Blue1:n kotimaan alk. 39€ onkin nyt alk. 49 €.
Onneksi Finncommilla pääsee kuitenkin vielä köyhätkin (minä) usein 39 €:lla.
Jopa suuri ja kauhea Finnairkin myy kotimaan menopaluita usein alk 89 €...
HINNAT NOUSI!!
5
711
Vastaukset
- Ei voi olla totta!
Eikös tuo Blue1:n alkaen hinta ole pelkkä meno? Tällöäinhän pääsee laskutoimituksella (2*49=98>89) päätelmään, että Finnair on Blue1:a halvempi lentoyhtiö alkaen hinnoilla verrattuna!
- KANTOKARITUS
Noh, tätä minä tarkoitin!!
- - mies -
Noihin hintoihin pitää lisätä myös verot ja toimitusmaksut, minkä jälkeen lippujen hinnat ovat melkoiset...
- KANTOKARITUS
- mies - kirjoitti:
Noihin hintoihin pitää lisätä myös verot ja toimitusmaksut, minkä jälkeen lippujen hinnat ovat melkoiset...
Kyllä nuo hinnat sisältää kaikki kulut!!
Esim. Finncommilla veroton hinta on 20 € ja loput valtiolle.
Mielenkiitoista muuten, että Blue1:n 49 € hinnassa veroton osuus on 23 €, eli he ilmeisesti maksavat suurempia veroja...??? Ilmeisesti osa veroista on varausmaksua?? - RÖMPPÄ
- mies - kirjoitti:
Suomessa on laitonta mainostaa verottomia hintoja kertomatta kokonaishintaa!
Kaikki hinnat siis sisältävät myös verot!
Ja foorumin luonteesta johtuen:
IDIOOTTI!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735