaus.) Vesa oli seuraavaksi paras.
        Niitä asioita kun voi hoitaa niin monella tavalla...

• ?????
        löytyypi kirjoitti:

Kyllä vain on sitä kokemusta... Teimme erään projektin puitteissa tutkimuksen ja kävin jokaisessa yrityksessä "asiakkaana" ja siksi sanon, että Niemisessä homma hoidettiin parhaiten. (On ollut myös oikea kuolemantapaus.) Vesa oli seuraavaksi paras.
        Niitä asioita kun voi hoitaa niin monella tavalla...

Kerro tarkemmin tutkimuksestasi.
        Haluaisin uteliaana tietää mikä oli homman nimi.
        Koska tutkimus tehtiin ja mitä asioita painotit?
        Olen ollut töissä eräässä Kotkalaisessa hautaustoimistossa ja en ole kuullut moisesta tutkimuksesta. Mutta mielenkiinnolla haluaisin tietää yhteenvedon. Katsotaan olenko itse tullut samaan tulokseen.
        Missä kävitte ja mitä tutkitte?

• Anonyymi
        ????? kirjoitti:

Kerro tarkemmin tutkimuksestasi.
        Haluaisin uteliaana tietää mikä oli homman nimi.
        Koska tutkimus tehtiin ja mitä asioita painotit?
        Olen ollut töissä eräässä Kotkalaisessa hautaustoimistossa ja en ole kuullut moisesta tutkimuksesta. Mutta mielenkiinnolla haluaisin tietää yhteenvedon. Katsotaan olenko itse tullut samaan tulokseen.
        Missä kävitte ja mitä tutkitte?

jooh elikkäs me viljamin kans käytiin jokases hautaustoimistossa nyättämässä persetä ja sitten ´juostiin

• ggggggttttt

on kokemusta vain Vesasta, järjestänyt sukumme monet hautajaiset ja aina on toiminut hyvin ?

• kanta-asiakas

Samoin minulla kokemusta Vesasta. Kaikki hoitunut mallikkaasti ja kukkalaitteet olleet aina todella näyttäviä.

• autoparas
        kanta-asiakas kirjoitti:

Samoin minulla kokemusta Vesasta. Kaikki hoitunut mallikkaasti ja kukkalaitteet olleet aina todella näyttäviä.

Vesan auto on minusta parhaimman näköinen. Niemisellä vähän vanhanaiakainen, Vesalla myös hyvät kukkaset.

• Uurna
        kanta-asiakas kirjoitti:

White ?, noutaa paketin kun paketin.

• ..elän vielä..

Hautaustoimisto Pulliainen hoiti ainakin kaikki asiaan kuuluvat toimet ongelmitta, minun ei juurikaan tarvinnut tehdä mitään, muistotilaisuus myös tarjoiluineen ja paikan varaamisineen hoitui myös sieltä kautta.
      Hintakin oli minusta ihan kohdallaan.
      Minun mielestä aika outoa jos h.toimiston auto vaikuttaa päätöksen tekoon, kun minä omaiseni hautajaisissa en nähnyt ruumisautoa missään.

• pöpelö

Arkku oli oikein tilava ja kaunis, ihan samettia sisältä.Kukkalaitteet melkein häikäsi kauneudellaan,harmitti vaan kun laittoivat niin paljon rahaa niihin.Matka hautuumaalle oli aika töyssystä, ehkä ois aika hommata uudempi auto tai ainakin vaihtaa iskkunvaimentimet.
      Tää oli mun kokemukseni, tällee haudantakaa...

• ut.lias

Olitko tyytyväinen hautapaikkaan, millaiset on näköalat? Ja miten noin muuten menee nykyään siellä haudassa, päästikö taivaaseen vai oletko siellä toisessa, lämpimässä paikassa?

• pöpelö.
        ut.lias kirjoitti:

Olitko tyytyväinen hautapaikkaan, millaiset on näköalat? Ja miten noin muuten menee nykyään siellä haudassa, päästikö taivaaseen vai oletko siellä toisessa, lämpimässä paikassa?

No tuota.. en ole täältä arkusta vielä päässyt pois vaikka useampi vuosi jo mennyt mullan alla. Sikäli vähän ikävää, että haju alkaa olla aika karmea! Mutta odottelen kärsivällisesti.

• I kiento
        pöpelö. kirjoitti:

No tuota.. en ole täältä arkusta vielä päässyt pois vaikka useampi vuosi jo mennyt mullan alla. Sikäli vähän ikävää, että haju alkaa olla aika karmea! Mutta odottelen kärsivällisesti.

On kuolleita jotka jo ovat siellä aaprahimin helmassa.
        Ruumis vain maatuu siellä arkussa.

• arkkuapiisaa

Näköjään Vesan toimistossa omistajanvaihdos. Me suosimme Vesaa. Vesa paras ja muutenkin pitää suosia pieniä. Aina hyvä palvelu.

• Laaja kokemus

Tämä toimisto osaa hoitaa tehtävänsä hillitysti ja asian mukaisella arvokkuudella.

• helppo ohje

Parasta kaivaa itse monttu, ja kipata raato sinne. Kuopan äärelle voi laittaa kaasugrillin ja paistaa juhlaväelle makkaraa. Lidlistä mukaan halpaa olutta.

• normi käytäntö

Näin on, kuka toope ostaa tuhansia maksavan arkun, jonka kaivinkone pukkaa paskaksi vielä heti, kun vieraat on poistuneet.

• Laskutus pelaa
        normi käytäntö kirjoitti:

Näin on, kuka toope ostaa tuhansia maksavan arkun, jonka kaivinkone pukkaa paskaksi vielä heti, kun vieraat on poistuneet.

Yksikin toope osti tammiarkun vainajalle ja kohta siunaustilaisuuden jälkeen niin arkku kuten myös vainaja paloivat poroksi krematoriossa.

Minun mielestä joku puulaatikko riittää, kun kerran seurakunnalta saa lainaksi kauniin valkoisen kankaan mikä levitetään arkun päälle siunauksen ajaksi.
        Ja miksi maksaa hautaustoimistolle vainajan vaatteista, kun lähteneen voi pukea esim. omaan yöpukuun, siihen tutuksi tulleeseen Sama myös uurnakuopan täyttämisestä, kun se kerran on hoituisi omaisten toimesta parilla lapion pökkäsyllä.

Nämä asiat pitäisi ajatella etukäteen, kun se on niin vaikeaa silloin itkusilmäisenä ja silloin, kun tuntuu, että nyt ei tuu elämästä mitään.

• mun mielestä

nieminen on ahnein ja ammatti taidottomin

• omainen2

Taidatpa olla oikein alan asiantuntija! Minkähänlaisen empiirisen tutkimuksen olet asian tiimoilta toimittanut? Loukkaat tyhmillä mielipiteilläsi meitä, jotka olemme saaneet todella hyvän palvelun ko. liikkeestä läheisemme kuolemantapauksessa, sekä Niemisen hautaustoimston erittäin ammattitaitoista ja empaattista henkilökuntaa.

• käpy housuihin

Kaikki tietysti haluavat menestyä, mutta en ymmärrä miksi Nieminen olisi ammattitaidottomin?

• Oispa töitä kaiklle

Toisen ihmisen haukkuminen vaan on kertakaikkiaan kotkalaisen osa. Ei voi kauhalla tarjoilla kun lusikkaakaan ei osata käyttää

• 1918 S

kyllähän nyt ennenkiin saatana on kotkalainen punikki monttuun saatu ilman tälläistä pasckan jauhantaa.

• luutaluuuta

Onko kokemuksia Vesasta nyt kun omistajatkin ovat vaihtuneet? Meneekö Niemisellä huonosti kun protestilistallakin on välillä ollut?

• vielä elossa

Ei itse asiakas juurikaan välitä mikä toimisto hoitelee hommat, tai minkälaisessa arkussa hautaan laitetaan, saatika minkälaisella autolla kuljetus tapahtuu.

• pystyyn vaan

Pystyynhautas kätevintä, kun pää jää näkyville, on siinä sitten muistomerkkikin valmiina!

• kätsää..

Osittaiseen makuuasentoon, pää näkyviin ja jalat koukkuun, ei tarvi hautakiveä kun kaikki tunnistaa ja samalla on polkupyöräteline kun on jalat koukussa, kätevää.

• Sidewinder

Www.ekoarkku.fi
      Se on edullisin
      Sivusta seurannut

• 120 kg pläskii

Kartonkiarkun kantavuus vain 100 kiloa, ei siis kestä painoani. Onhan se noloo jos arkku repee kesken herkän hetken.

• reaper rip
        120 kg pläskii kirjoitti:

Kartonkiarkun kantavuus vain 100 kiloa, ei siis kestä painoani. Onhan se noloo jos arkku repee kesken herkän hetken.

No siinäpä hyvä syy laihduttaa ennen kuolemaa.

• Anonyymi

Asun Hangossa. Täällä on edullinen hautauspalvelu, alle tonnilla selvisin...vain yksi hautauspalvelun hlö saattamassa siunaukseen, arkku maksoi 395, emme kuulu kirkkoon, mut kappelivuokra 0, papin vuokra 0, tuhkaus mukaan lukien alle tonni!

• Anonyymi

Ja mikä on toimiston nimi? mainosta nyt hieman että muutkin tietää.

• Anonyymi

Hyvinkäällä hautaus on kallista, 6000 palaa kun ovat nyhtäjiä. 2 saattajaa siunaukseen, arkku ei kuulemma saa olla pahvia, jos sataa, hajoaa...hangossa säästyy yli 5000 euroa hyvinkääseen verrattuna...

• Anonyymi

mitäs jos eläisit vähän?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5795
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3211
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57