Mitähän tämä merkitsee, kun olen useasti nähnyt unta, jossa minun täytyisi soittaa esim. hätänumeroon, mutta koskaan en jostain syystä saa numeroita oikein, eikä soitto onnistu? Outoa...
Puhelinsoitto unessa
6
1926
Vastaukset
- Mona
Mä olen monesti nähny sellasta unta, että mä koen olevani jossain vaarassa ja soitan hätänumeroon, mut heti ku ne vastaa siellä vaara onki jo ohi tai sit se ei ollukkaan mitään ja näin ollen soitto oli aivan turha ja minulle tulee huono omatunto koska olen soittanut turhaan...
- Jazu
Yrität saada yhteyttä omaan itseesi, yrität ratkaista omaa hätääsi ja se ei onnistu.
Esimerkiksi poliisille soittaminen tarkoittaa, että yrittää saada suojelua omia oikkujaan kohtaan. Se, että et saa numeroita oikein, kertoo, että et ole valmis kohtaamaan omaa hätääsi, se on liian tuskallista.- Lady
Hyvin tulkittu Jazu.
- Jazu
Lady kirjoitti:
Hyvin tulkittu Jazu.
Olen itsekin nähnyt aikoini paljon puhelin unia. Juuri sellaisia, etten saa yhteyttä poliisiin, ambulanssiin jne... Ne olivat aikoja jolloin olin hukassa itseni kanssa. Nyt kun kaikki on hyvin, en ole enää nähnyt niitä ollenkaan. Puhuin ihan kokemuksesta.
- juu
Mulla oli vasta sellanen uni jossa mun piti soittaa poliisille ja koitin näppäillä 10022 mutta en millään saanut sitä menemään oikein.Se oli harvinaisen ahdistavaa.
- Anonyymi
Puhelinta ei löydy, vaikka hereillä ei puhelin ole koskaan hukassa.
Vaikeus soittaa, ei onnistu millään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818